AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #1 Skrevet 5. juli 2018 Hei. Jeg jobber som assistent ved et sykehjem i kommunen jeg bor i og har fått svært lite informasjon i forhold til lønn. Jeg har faktisk ikke fått vite timelønnen min, det står ikke engang i arbeidskontrakten. Er det noen som er kjent med Gat, som vet om man kan finne timelønnen sin der? Isåfall - hvor? Et annet spm. Når jeg går inn på «lønnsoversikt» (på gat), så står det «overført 04.07.2018». Når jeg trykker på den så kommer opp alle vaktene jeg har hatt. Øverst står det «Lønnsoverføring 04.06.2018 (og et ID-nummer). Betyr dette at lønnen min ble overført den 4. juli? Jeg sjekka kontoen min nå akkurat, og jeg har ikke fått noe penger. Er dette normalt? Vil tro at lønnen kommer inn på kontoen ganske raskt. Kan noen hjelpe meg til å forstå dette? Tusen, tusen takk for svar! Anonymkode: b1a7d...49a
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #2 Skrevet 5. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg jobber som assistent ved et sykehjem i kommunen jeg bor i og har fått svært lite informasjon i forhold til lønn. Jeg har faktisk ikke fått vite timelønnen min, det står ikke engang i arbeidskontrakten. Er det noen som er kjent med Gat, som vet om man kan finne timelønnen sin der? Isåfall - hvor? Et annet spm. Når jeg går inn på «lønnsoversikt» (på gat), så står det «overført 04.07.2018». Når jeg trykker på den så kommer opp alle vaktene jeg har hatt. Øverst står det «Lønnsoverføring 04.06.2018 (og et ID-nummer). Betyr dette at lønnen min ble overført den 4. juli? Jeg sjekka kontoen min nå akkurat, og jeg har ikke fått noe penger. Er dette normalt? Vil tro at lønnen kommer inn på kontoen ganske raskt. Kan noen hjelpe meg til å forstå dette? Tusen, tusen takk for svar! Anonymkode: b1a7d...49a Kommunen har da en fast lønningsdag. Spør sjefen om de tingene du ikke har fått greie på. (Det som står om lønnsoverføring kan bety at leder bare har sendt inn timelisten din til lønningskontoret) Anonymkode: fe3c5...458
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #3 Skrevet 5. juli 2018 Lønn utbetales den 12, lønnslipp vil du få enten på Gat, Visma eller mail, kommer ann på hvilken din kommune bruker.Der vil det også stå timelønn.Har du levert ansinitet til lønningskontoret? Alt du har jobbet drar opp ansiniteten og med det timelønnen. ellers er det vel rundt 140ish kr som er startlønn uten ansinitet. Du godkjenner dine vakter på gat når du får de, senst siste dag i mnd, leder sender inn din timeliste til lønningkontoret en av de første dagene i mnd, og det er det du ser inne på gat. Anonymkode: 43b89...af8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #4 Skrevet 5. juli 2018 Tusen takk for svar! Har godkjent vaktene på gat, så det er gjort. Har ikke levert noe ansinitet til lønningskontoret da dette er min første sommerjobb, ved siden av studiene. Men da regner jeg med at det er rundt den 12. lønnen kommer!😊 TS Anonymkode: b1a7d...49a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå