AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #1 Skrevet 5. juli 2018 Fortell gjerne hvorfor... husk AB funksjonen... Anonymkode: 65715...e01 1
Gjest hind Skrevet 5. juli 2018 #2 Skrevet 5. juli 2018 Jeg! Jeg var der som kursholder da, så det regnes kanskje ikke.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #3 Skrevet 5. juli 2018 1 minutt siden, hind skrev: Jeg! Jeg var der som kursholder da, så det regnes kanskje ikke. Nei, det regnes ikke. Anonymkode: 65715...e01
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #4 Skrevet 5. juli 2018 Jeg satt inne i 9 mnd Anonymkode: 98f18...7a7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #5 Skrevet 5. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg satt inne i 9 mnd Anonymkode: 98f18...7a7 På grunn av? Anonymkode: 65715...e01
Gjest Stella Rose Skrevet 5. juli 2018 #6 Skrevet 5. juli 2018 (endret) Var på omvisning med klassen da jeg gikk på ungdomskolen. Endret 5. juli 2018 av Stella Rose skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #7 Skrevet 5. juli 2018 Ikke jeg men venninna mi satt i fengsel i noen måneder for å ha forsvart seg mot typen sin med kniv. Hunsker hun kastet en saks på meg da vi var små. Anonymkode: 68a65...76b
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #8 Skrevet 6. juli 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke jeg men venninna mi satt i fengsel i noen måneder for å ha forsvart seg mot typen sin med kniv. Hunsker hun kastet en saks på meg da vi var små. Anonymkode: 68a65...76b Du kødder nå? Du ser en forbindelse mellom at hun kastet en saks etter deg som barn og at hun valgte å forsvare seg med kniv i voksen alder? 🙄 Anonymkode: 384f8...d15 10
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #9 Skrevet 6. juli 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: På grunn av? Anonymkode: 65715...e01 Jeg hadde drukket på byen og skulle hjem så prøvde jeg og stikke fra taxi regningen. Når sjåføren løp etter meg sprang jeg tilbake til taxien og stjal den å kjørte hjem selv. Jeg husker ikke så mye av akkurat hendelsen men taxien stod i oppkjørselen når politiet kom og hentet meg neste dag.. Anonymkode: 98f18...7a7 11
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #10 Skrevet 6. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde drukket på byen og skulle hjem så prøvde jeg og stikke fra taxi regningen. Når sjåføren løp etter meg sprang jeg tilbake til taxien og stjal den å kjørte hjem selv. Jeg husker ikke så mye av akkurat hendelsen men taxien stod i oppkjørselen når politiet kom og hentet meg neste dag.. Anonymkode: 98f18...7a7 Sykt at fyllekjøring bare gir 9 mnd, herregud Anonymkode: 6e711...7ec 8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #11 Skrevet 6. juli 2018 Kvinner i fengsel trenger ihvertfall ikke være redde for å miste såpa i dusjen.. Anonymkode: 015a5...3e5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #12 Skrevet 6. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner i fengsel trenger ihvertfall ikke være redde for å miste såpa i dusjen.. Anonymkode: 015a5...3e5 Vet om en som satt i fengsel noen uker for vold. Han hadde bare spilt volleyball hele oppholdet, han! Anonymkode: 6e711...7ec 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #13 Skrevet 6. juli 2018 Ja, 6 måneder. Jeg var 18 og ble dømt for vold mot en autoritetsperson. Hadde mye sinne i meg og klarte ikke å få ut følelsene mine på trygge måter. Husker faktisk veldig lite fra den tiden. Det tok meg den første måneden bare for å "våkne" fra mitt eget sinne og forstå alvoret i det jeg hadde gjort. Er VELDIG glad for at norske fengsle verdsetter rehabilitering. Ja, det er dyrt og det kan oppleves som urettferdig at de som blir straffet får gode soningsforhold (jeg fikk både fysisk og psykisk terapi og hjelp med skolegang), men det er pokkerns samfunnsnyttig. Hadde jeg endt opp i en oppbevaringsboks for å få "straff" hadde jeg nok ikke klart å komme meg ute av det. Anonymkode: 7af45...bd7 16
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #14 Skrevet 8. juli 2018 Spørsmål til dere som har sittet i fengsel: i Norge går vel innsatte med sine egne klær. Men har innsatt tilgang på vaskemaskin, og kan vaske klærne sine når de har lyst / behov for det? Eller må de ansatte i fengselet gjøre dette for dem? Anonymkode: 5f3d0...4ca
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #15 Skrevet 8. juli 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Spørsmål til dere som har sittet i fengsel: i Norge går vel innsatte med sine egne klær. Men har innsatt tilgang på vaskemaskin, og kan vaske klærne sine når de har lyst / behov for det? Eller må de ansatte i fengselet gjøre dette for dem? Anonymkode: 5f3d0...4ca Hvis du ikke er på lukket setter du deg opp på en liste. De ansatte vasker ellers ikke klærne. Noen må vente med å få inn sine personlige ting, som klær. Men de andre innsatte bruker være greie og låne til hverandre. Kommer an på hva du sitter inne for. Blir du godtatt slipper du å gå i fengselsklær mer enn i par timer. Ofte venter de på tilgang til narkohund før man får sine personlige eiendeler. Anonymkode: e71d5...4ba
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #16 Skrevet 8. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke er på lukket setter du deg opp på en liste. De ansatte vasker ellers ikke klærne. Noen må vente med å få inn sine personlige ting, som klær. Men de andre innsatte bruker være greie og låne til hverandre. Kommer an på hva du sitter inne for. Blir du godtatt slipper du å gå i fengselsklær mer enn i par timer. Ofte venter de på tilgang til narkohund før man får sine personlige eiendeler. Anonymkode: e71d5...4ba Hvordan fungerer dette ved "lukket avdeling" da? Anonymkode: 5f3d0...4ca
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #17 Skrevet 8. juli 2018 På 5.7.2018 den 21.22, AnonymBruker skrev: Ikke jeg men venninna mi satt i fengsel i noen måneder for å ha forsvart seg mot typen sin med kniv. Hunsker hun kastet en saks på meg da vi var små. Anonymkode: 68a65...76b Hohoho, ja det med saksen gjør jo at hun har en historie med å ville skade andre med skarpe gjenstander.... tenker det gjorde utslaget for dommen... Er det mulig å være så teit? Jeg dævver... Det var dagens! Anonymkode: e48e0...ee0 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #18 Skrevet 8. juli 2018 På 6.7.2018 den 9.17, AnonymBruker skrev: Jeg hadde drukket på byen og skulle hjem så prøvde jeg og stikke fra taxi regningen. Når sjåføren løp etter meg sprang jeg tilbake til taxien og stjal den å kjørte hjem selv. Jeg husker ikke så mye av akkurat hendelsen men taxien stod i oppkjørselen når politiet kom og hentet meg neste dag.. Anonymkode: 98f18...7a7 Morsom historie i etterkant da. Men tenker hverken taxisjåføren og politiet ikke så humoren... Du hadde fortjent 5år. Minst. Anonymkode: e48e0...ee0 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #19 Skrevet 8. juli 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du ikke er på lukket setter du deg opp på en liste. De ansatte vasker ellers ikke klærne. Noen må vente med å få inn sine personlige ting, som klær. Men de andre innsatte bruker være greie og låne til hverandre. Kommer an på hva du sitter inne for. Blir du godtatt slipper du å gå i fengselsklær mer enn i par timer. Ofte venter de på tilgang til narkohund før man får sine personlige eiendeler. Anonymkode: e71d5...4ba Spør de hva man sitter inne for eller vet de det allerede? Er det sånn at man må være beinhard fra dag 1 for ikke å bli hakkekyllingen? Anonymkode: f19ec...c16
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #20 Skrevet 8. juli 2018 On 7/6/2018 at 7:26 AM, AnonymBruker said: Du kødder nå? Du ser en forbindelse mellom at hun kastet en saks etter deg som barn og at hun valgte å forsvare seg med kniv i voksen alder? 🙄 Anonymkode: 384f8...d15 Sammenhengen kan være at hvis man blir presset langt nok opp i et hjørne så bruker man "våpen" for å forsvare seg. Alder spiller ingen rolle. Anonymkode: f19ec...c16 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå