Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså. Dette er ille. Jeg hadde spist en hel ferdigkake og gikk en tur i den lokale «skogen». Den er ikke stor og det går en liten sti rundt den. Jeg klarte dessverre ikke holde meg fordi jeg fikk diaré til tusen. 

Bæsjet så det holdt i trusa. Hadde heldigvis et håndkle med så fikk tørket meg ok. Dro fra hele jævelskapet i skogen. Altså trusa og håndkle. 

Dro hjem og dusjet meg. Nå lurer jeg på om jeg må gå tilbake å rydde opp etter meg.

hva ville du gjort! 

Anonymkode: a3fec...cad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den trusa er det garantert noen som har tatt med seg hjem og runket til. Så det er nok for sent.

Anonymkode: 520b8...c7d

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Been there done that! Jeg dro aldri tilbake og hentet trusa mi eller gjorde noe med bæsjen jeg la igjen i skogen. 

Anonymkode: 916a4...58f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flaks du hadde med håndkle, da. Noe jeg aldri har med meg når jeg skal gå en tur. Har heller aldri sett andre har det.

Anonymkode: 183d8...ad5

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ta en dupp. Er jo hundre grader ute... kan ikke fortelle alle detaljer. 

Takk for svar dere andre. 

Off. Føler jeg må tilbake altså. Er så ofte barnehagen leker der😫

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dra nå tilbake og hente det om det plager deg. Ta med en pose oppi en sekk, vreng klærne inn i posen, putt i sekken og kast ved første søplebøtte. Bekymring ute av verden.

Anonymkode: 6d9f6...536

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ta en dupp. Er jo hundre grader ute... kan ikke fortelle alle detaljer. 

Dra tilbake og hent dritt-tinga dine. Som du sier så er barnehagen der ofte å leker. Tenk om en unge kommer borti avføring du og det blir full etterforsking med etterlysning i lokalavisa og greier 😟

Anonymkode: a96d9...7d7

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du bor rett ved og det ikke er noe problem synes jeg du bør hente det. 

Jeg dreit på Finnmarksvidda engang, men det er jo så langt mellom folk at min dritt er borte flere år før noen beveger seg i samme område igjen. 

Din dritt kan jo noen faktisk plutselig lande i 😆

Samt at både trusen og håndkle inneholder stoffer som ikke brytes ned i naturen. Dvs at det vil ligge der i årevis, eller til noen fjerner det. 

Pass på naturen👍

Anonymkode: 851ba...9bf

• Liker 5
Gjest Reputation
Skrevet

Ja, det syns jeg du godt skulle hentet. Det er forsøpling og alt som ikke hører til i naturen kan man godt ta med seg tilbake, om det så er drikkeflasker, matpapir eller truser. 

AnonymBruker
Skrevet

Æsj fy faen TS 🤢🤢!!! Men hadde sannsynligvis gjort det samme om jeg hadde vært deg 👍

Anonymkode: 63995...999

• Liker 4
Gjest HankySpanky
Skrevet

Rydd vekk hånkle og truse, de inneholder ofte plaststoffer som ikke brytes ned.

Dritten kan du la ligge igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere sliter med ustabil mage, så ta med dere papir når dere går på tur/ trene ute. Og ja, jeg ville ryddet opp etter meg. 

Anonymkode: 61c0e...06e

AnonymBruker
Skrevet

Hehe! For en situasjon. Har aldri gjort noe sånt før. 

Takk for svar alle! Jeg bor tre min unna så har vært å ryddet opp nå. 

RIP yndlingstrusa 😫

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjorde noe lignende i fjor høst. Helt vanlig. Ikke tenkt på det på lenge, men lurer på om jeg skal gå dit og se om underbuksa fremdeles ligger der, samt bæsjen. Bæsjet meg ikke ut men måtte bæsje så vanvittig at jeg bare gikk, og brukte underbuksa til å tørke med. Og lot den selvsagt ligge. Dette var i Bergen i Fjellveien, ikke langt unna der Stoltzekleiven starter.

Anonymkode: c283c...d53

• Liker 2
Skrevet

Dæver av dette innlegget :fnise: stakkars barn

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde noe lignende i fjor høst. Helt vanlig. Ikke tenkt på det på lenge, men lurer på om jeg skal gå dit og se om underbuksa fremdeles ligger der, samt bæsjen. Bæsjet meg ikke ut men måtte bæsje så vanvittig at jeg bare gikk, og brukte underbuksa til å tørke med. Og lot den selvsagt ligge. Dette var i Bergen i Fjellveien, ikke langt unna der Stoltzekleiven starter.

Om jeg drar og henter den, tar den oppi en pose, tror dere den kan brukes igjen, om jeg vasker den i vaskemaskina? Bør kanskje spyles først ute, deretter kokes? Eller holder 60 grader?

• Liker 2
Gjest HankySpanky
Skrevet

90 grader.

Hvordan noen klarer å drite ut en dametruse er meg et mysterium, som regel er det ikke rare greiene heller, noen tråder som ser mer eller mindre tilfeldig sammensatt ut.

....og klarer man ikke å knø seg 5 meter inn i skogen og dra trusa nedover skinkene før man spyler ned skogen med dritt, bør man kanskje vurdere knipeølvelser?

Har vært veldig dårlig i magen mange ganger men aldri opplevd det der.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også gjort noe liknende,

fikk magesjau igjennom både truse og nedover hele buksa,

var heldigvis ikke så langt unna bilen, så vrengte av meg klærne, tørket av meg bæsjen med mose og blader, og kom meg usett i trygg havn.

Ser fortsatt buksa ligger der ved stien, halvveis i forråtnelsesprosessen.. Fniser og fryder meg litt over at kun jeg kjenner til denne hemmeligheten..

Anonymkode: dfc04...266

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe! For en situasjon. Har aldri gjort noe sånt før. 

Takk for svar alle! Jeg bor tre min unna så har vært å ryddet opp nå. 

RIP yndlingstrusa 😫

Respekt til deg for hvordan du har håndtert "situasjonen" du havnet i 😂

For noe møkk 😉

Anonymkode: 851ba...9bf

AnonymBruker
Skrevet

De fleste av oss har nok bæsjet utendørs, uplanlagt, og tydd til fantasien for å tørke seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...