AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #1 Skrevet 5. juli 2018 Ha sex selvsagt 😅 Men tenkte mer på er det spesielle stillinger, hvor ofte og når har dere sex? Gjør du noe spesielt før og etter sex? Tar du noe kosttilskudd, hører folk snakker om folsyre. Dumt spørsmål men 🙈 Anonymkode: e5fe2...ab6
Gjest BethD Skrevet 5. juli 2018 #2 Skrevet 5. juli 2018 Har sex så ofte som mulig i den fruktbare perioden. Bruker EL tester
Ny Bruker Skrevet 5. juli 2018 #3 Skrevet 5. juli 2018 Tar folat, bruker EL-tester. Ikke noe mer. Vurderer å prøve salvie te denne pp. Har prøvd så å si alt mulig forrige gang vi var prøvere. Ble gravid den mnd. jeg gikk tom for ideer Jeg vet det er bortkastede penger, men vil ha litt variasjon i prøvingen siden den tar tid. 8 pp nå.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #4 Skrevet 6. juli 2018 Tar folat, grapefruktjuice, slimløsende hostesaft og bidronning gele. Forsøker å ha sex annenhver- hver tredje dag og tester med EL tester for å treffe best mulig. Ingen tips eller råd forblir uprøvd her nei.. Første PP nå da, så roer helt sikkert ned på medikamentene og rådene etterhvert Anonymkode: 1545a...2d7
Gjest LiMaSK Skrevet 6. juli 2018 #5 Skrevet 6. juli 2018 Har tatt vitaminer for prøvere og gravide, man får kjøpt det på apoteket. Nevrologen/epilepsisykepleieren min anbefalte dette. Ellers har vi sex regelmessig. Er på min første mensen etter ppilleslutt, tydeligvis er syklusen min på 37 dager.. Skal begynne med EL tester når det nærmer seg EL, i følge appen flo er den om 2 og en halv uke.. Prøv med EL tester
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #6 Skrevet 6. juli 2018 Jeg gjorde ingen ting annet enn å slutte på p-piller, og den satt på første eller andre forsøk begge gangene. Med mindre du har hatt problemer med å bli gravid synes jeg ikke du skal tenke på spesielle ting du bør gjøre, det blir bare stress. Men folat bør du jo ta, som andre skriver her. Anonymkode: 2cd34...9a8 1
StovnerJune Skrevet 6. juli 2018 #7 Skrevet 6. juli 2018 Ingenting. Blir smelt på tjukka når det minst passer uansett.
millabs Skrevet 8. juli 2018 #8 Skrevet 8. juli 2018 På 6.7.2018 den 10.40, AnonymBruker skrev: Tar folat, grapefruktjuice, slimløsende hostesaft og bidronning gele. Forsøker å ha sex annenhver- hver tredje dag og tester med EL tester for å treffe best mulig. Ingen tips eller råd forblir uprøvd her nei.. Første PP nå da, så roer helt sikkert ned på medikamentene og rådene etterhvert Anonymkode: 1545a...2d7 Skal grapefruitjuice hjelpe? Er på pp15..
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #9 Skrevet 9. juli 2018 Sex i alle varianter i 2 år. Operasjon. Hormoner. Pause. Sprøyter. Progesteron. 100.000 kroner på IVF Nix og nada resultat selv om alt er i tipp topp tilstand hos både meg og mannen. Anonymkode: 755ea...907
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #10 Skrevet 9. juli 2018 19 timer siden, millabs skrev: Skal grapefruitjuice hjelpe? Er på pp15.. Dette med grapefruktjuice er bare et "kjerringråd" og har vel mest sannsynlig ikke effekt, men har lest flere steder på nett at dette kan bedre forhold for å bli gravid: Mange kvinner opplever å få mer eggløsningsslim når de drikker et stort glass grapefruktjuice hver dag den siste uken før eggløsningen. Grapefruktjuice kan også gjøre sekretet mer tyntflytende, og dermed lettere for sædcellene a svømme gjennom. Til tross for den sure smaken bidrar grapefruktjuice til lavere syrenivå i kroppen når den blir fordøyd, og juicen kan derfor bidra til å gjøre eggløsningsslimet enda mer spermievennlig. Anonymkode: 1545a...2d7
frk.Sanna Skrevet 9. juli 2018 #11 Skrevet 9. juli 2018 Tar folat, omgega + multivitamin og har sex når vi føler for☺️Jeg ble gravid med minstemann da jeg kastet EL-testene og gidde litt opp...
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #12 Skrevet 10. juli 2018 Her skal det "kjøpes" baby. Ned til Danmark for, ingenting annet funker vist nok. "du må slappe av mer" jada. Har slappet av i 10 mnd, det er nå når det har gått over et år jeg begynner å bli stresset for at det ikke skjer noe. 22 hours ago, AnonymBruker said: Sex i alle varianter i 2 år. Operasjon. Hormoner. Pause. Sprøyter. Progesteron. 100.000 kroner på IVF Nix og nada resultat selv om alt er i tipp topp tilstand hos både meg og mannen. Anonymkode: 755ea...907 Har du ikke vært gravid en gang med IVF? Uff, jeg føler med deg. Vi starter ivf nå, men jeg er så redd det ikke skal gå. Anonymkode: 4e314...653
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #13 Skrevet 10. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her skal det "kjøpes" baby. Ned til Danmark for, ingenting annet funker vist nok. "du må slappe av mer" jada. Har slappet av i 10 mnd, det er nå når det har gått over et år jeg begynner å bli stresset for at det ikke skjer noe. Har du ikke vært gravid en gang med IVF? Uff, jeg føler med deg. Vi starter ivf nå, men jeg er så redd det ikke skal gå. Anonymkode: 4e314...653 Neinei, skal igang med IVF - har jo selvsagt ikke troen, men håper det kan være hjelpen som trengs De fleste lykkes jo enten naturlig eller med IVF. Jeg skal ikke til Danmark, tar det på Fertilitetsklinikken her i Oslo. Men 10 mnd prøving er helt innenfor normalen, så jeg ville kanskje ikke dratt sporenstreks til Danmark eller tenkt på IVF før det er gått noe mer tid. Du er ikke i ufrivillig barnløs-kategorien enda om dere har prøvd aktivt i 10 måneder bare. Anonymkode: 755ea...907
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #14 Skrevet 10. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Neinei, skal igang med IVF - har jo selvsagt ikke troen, men håper det kan være hjelpen som trengs De fleste lykkes jo enten naturlig eller med IVF. Jeg skal ikke til Danmark, tar det på Fertilitetsklinikken her i Oslo. Men 10 mnd prøving er helt innenfor normalen, så jeg ville kanskje ikke dratt sporenstreks til Danmark eller tenkt på IVF før det er gått noe mer tid. Du er ikke i ufrivillig barnløs-kategorien enda om dere har prøvd aktivt i 10 måneder bare. Anonymkode: 755ea...907 Jeg har ikke vært antydning til gravid enda. Jeg blir 39 år om 5 mnd. Jeg har ikke tid til å stå i 12 + 14 ukers kø i Norge. Da kommer vi inn nærmere jul, og om vi da også bruker 3-4 forsøk med ivf på å bli gravid så går det 1 år til. Det skal også legges til at vi har prøvd aktivt i 10 mnd, men før det hold vi på i 10 mnd og bare hadde sex og koset oss når det passet. For vi ville ikke stresse noe, tok ingen tester på når EL var og annet. Så sånn sett holdt på i nesten to år. Aktivit er timing av sex og tester. Anonymkode: 4e314...653
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #15 Skrevet 10. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke vært antydning til gravid enda. Jeg blir 39 år om 5 mnd. Jeg har ikke tid til å stå i 12 + 14 ukers kø i Norge. Da kommer vi inn nærmere jul, og om vi da også bruker 3-4 forsøk med ivf på å bli gravid så går det 1 år til. Det skal også legges til at vi har prøvd aktivt i 10 mnd, men før det hold vi på i 10 mnd og bare hadde sex og koset oss når det passet. For vi ville ikke stresse noe, tok ingen tester på når EL var og annet. Så sånn sett holdt på i nesten to år. Aktivit er timing av sex og tester. Anonymkode: 4e314...653 Du har hatt tid til å utsette det i nesten 20 år... Anonymkode: 78901...878
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #16 Skrevet 10. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du har hatt tid til å utsette det i nesten 20 år... Anonymkode: 78901...878 Når man møter en mann sent i livet så blir det sånn. Ikke alle som møter han man skal være sammen med i en alder av 22. For meg var det aldri et alternativ å dra til Danmark i en alder av noen og 30 for å bli alenemor. Så møter man mannen i sitt liv etter fylte 35 Vi var sammen nesten et år før vi fant ut av vi skulle prøve å bli en liten familie før det ble for sent. Så ja, du kan komme med flåsete kommentarer så mye du vil. Men livet utfaller seg ikke likt for alle... Anonymkode: 4e314...653 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #17 Skrevet 10. juli 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har hatt tid til å utsette det i nesten 20 år.. Sterk kandidat til dagens mest ufølsomme og unødvendige kommentar.. Anonymkode: 49c46...1ca 7
kaleidoskop Skrevet 10. juli 2018 #18 Skrevet 10. juli 2018 Jeg har begynt med akupunktur for å se om det hjelper på prøvingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå