Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Fikk etter ett halvt år med h**vete endelig innvilget ung uføre tillegget på AAP. Hadde først fått det innvilget i januar men så viste det seg at vedtaket var ugyldig fordi NAV ytelser ikke hadde fått sett over det. 

Men fikk det tilslutt innvilget og er veldig glad for det. Men der står det at jeg skal få etterbetalt tillegget fra jeg ble innvilget AAP i mars 2015 og frem til 24 juni i år. Er det noen som vet om det kan gå fortere enn de 6 månedene NAV skriver i vedtaket mitt? Er i behov for nye briller pga redusert syn og hadde vært kjekt om de dukket opp litt tidligere. 

Noen som har erfaring med denne etterbetalingen og hvor lang tid det tok for de?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det tok ca 6 uker fra jeg fikk bekreftet at jeg fikk ung ufør tillegget til jeg hadde etterbetalingen på konto. 

Anonymkode: ed7ed...a0a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på aap i 8 år. Så hvis jeg får innvilget ung ufør får jeg da en større utbetaling ?

Anonymkode: 9fed0...25f

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått på aap i 8 år. Så hvis jeg får innvilget ung ufør får jeg da en større utbetaling ?

Om du får ung uføre tillegg på AAP får du større utbetaling ja, for min del gikk jeg fra en dagsats på 745 kr til 909 kr 🙂

også får jeg etterbetalt nesten 3,5 år utenom det. Bare så synd at de trekker 44% av etterbetalingen

AnonymBruker
Skrevet

hvorfor gjør de det ?

AnonymBruker
Skrevet

Fordi du året etter ikke skal få en saftig skattesmell..

Anonymkode: fdca1...f2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...