Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke tanken på det fordi det innebærer kontakt med så mange andre mennesker enn bare partneren. Hennes venner, og hennes familie.

Jeg er så introvert, og har i tillegg angst av sosial grad. Jeg må rett og slett ha mye alenetid, ellers blir jeg fryktelig sliten.

Dessverre må jeg bare innse at singellivet og det barnløse livet er det som er ment for meg.

Går det an å innfinne seg med noe slikt?

Anonymkode: 7d5bf...da4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt. Du trives jo best alene og det er ikke noe galt i det😊

Anonymkode: 166e6...c27

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt. Du trives jo best alene og det er ikke noe galt i det😊

Anonymkode: 166e6...c27

Men har likevel savn etter kjæreste og egne barn?

Anonymkode: 7d5bf...da4

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke finne ei som ikke er opptatt av å dra kjæresten med på ting med venner og kun møte familie en gang i blant? 

Jeg er i en lignende situasjon selv. Orker ikke tanken på en svigerfamilie og mange venner. 

Anonymkode: a5912...723

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo håpe på å treffe en like introvert person som du er selv? En som har minimalt med venner og lite kontakt med familien sin. Det er ikke umulig... Kanskje det er mulig via nettdating, der du opplyser om at du er introvert og søker en introvert partner.

Anonymkode: 8380b...366

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne som nesten ikke har venner eller noe særlig kontakt med familien, så ja, det er mulig! Nå ønsker jeg meg heller ikke barn da, men det kan hende det er fordi jeg møter på feil mannfolk som gjør at jeg ser for meg en tilværelse som alenemor på et senere tidspunkt, noe jeg mer enn gjerne vil unngå. 

Anonymkode: 462f5...83e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid tenkt på meg selv som utadvendt og sosial. Hadde alltid en forestilling om at jeg ønsker en kjæreste med mye nær familie og store familiebesøk. Men etter et par mislykkede forhold har jeg innsett at jeg er introvert og liker best å være for meg selv. Besøker selvfølgelig familie og venner innimellom, men blir aldri den som elsker å stelle i stand store besøk eller gå i masse sosiale lag med venner og familie. Og jeg må finne meg en mann som tenker på samme måten. Ellers tror jeg det blir krasj i det lange løp. 

Kvinne, 37

Anonymkode: 1b7c1...259

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...