AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #1 Skrevet 5. juli 2018 Har alltid vært interessert i menn som er eldre, rundt 10 år så 5–15 år blir naturlig «grense» for meg på tinder/sukker. Er dette vanlig eller er det veldig spesielt? Får liksom «kjeft» og opplever «mas» fra menn som er yngre enn mine «grenser», men jeg vet jo med meg selv at det egentlig er uaktuelt med noen på min egen alder. Anonymkode: 9e4cd...ffc 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #2 Skrevet 5. juli 2018 Det er ikke noe noen andre har noe med. Og aller minst har en haug med folk du ikke er interessert i uansett noe med det å gjøre. Synes egentlig det er frekt å påpeke noe sånt. Anonymkode: e4a7a...5f8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #3 Skrevet 6. juli 2018 Sein preferanse velger du selv. Men må si at jeg ikke aner hva en på 23 har til felles med en på 38, når det kommer til forhold. Anonymkode: d9116...b4c 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #4 Skrevet 6. juli 2018 Jeg er en mann på 32. Jeg føler at 23 er litt for ung for meg Anonymkode: c6865...b71 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå