Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snapper med en tindermatch. Innimellom svarer han på såkalte "felles-snapper," andre ganger ikke. De gangene han ikke gjør det, føler jeg meg så utrolig dum. Har jeg grunn til det, eller kan jeg bare slå meg til ro med at han ikke har noe å respondere med eller ikke har tid? 

(Hver gang det er personlige snaps til han svarer han, og legger ofte opp til videre samtale) 

Anonymkode: 8e0d4...9ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer kun på snapper som går kun til meg. Det trodde jeg da var normalen?

Anonymkode: 8c56f...071

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Herregud...

Anonymkode: f2abd...9ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke vanlig å svare på alle snaps, heller ikke de man sender personlig til andre så lenge det ikke er spørsmål. 

Anonymkode: d8d76...c4f

• Liker 6
Skrevet

Ikke føl deg dum. Det er ikke vanlig å svare på alle snaps man får :) 

Når han svarer på de som er rettet mot han, så skal du nok føle deg helt trygg.

Om du svarer på alt ubetydelig som han sender, så pass på at han ikke synes du blir litt innpåslitende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Tibbie skrev:

Ikke føl deg dum. Det er ikke vanlig å svare på alle snaps man får :) 

Når han svarer på de som er rettet mot han, så skal du nok føle deg helt trygg.

Om du svarer på alt ubetydelig som han sender, så pass på at han ikke synes du blir litt innpåslitende.

Takk! "Uinteressant" er vel også noe jeg føler på 🙈 Jeg sender han max én generell snap om dagen. Han sender mye sjeldnere snaps, så da svarer jeg som regel. Håper det er innafor. 

Gjest Cathe.
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! "Uinteressant" er vel også noe jeg føler på 🙈 Jeg sender han max én generell snap om dagen. Han sender mye sjeldnere snaps, så da svarer jeg som regel. Håper det er innafor. 

Du har ingen grunn til å føle deg verken dum eller uinteressant, og jeg synes ikke du snapper ham for mye. 

Det hender stadig at jeg ikke svarer på snapper fordi det ikke passer seg eller fordi jeg ikke har noen respons :)

AnonymBruker
Skrevet

Okei, skjønner jeg bare kan puste videre 

Skrevet

Jeg svarer også bare på snapper som er personlig til meg. Selv legger jeg bare såkalte "fellessnapper" på mystory fremfor å sende den til flere. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Mass skrev:

Jeg svarer også bare på snapper som er personlig til meg. Selv legger jeg bare såkalte "fellessnapper" på mystory fremfor å sende den til flere. 

Det er jo det jeg vanligvis gjør også. Jeg bare blir så stresset når han innimellom svarer og jeg ikke har hørt noe annet fra ham i dag :( Men senest i går var han initiativtaker til å holde en samtale i gang... 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det jeg vanligvis gjør også. Jeg bare blir så stresset når han innimellom svarer og jeg ikke har hørt noe annet fra ham i dag :( Men senest i går var han initiativtaker til å holde en samtale i gang... 

Ja, jeg skjønner hva du mener. Har dere møtt hverandre? 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjenner følelsen. Men du hadde ikke følt deg dum om det var en venninne som ikke svarte, sant? Så du blir nok litt skuffa og stresser litt ekstra siden det er en du liker. 

Anonymkode: 5d488...793

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Mass skrev:

Ja, jeg skjønner hva du mener. Har dere møtt hverandre? 

Nei, men vi har en stående avtale o  det. Har bare vært så tuvlete med ferieturer og jobb for oss begge. 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner følelsen. Men du hadde ikke følt deg dum om det var en venninne som ikke svarte, sant? Så du blir nok litt skuffa og stresser litt ekstra siden det er en du liker. 

Anonymkode: 5d488...793

Det har du helt rett i. Ah, hater at jeg bryr meg sånn 🙈

Gjest Cathe.
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men vi har en stående avtale o  det. Har bare vært så tuvlete med ferieturer og jobb for oss begge. 

Det har du helt rett i. Ah, hater at jeg bryr meg sånn 🙈

Jeg hadde ikke stresset før det har gått litt mer tid :)

AnonymBruker
Skrevet

Bør jeg unnlate å sende noe før han sender noe? 

Gjest Cathe.
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bør jeg unnlate å sende noe før han sender noe? 

Du kan jo kanskje avvente litt, men har du noe å "komme med" utpå ettermiddagen/kvelden, så synes jeg du bare skal kjøre på. Én snap i døgnet er ikke mas i mine øyne. Og som noen andre sa; du hadde ikke tenkt over det om det var ei venninne som ikke svarte på en snap:) 

Skrevet

Ser ingen grunn til å skulle svare på Snap med mindre den er personlig retta til kun meg. Utenom det svarer jeg bare dersom jeg virkelig har noe spesielt å bemerke til det som er sendt. Har et par stykker som svarer på alle Snaps jeg sender (selv om det ikke er spesielt mange), og det er overhodet ikke forventet og fremstår nesten litt masete. 

Skrevet

Han er tydeligvis mye tryggere på seg selv enn det du er :P Tror snap styrer livet liksom.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Gent82 skrev:

Han er tydeligvis mye tryggere på seg selv enn det du er :P Tror snap styrer livet liksom.

Sant så sant. Jeg er bare så gira på han, så jeg tar alt i verste mening 🙈 Jeg sendte en ny snap i stad, og fikk heldigvis respons, så verden er igjen sånn cirka i balanse :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 5.7.2018 den 18.22, AnonymBruker skrev:

Jeg svarer kun på snapper som går kun til meg. Det trodde jeg da var normalen?

Anonymkode: 8c56f...071

Hvordan vet du hvilke snapper som er til deg eller ikke? Er den sendt til deg så er den jo til deg. Obviously

Anonymkode: 9a3c5...b0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...