Gjest jente19aar_ Skrevet 5. mars 2005 #1 Del Skrevet 5. mars 2005 legen min villle at jg skulle bruke p sprøyta men noen jeg kjenner sier at det er sånn prevangsjon dem bruker i ULand. altså at det er veldig dårlig er det sant???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #2 Del Skrevet 5. mars 2005 Hvem ville du stolt på? Legen eller de som er her??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. mars 2005 #3 Del Skrevet 5. mars 2005 :o hva noen folk får seg til å si :klø: selvfølgelig er ikke p-pille noen u-landsprevansjon. Hva nå en det måtte være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente19aar_ Skrevet 5. mars 2005 #4 Del Skrevet 5. mars 2005 Hvem ville du stolt på? Legen eller de som er her??? nei for leger kan aaaaaldri gjøre feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente19aar_ Skrevet 5. mars 2005 #5 Del Skrevet 5. mars 2005 :o hva noen folk får seg til å si :klø: selvfølgelig er ikke p-pille noen u-landsprevansjon. Hva nå en det måtte være... herregud hva r galt m d??? ja jeg har hørt det av voksne folk også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basementart Skrevet 5. mars 2005 #6 Del Skrevet 5. mars 2005 Så vidt meg bekjent så har sjelden folk rå til å bruke noen som helst former for prevensjon i u-land. De har rett og slett ikke rå til det... Men jeg vil ikke anbefale p-sprøyten.. jeg la på meg 15kg av den.. og sliter fortsatt med å kvitte meg med disse kiloene. Men da er det kanskje en ting for u-land da.. for å få folk til å legge på seg.. høhø.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #7 Del Skrevet 5. mars 2005 Men jeg vil ikke anbefale p-sprøyten.. jeg la på meg 15kg av den.. og sliter fortsatt med å kvitte meg med disse kiloene. Men da er det kanskje en ting for u-land da.. for å få folk til å legge på seg.. høhø.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 5. mars 2005 #8 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg gikk på p-sprøyte i 4 år, og hadde ikke mensen (en veldig kjekk bivirkning). Nå har jeg gått over på plaster fordi jeg har begynt å tenke på å få barn. Det kan ta opptil et par år før kroppen fungerer som normalt etter p-sprøytebruk. La ikke på meg av sprøyten, eneste bivirkning var at jeg ikke hadde mensen i det hele tatt på 4 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 5. mars 2005 #9 Del Skrevet 5. mars 2005 Ville ikke anbefalt p-sprøyten. Har slitt i mange år med blødninger og div andre plager etter å ha tatt den kun en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basementart Skrevet 5. mars 2005 #10 Del Skrevet 5. mars 2005 Virker som det er ganske individuelt hvordan folk reagerer på den, men jeg har hørt mer negativt enn positivt, for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå