AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #1 Skrevet 5. juli 2018 Skal ikke nevne flyselskap. Var på vei til Oslo. Jeg får sånn magasjau når jeg reiser. Tabletter hjelper jo ikke. Off. Satt på flyet. Måtte sånn på toalettet. Kraftig diare. Går på toalettet men neida, ikke noe toalettpapir, helt tomt. Endte med at jeg ikke kunne tørke meg da, så hele rumpa er jo omfavnet av den smørja så jeg forpesta jo sikkert hele flyet? Hadde dette vært en reise på 3-5timer hadde jeg sikkert blitt kasta ut. Anonymkode: 90766...21d 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #2 Skrevet 5. juli 2018 Hvorfor bad du ikke en flyvertinne og dopapir og tilbake på do for å tørke deg ? Jeg pleier ALLTID sjekke at det er dopapir der jeg skal bæsje Anonymkode: d80f8...fe9 8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #3 Skrevet 5. juli 2018 Hvorfor tok du ikke en sokk ellerbrukte trusen til å tørke deg med? Anonymkode: 6ab47...55d 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #4 Skrevet 5. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tok du ikke en sokk ellerbrukte trusen til å tørke deg med? Anonymkode: 6ab47...55d TS her Om du tuller??? har du hørt noe så ekkelt. Det er bare ekstremt uhygenisk Anonymkode: 90766...21d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #5 Skrevet 5. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor bad du ikke en flyvertinne og dopapir og tilbake på do for å tørke deg ? Jeg pleier ALLTID sjekke at det er dopapir der jeg skal bæsje Anonymkode: d80f8...fe9 TS her ????? Det bør være unødvendig, hallo de bør liksom sjekke dette før alle avganger. Trodde dette var rutinesjekk som de alltid gjorde. Anonymkode: 90766...21d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #7 Skrevet 5. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her Om du tuller??? har du hørt noe så ekkelt. Det er bare ekstremt uhygenisk Anonymkode: 90766...21d Denne historien tror jeg ingenting på. Sokk/truse som du kaster i bosset på flyet er mye mer hygienisk enn at du går med rompa full av avføring. Og på flytoalettet er der både toalettpapir, papirlommetørkle og tørkepapir til hendene, og jeg tror ingenting på at alle disse var tomme. Svaret er forresten nei, du kan ikke saksøke. Kunne jo bare bedt om hjelp fra besetningen der og da. Anonymkode: f0116...dac 25
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #8 Skrevet 5. juli 2018 Du kan jo ikke bevise at de ikke har sjekket før avgang, mulig det ble brukt opp av de andre passasjerene før deg. Stusser litt på at du synes det er mer uhygienisk å tørke deg med trusa eller sokken, enn å gå med hele rompa innsauset i diare. Anonymkode: d80f8...fe9 9
_popcorn_ Skrevet 5. juli 2018 #9 Skrevet 5. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: TS her Om du tuller??? har du hørt noe så ekkelt. Det er bare ekstremt uhygenisk Anonymkode: 90766...21d Er det å tørke seg med en sokk mer hygienisk enn å gå med baken full av dritt? 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #10 Skrevet 5. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker said: Skal ikke nevne flyselskap. Var på vei til Oslo. Jeg får sånn magasjau når jeg reiser. Tabletter hjelper jo ikke. Off. Satt på flyet. Måtte sånn på toalettet. Kraftig diare. Går på toalettet men neida, ikke noe toalettpapir, helt tomt. Endte med at jeg ikke kunne tørke meg da, så hele rumpa er jo omfavnet av den smørja så jeg forpesta jo sikkert hele flyet? Hadde dette vært en reise på 3-5timer hadde jeg sikkert blitt kasta ut. Anonymkode: 90766...21d Høres jo ut som at dette er noe du visste kom til å skje på forhånd, så da hadde det vært lurt å ta noen forhåndsregler selv. ''Kan jeg saksøke flyselskapet for å dumme meg ut?'' Nei, det kan du ikke. Det var du som dummet deg ut selv. Ikke flyselskapet. Anonymkode: ebc34...909 7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #11 Skrevet 5. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her Om du tuller??? har du hørt noe så ekkelt. Det er bare ekstremt uhygenisk Anonymkode: 90766...21d Uhygienisk....? I forhold til det du gjorde? LOL Anonymkode: 43e16...7b0 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #12 Skrevet 5. juli 2018 Du vil bare dumme deg ut hvis du prøver å saksøke dem. Ja jeg er enig det burde være bedre rutinesjekk, men du kunne ha sakt ifra til en flyvertinne og. De har også andre jobb enn å bare sjekke toalettene. Hvorfor du ikke sjekket om det var nok toalettpapir før du avførte forundrer meg. Hvis du ihvertfall vet at du føler deg dårlig i magen når du reiser er det alltid lurt å ta med selv servietter på forhånd. Anonymkode: b8294...ed5
stan Skrevet 5. juli 2018 #13 Skrevet 5. juli 2018 TS har du det minste bevis for historien? Uten så blir det bare en røverhistorie. Hva tror du at du kan få i erstatning? Et par nye bukser? Lykke til. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #14 Skrevet 5. juli 2018 Det var mer grisete og uhygienisk å bruke truse eller sokk framfor hele buksa? Jadda, særlig lizzm. Var det ikke vann der heller så du kunne vasket deg litt? Anonymkode: 9ca9f...5a1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #16 Skrevet 5. juli 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal ikke nevne flyselskap. Var på vei til Oslo. Jeg får sånn magasjau når jeg reiser. Tabletter hjelper jo ikke. Off. Satt på flyet. Måtte sånn på toalettet. Kraftig diare. Går på toalettet men neida, ikke noe toalettpapir, helt tomt. Endte med at jeg ikke kunne tørke meg da, så hele rumpa er jo omfavnet av den smørja så jeg forpesta jo sikkert hele flyet? Hadde dette vært en reise på 3-5timer hadde jeg sikkert blitt kasta ut. Anonymkode: 90766...21d Du burde jo betale erstatning til flyselskapet for å ha forurenset det setet som du satt på! Om jeg hadde en slik vrang mage, hadde jeg utstyrt meg med BLEIE på + passet på å ha toalettpapir på meg til enhver tid + vaskeservietter. Anonymkode: ddd47...828 5
Missfitness Skrevet 5. juli 2018 #17 Skrevet 5. juli 2018 Det er vel tørkepapir tilgjengelig også. Dette er nok bare oppspinn. 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #18 Skrevet 5. juli 2018 Det blir en lang sommer kjenner jeg. Noen "gjorde" også noe lignende i skogen Anonymkode: ddd47...828 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #19 Skrevet 5. juli 2018 Ja mye bæsjehistorier på KG for tiden. Fascinerende greier dette her altså. Anonymkode: 43e16...7b0 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #20 Skrevet 5. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja mye bæsjehistorier på KG for tiden. Fascinerende greier dette her altså. Anonymkode: 43e16...7b0 Er det barn, tenåringer eller godt voksne som skriver disse trådene, tro? Anonymkode: ddd47...828 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå