Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften sier vel sitt 

Anonymkode: 25f04...509

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting, hurra! 

Anonymkode: fa465...91b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

0kr. Utrolig mange gode minner og en del av den jeg er.

Anonymkode: 869f4...ff4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Niks og nada. Har to foreldre som er forferdelig dårlig med penger. De kommer til å arve noen hundretusen selv, om ikke alt for mange år, men det er nok forlengst borte når de selv tar kvelden. 

Anonymkode: 62a63...4b8

Skrevet

Nå er det forhåpentligvis lenge til jeg eventuelt arver noe, men jeg aner ikke hvor mye det blir den dagen det skjer... 

Er det vanlig å regne på det? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke spurt, men vet at huset til foreldrene mine er nedbetalt. Så blir huset men thats it tror jeg, de har ikke mye å rutte med. Forhåpentligvis lever de i minst 20år til, og da har jeg nok ikke bruk for arv, så jeg har ingen interesse av å vite hvor mye jeg arver uansett.

Anonymkode: c7abf...56a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

aner ikke...men når jeg arver har jeg nedbetalt min egen bolig og har penger på bok selv. så da trenger jeg det ikke. men å vinne noen millioner i lotto nå hadde ikke vært dumt.

Anonymkode: da6e5...5d3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oi det er jeg ikke sikker på. Håper ikke de dør på mange år så er ikke sikkert det er så mye igjen etter de åra heller (og det er veldig greit,). 

Men tenker rundt 10 mill. 

Anonymkode: 9c6b4...7f5

Skrevet

Lite. Men spiller ingen rolle, har god nok råd.

AnonymBruker
Skrevet

23 mill. Ca.

Anonymkode: ffa74...2ef

AnonymBruker
Skrevet

Her skal det deles på 3, morsarven er oppgjort, det ble 20 000 kr til hver. Farsarven, leiligheten hans tipper jeg selges for ca 2,5 mill, så litt over 800 000 til hver der da.

Anonymkode: 143fd...083

AnonymBruker
Skrevet

Ca. 8 millioner i eiendom. Spiller ingen rolle. Mine foreldre er unge og de kommer til å leve i 35 år til. Heldigvis ❤️

Anonymkode: 048eb...ec8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De kommer sannsynligvis ikke til å etterlate seg annet enn gjeld og dårlige minner.

Anonymkode: f5502...f03

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting...

Anonymkode: ffb57...796

AnonymBruker
Skrevet

Begge foreldrepar sitter på nedbetalte eneboliger i Oslo og hytte, og antar også de har litt på bok og i fond, uten at vi har diskutert det. Så med kun to søsken på hver side blir det nok en god del. 

Men jeg håper virkelig det blir lenge til. Og ønsker de skal bruke mest mulig penger på å nyte livet nå når de nettopp har blitt pensjonister. 

Anonymkode: a70f4...023

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fra mor 0

Fra far 500 000

Fra svigermor 0,5-1 million

Fra svigerfar 5 millioner. 

Gjetter vel mest her men tror det er disse verdiene de sitter på når jeg tar er kjapt overslag.

Anonymkode: 5a1bd...3d1

AnonymBruker
Skrevet

Vil tro det blir rundt 3 mill på meg og 3 mill på broren min 

Anonymkode: 25f04...509

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke, men foreldrene mine har en formue på ca. 40 mill idag. Vi er 3 søsken. Vet ikke hvor mye de kommer til å etterlate oss. 

Anonymkode: 62c0d...a7a

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye kommer du til å arve, TS??? 

Anonymkode: aff53...bb6

AnonymBruker
Skrevet

Alt. Er enebarn. Men satser på at foreldrene mine lever 30-35 år til, det er jo bare i 50-åra, så aner ikke hvor mye alt er. 

Anonymkode: 94ffc...b83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...