AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #1 Skrevet 5. juli 2018 Hva som helst.. jeg føler meg dum som ikke handlet, men det er nok for sent nå. 1,5 år siden Anonymkode: 99954...6e0 1
FrankDrebin Skrevet 5. juli 2018 #2 Skrevet 5. juli 2018 Det er mye jeg har latt være som jeg har angret på i ettertid, og omvendt, og sittet igjen med bitter etterpåklokskap. 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #3 Skrevet 5. juli 2018 Angrer på at jeg ikke dro i miletæret når muligheten var der. Anonymkode: 947b7...76a
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #4 Skrevet 5. juli 2018 Angrer på at jeg ikke tok den skolen jeg ønsket meg i England pga ungdomskjæresten. Idiotisk! Burde tatt ett år på folkehøyskole også. Begge deler droppet jeg pga han. Anonymkode: 3bfc3...eb6
Gjest Overrasket Skrevet 5. juli 2018 #5 Skrevet 5. juli 2018 Ja, det har nok hendt det. Men det ligger i fortiden ikke sant. Jeg kan ikke gjøre så mye med det nå.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #6 Skrevet 5. juli 2018 Angrer på at jeg ikke knullet rundt mens jeg var sammen med hun ene eksen, herregud så mange tilbud jeg hadde... Og eksen var jo en totalt ubrukelig person og gørr kjedelig i senga. Lite vi hadde til felles også, mye diskusjoner pga det usikre huet hennes:), skulle bestandig lage en sak hver gang jeg ville finne på ting med andre. Sjalu, feite drittkjerring Anonymkode: 8b336...d84
Devilheart Skrevet 5. juli 2018 #7 Skrevet 5. juli 2018 Hva jeg angrer på er så mye at det ville blitt en halv roman. Mest seriøse er vel å hoppe direkte på høyere utdanning og ikke dra på militæret, og ikke få den personlige utviklingen jeg trengte på den tiden. Nr 2 at jeg lyttet på andre og ikke min egen stemme hva gjaldt høyere utdanning (bygg > data). Så er det utallige dårlige valg hva gjelder kjærlighetsfronten. 3
StovnerJune Skrevet 5. juli 2018 #8 Skrevet 5. juli 2018 Må si at jeg nok angrer på langt flere ting jeg har gjort enn ting jeg ikke har gjort, og det er på en måte positivt. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #9 Skrevet 5. juli 2018 Angrer på at jeg flyttet hjem etter endt utdanning. Hadde ikke jobb, måtte flytte ut av studentboligen og tenkte jeg ikke hadde noe valg. Jeg tok den enkle utveien, og føler jeg sitter fast på hjemstedet nå når jeg har fast jobb her. Anonymkode: 8e19f...ff7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #10 Skrevet 5. juli 2018 Nei. Jeg angrer faktisk bare på ting som jeg har gjort. Anonymkode: 59a6b...7a7 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #11 Skrevet 6. juli 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Angrer på at jeg flyttet hjem etter endt utdanning. Hadde ikke jobb, måtte flytte ut av studentboligen og tenkte jeg ikke hadde noe valg. Jeg tok den enkle utveien, og føler jeg sitter fast på hjemstedet nå når jeg har fast jobb her. Anonymkode: 8e19f...ff7 Hvis du virkelig har lyst til å flytte ut, så har du mulighet til det. Du har fast jobb, dermed kan du vente til den rette jobbmuligheten dukker opp. Får du avslag på en jobb er det ikke krise, og du kan søke videre i ro og mak. Det at du sitter fast på hjemstedet høres ut som en dårlig unnskyldning. Anonymkode: 709ae...2d6 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #12 Skrevet 6. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Jeg angrer faktisk bare på ting som jeg har gjort. Anonymkode: 59a6b...7a7 Samme her. Anonymkode: d1990...663
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #13 Skrevet 6. juli 2018 Ja, har en kompis som jeg har kjent i 15 år som jeg nå har falt for. Angrer på at jeg ikke kyssa han på byen sist helg. Skal på konsert med han og noen andre i morgen, feiger nok ut da også - og like angrende etterpå Anonymkode: 47d6e...36a
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #14 Skrevet 6. juli 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, har en kompis som jeg har kjent i 15 år som jeg nå har falt for. Angrer på at jeg ikke kyssa han på byen sist helg. Skal på konsert med han og noen andre i morgen, feiger nok ut da også - og like angrende etterpå Anonymkode: 47d6e...36a Rotet dere da, slik at det var tilrettelagt for å kysse? Eller har du tenkt å kysse ham ut av det blå? Feiget ut alle gangene jeg hadde sjansen til og treffe han jeg likte jeg også. 😕 Anonymkode: 99954...6e0
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #15 Skrevet 6. juli 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Angrer på at jeg ikke knullet rundt mens jeg var sammen med hun ene eksen, herregud så mange tilbud jeg hadde... Og eksen var jo en totalt ubrukelig person og gørr kjedelig i senga. Lite vi hadde til felles også, mye diskusjoner pga det usikre huet hennes:), skulle bestandig lage en sak hver gang jeg ville finne på ting med andre. Sjalu, feite drittkjerring Anonymkode: 8b336...d84 Du høres ut som en drøm...... Anonymkode: 2411f...976 5
Raven.Writingdesk Skrevet 6. juli 2018 #16 Skrevet 6. juli 2018 Som en person ansett for å være impulsiv, som nærmest alltid følger magefølelsen og hjertets lyster, - kan jeg si at dette er kanskje den ene store fordelen jeg har: nei, jeg har aldri latt være å gjøre noe, og angret etterpå. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #17 Skrevet 6. juli 2018 Jeg har lidd under kronisk flink-pike syndrom, og har egentlig bare eksistert, ikke levd. Det angrer jeg på. Har kastet bort mesteparten av livet mitt på andre som ikke bryr seg om mitt ve og vel. Det førte meg til slutt inn i en personlighetsforstyrrelse fordi jeg var så uviktig og alltid kom sist, om i det hele tatt. Nå har jeg fått diagnose og skal for første gang gjøre noe ekstremt egoistisk, og muligens litt naivt avhengig av hvor flink jeg er å dømme karakteren til andre mennesker. Men jeg har lyst å gjøre det likevel. Og jeg har ikke en gang dårlig samvittighet. Kanskje jeg blir å angre på det, men jeg orker ikke leve mer i tenk-om-modus. Da får jeg heller være en erfaring rikere. Anonymkode: fe7d3...4fe 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #18 Skrevet 11. juli 2018 Angrer på at jeg begynte på jusstudiet ved uio Anonymkode: 27ad2...f83
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #19 Skrevet 11. juli 2018 Angrer mye mer på ting jeg har gjort enn ting jeg ikke har gjort. Anonymkode: 25284...180 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #20 Skrevet 11. juli 2018 På 6.7.2018 den 14.10, AnonymBruker skrev: Jeg har lidd under kronisk flink-pike syndrom, og har egentlig bare eksistert, ikke levd. Det angrer jeg på. Har kastet bort mesteparten av livet mitt på andre som ikke bryr seg om mitt ve og vel. Det førte meg til slutt inn i en personlighetsforstyrrelse fordi jeg var så uviktig og alltid kom sist, om i det hele tatt. Nå har jeg fått diagnose og skal for første gang gjøre noe ekstremt egoistisk, og muligens litt naivt avhengig av hvor flink jeg er å dømme karakteren til andre mennesker. Men jeg har lyst å gjøre det likevel. Og jeg har ikke en gang dårlig samvittighet. Kanskje jeg blir å angre på det, men jeg orker ikke leve mer i tenk-om-modus. Da får jeg heller være en erfaring rikere. Anonymkode: fe7d3...4fe Hvilken diagnose? Ta vare på deg selv og lev livet nå, det er ikke for sent! ❤ Anonymkode: b8332...53e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå