Gjest jente19aar_ Skrevet 5. mars 2005 #1 Skrevet 5. mars 2005 legen min villle at jg skulle bruke p sprøyta men noen jeg kjenner sier at det er sånn prevangsjon dem bruker i ULand. altså at det er veldig dårlig er det sant????
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #2 Skrevet 5. mars 2005 Hvem ville du stolt på? Legen eller de som er her???
Arwen Skrevet 5. mars 2005 #3 Skrevet 5. mars 2005 :o hva noen folk får seg til å si :klø: selvfølgelig er ikke p-pille noen u-landsprevansjon. Hva nå en det måtte være...
Gjest jente19aar_ Skrevet 5. mars 2005 #4 Skrevet 5. mars 2005 Hvem ville du stolt på? Legen eller de som er her??? nei for leger kan aaaaaldri gjøre feil
Gjest jente19aar_ Skrevet 5. mars 2005 #5 Skrevet 5. mars 2005 :o hva noen folk får seg til å si :klø: selvfølgelig er ikke p-pille noen u-landsprevansjon. Hva nå en det måtte være... herregud hva r galt m d??? ja jeg har hørt det av voksne folk også!!
Basementart Skrevet 5. mars 2005 #6 Skrevet 5. mars 2005 Så vidt meg bekjent så har sjelden folk rå til å bruke noen som helst former for prevensjon i u-land. De har rett og slett ikke rå til det... Men jeg vil ikke anbefale p-sprøyten.. jeg la på meg 15kg av den.. og sliter fortsatt med å kvitte meg med disse kiloene. Men da er det kanskje en ting for u-land da.. for å få folk til å legge på seg.. høhø..
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #7 Skrevet 5. mars 2005 Men jeg vil ikke anbefale p-sprøyten.. jeg la på meg 15kg av den.. og sliter fortsatt med å kvitte meg med disse kiloene. Men da er det kanskje en ting for u-land da.. for å få folk til å legge på seg.. høhø..
Gjest Revenka Skrevet 5. mars 2005 #8 Skrevet 5. mars 2005 Jeg gikk på p-sprøyte i 4 år, og hadde ikke mensen (en veldig kjekk bivirkning). Nå har jeg gått over på plaster fordi jeg har begynt å tenke på å få barn. Det kan ta opptil et par år før kroppen fungerer som normalt etter p-sprøytebruk. La ikke på meg av sprøyten, eneste bivirkning var at jeg ikke hadde mensen i det hele tatt på 4 år.
Gjest Moonshadow Skrevet 5. mars 2005 #9 Skrevet 5. mars 2005 Ville ikke anbefalt p-sprøyten. Har slitt i mange år med blødninger og div andre plager etter å ha tatt den kun en gang.
Basementart Skrevet 5. mars 2005 #10 Skrevet 5. mars 2005 Virker som det er ganske individuelt hvordan folk reagerer på den, men jeg har hørt mer negativt enn positivt, for å si det sånn...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå