Gå til innhold

Flytte fra familien?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et barn på 6 mnd, og bor i samme by som barnets besteforeldre på begge sider. De stiller opp masse og det er hyggelig å tilbringe tid med de, men kjenner jeg savner å ha «mitt eget liv». Blir også sliten av å «måtte» tilbringe så mye tid med svigermor. flyttet tilbake hit da jeg ble gravid.

Får dårlig samvittighet av tanken på å flytte fordi de ikke får sett barnebarnet sitt like mye, og redd det blir ensomt. 

Noen med erfaringer med å flytte et helt nytt sted med barn? Ensomt, eller er det fordeler?

Anonymkode: 63b91...222

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytt du med god samvitighet.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan kanskje føles ensomt i begynnelsen, men etterhvert vil du bygge deg opp et eget nettverk. Samtidig trenger du ikke flytte på andre siden av landet, men en god kjøretur i "babydupp" lengde fra familien. 

Jeg vet ikke om du har sett episoden med alle elsker Raymond hvor de planla hvor de skulle flytte. Ikke for nærme til at de skal komme hver dag, men ikke for langt til at de må sove over også. Så det kan være en tanke. 

Vi har flyttet litt langt unna min familie, så vi må sove over hver gang vi er der, fordi ellers blir det mye kjøring for dattera vår. Det går an å planlegge i sammenheng med dupp osv, men ting går ikke alltid som planlagt hehe.. 

Og selv om du flytter, betyr ikke det at du blokkerer dem for alltid ut av livet ditt og de får aldri se sitt barnebarn igjen. Det blir bare ikke like ofte, og det får man tåle. 

Anonymkode: 23069...a2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...