Gå til innhold

er p sprøyte for ULand?

Fremhevede innlegg

Gjest jente19aar_
Skrevet

legen min villle at jg skulle bruke p sprøyta men noen jeg kjenner sier at det er sånn prevangsjon dem bruker i ULand. altså at det er veldig dårlig er det sant????

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvem ville du stolt på? Legen eller de som er her???

Skrevet

:o

hva noen folk får seg til å si :klø:

selvfølgelig er ikke p-pille noen u-landsprevansjon. Hva nå en det måtte være...

Gjest jente19aar_
Skrevet
Hvem ville du stolt på? Legen eller de som er her???

nei for leger kan aaaaaldri gjøre feil :roll::roll:

Gjest jente19aar_
Skrevet
:o

hva noen folk får seg til å si :klø:

selvfølgelig er ikke p-pille noen u-landsprevansjon. Hva nå en det måtte være...

herregud hva r galt m d???

ja jeg har hørt det av voksne folk også!! :wink::wink:

Skrevet

Så vidt meg bekjent så har sjelden folk rå til å bruke noen som helst former for prevensjon i u-land.

De har rett og slett ikke rå til det...

Men jeg vil ikke anbefale p-sprøyten.. jeg la på meg 15kg av den.. og sliter fortsatt med å kvitte meg med disse kiloene.

Men da er det kanskje en ting for u-land da.. for å få folk til å legge på seg.. høhø..

Gjest Anonymous
Skrevet
Men jeg vil ikke anbefale p-sprøyten.. jeg la på meg 15kg av den.. og sliter fortsatt med å kvitte meg med disse kiloene.

Men da er det kanskje en ting for u-land da.. for å få folk til å legge på seg.. høhø..

:hoho::hoho:

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg gikk på p-sprøyte i 4 år, og hadde ikke mensen (en veldig kjekk bivirkning). Nå har jeg gått over på plaster fordi jeg har begynt å tenke på å få barn. Det kan ta opptil et par år før kroppen fungerer som normalt etter p-sprøytebruk.

La ikke på meg av sprøyten, eneste bivirkning var at jeg ikke hadde mensen i det hele tatt på 4 år.

:)

Gjest Moonshadow
Skrevet

Ville ikke anbefalt p-sprøyten. Har slitt i mange år med blødninger og div andre plager etter å ha tatt den kun en gang.

Skrevet

Virker som det er ganske individuelt hvordan folk reagerer på den, men jeg har hørt mer negativt enn positivt, for å si det sånn... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...