AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #1 Skrevet 5. juli 2018 Vi er et par som har lyst til å prøve gruppesex, hvordan gå frem? Eks jente og flere gutter. Anonymkode: 0a729...d01
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #2 Skrevet 5. juli 2018 Har prøvd. Ekstremt komplisert følelses messig etterpå. Vi klarte heldigvis å redde forholdet, men i blandt er det greit å la fantasi være fantasi. Eneste formen jeg kan se det kan funke er hvis det er med noen du ikke kjenner, møter. Anonymkode: 48199...b76 2
Katten.2.0 Skrevet 5. juli 2018 #4 Skrevet 5. juli 2018 Finnes masse egnede websider. Min første gruppesexopplevelse skjedde via tinder, faktisk.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #5 Skrevet 6. juli 2018 14 timer siden, Katten.2.0 skrev: Finnes masse egnede websider. Min første gruppesexopplevelse skjedde via tinder, faktisk. Hvordan foregikk det? Var det en gruppe med profil som søkte flere? Anonymkode: ec5b4...df7
*Mocca* Skrevet 6. juli 2018 #6 Skrevet 6. juli 2018 Lettere dere hovedsakelig etter flere menn kan det ordnes på de fleste nettsteder for sex..... Ikke like lett å finne en ekstra dame eller par. Litt tekst om hva man er på jakt etter så dukker det opp forespørsel også fra seriøse. Fått flere invitasjoner selv om det ikke var det jeg lette etter...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå