AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #1 Skrevet 5. juli 2018 Mange sier at likes ikke betyr en dritt, men jeg tror det fortelle litt om et forhold til folk. Jeg, og 3 andre bekjente er ganske aktive på insta, og så er det en felles kjenning som jeg har et godt øye til. Det er bre det at han liker omtrent hvert bilde de andre legger ut. Om det er av seg selv, bilder tatt i en gata og hva som helst så liker han dem. Han liker omtrent aldri mine bilder.. Anonymkode: 64e52...374
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #2 Skrevet 5. juli 2018 Enten liker han deg ikke, ellers er han betatt av deg. Og vil ikke virke for på’n. Ellers prøver han kanskje å gjøre deg sjalu, ved å like andres bilder, og ikke dine. Anonymkode: 3f489...928
Apekatten Skrevet 5. juli 2018 #3 Skrevet 5. juli 2018 Kanskje han synes at de legger ut finere bilder enn deg? 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #4 Skrevet 5. juli 2018 Du har rett. Vi gir likes til personer mer enn bildene i seg selv (så lenge det ikke er på bilder fremmede legger ut). Denne personen føler ikke at hen er nær nok deg til å gi likes. Om jeg ikke husker feil er det forsket på dette, og det viste at vi gir likes til de vi ønsker å identifisere oss med. Nære venner, forbilder, de vi ønsker å være godvenn med (de pene og kule), og de vi ønsker å være som. Anonymkode: a9a84...6ec 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #5 Skrevet 5. juli 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har rett. Vi gir likes til personer mer enn bildene i seg selv (så lenge det ikke er på bilder fremmede legger ut). Denne personen føler ikke at hen er nær nok deg til å gi likes. Om jeg ikke husker feil er det forsket på dette, og det viste at vi gir likes til de vi ønsker å identifisere oss med. Nære venner, forbilder, de vi ønsker å være godvenn med (de pene og kule), og de vi ønsker å være som. Anonymkode: a9a84...6ec Han liker en gang i blandt, og da liker jeg en gang i blandt. Han legger ut hakket oftere enn meg. Jeg liker nesten hvert bilde til mine nærmeste, men jeg har også nære som jeg nesten aldri liker til fordi bildene deres har utrolig dårlig kvalitet og det ernuintressante ting, som hva de spiser 😛 jeg legger ofte ikke engang merke til deres bilder fordi de ikke fenger, jeg kan bare gå inn på profilen deres og se at de har lagt ut en del og jeg har ikke liket. Selv legger jeg ut litt mer meningsfylte ting og de liker nesten hele tiden. Jeg liker også bildene til de som ofte liker mine. Saken er at denne fyren fikk jeg kontakt med for 2 år siden og han likte omtrent bildene mine hver dag. Så ble det mer sjelden i senere i fjor etter at jeg på en måte avviste han. Han liker på en måte hvert 5.bilde. ... men det er de bildene som er av best kvalitet, gjerne har en god tekst til .. mens venninna mi kan legge ut en vanlig selfie og få like, eller legge ut bilde av en bygning. Anonymkode: 64e52...374
Gjest ti10 Skrevet 5. juli 2018 #6 Skrevet 5. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han liker en gang i blandt, og da liker jeg en gang i blandt. Han legger ut hakket oftere enn meg. Jeg liker nesten hvert bilde til mine nærmeste, men jeg har også nære som jeg nesten aldri liker til fordi bildene deres har utrolig dårlig kvalitet og det ernuintressante ting, som hva de spiser 😛 jeg legger ofte ikke engang merke til deres bilder fordi de ikke fenger, jeg kan bare gå inn på profilen deres og se at de har lagt ut en del og jeg har ikke liket. Selv legger jeg ut litt mer meningsfylte ting og de liker nesten hele tiden. Jeg liker også bildene til de som ofte liker mine. Saken er at denne fyren fikk jeg kontakt med for 2 år siden og han likte omtrent bildene mine hver dag. Så ble det mer sjelden i senere i fjor etter at jeg på en måte avviste han. Han liker på en måte hvert 5.bilde. ... men det er de bildene som er av best kvalitet, gjerne har en god tekst til .. mens venninna mi kan legge ut en vanlig selfie og få like, eller legge ut bilde av en bygning. Anonymkode: 64e52...374 Du har avvist ham, og nå lurer du på hvorfor han har trukket seg tilbake?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #7 Skrevet 6. juli 2018 Jeg liker bilder jeg syns er bra, jeg blåser i hvem som legger de ut. Jeg bryr meg heller ikke om hvem eller hvor mange som liker det jeg legger ut. 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Saken er at denne fyren fikk jeg kontakt med for 2 år siden og han likte omtrent bildene mine hver dag. Så ble det mer sjelden i senere i fjor etter at jeg på en måte avviste han. Han liker på en måte hvert 5.bilde. ... men det er de bildene som er av best kvalitet, gjerne har en god tekst til .. mens venninna mi kan legge ut en vanlig selfie og få like, eller legge ut bilde av en bygning. Anonymkode: 64e52...374 Ærlig talt... Når skal folk skjønne at når de viser mindre interesse eller avviser, så kommer det mindre interesse/oppmerksomhet fra den de avviste? Da er det jo ikke rart han ikke liker bildene dine så mye lenger. Han har nok trukket seg tilbake på grunn av ditt valg. Jeg hadde selv droppet å gi oppmerksomhet til en som avviser meg. Det er jo ren logikk. . Anonymkode: bf5b0...a2e 5
Namine Skrevet 6. juli 2018 #8 Skrevet 6. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker bilder jeg syns er bra, jeg blåser i hvem som legger de ut. Jeg bryr meg heller ikke om hvem eller hvor mange som liker det jeg legger ut. Ærlig talt... Når skal folk skjønne at når de viser mindre interesse eller avviser, så kommer det mindre interesse/oppmerksomhet fra den de avviste? Da er det jo ikke rart han ikke liker bildene dine så mye lenger. Han har nok trukket seg tilbake på grunn av ditt valg. Jeg hadde selv droppet å gi oppmerksomhet til en som avviser meg. Det er jo ren logikk. . Anonymkode: bf5b0...a2e Helt enig. Hvorfor i all verden avviser du en fyr du liker, for å så sitte å klage og analysere på hvorfor han nå ikke er like på, og ikke trykker liker på bildene dine lengre? Hva er det du vil da, at han skal forgude å være opphengt i deg, men du ville egentlig ikke ha han, men nå som han har trukket seg tilbake, liker du han plutselig veldig godt?? Hvis du liker han godt, angrer på at du avviste han, og nå ønsker å gi det en oppriktig sjanse, så send han en melding da vel, å si at du angrer. Du skal selvfølgelig ikke gjøre det om du ikke er sikker på hva du vil ut av det, så det ikke blir slik at han begynner å vise deg interesse igjen, og da mister du interessen, fordi det ikke er utilgjengelig lengre... 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #9 Skrevet 6. juli 2018 1 time siden, Namine skrev: Helt enig. Hvorfor i all verden avviser du en fyr du liker, for å så sitte å klage og analysere på hvorfor han nå ikke er like på, og ikke trykker liker på bildene dine lengre? Hva er det du vil da, at han skal forgude å være opphengt i deg, men du ville egentlig ikke ha han, men nå som han har trukket seg tilbake, liker du han plutselig veldig godt?? Hvis du liker han godt, angrer på at du avviste han, og nå ønsker å gi det en oppriktig sjanse, så send han en melding da vel, å si at du angrer. Du skal selvfølgelig ikke gjøre det om du ikke er sikker på hva du vil ut av det, så det ikke blir slik at han begynner å vise deg interesse igjen, og da mister du interessen, fordi det ikke er utilgjengelig lengre... Jeg forguder og er opphengt i han i hvertfal. Jeg ville ha ham, men tok til meg råd fra andre kvinner , så på alderen min og spurte meg hvorfor jeg egentlig skal tro han vil velge meg til slutt. Så ieg droppet fyren, fordi jeg vet at han kommer til og finne ut at jeg ikke er "kul" nok. Og menn klarer jo ikke å være trofast så jeg tenkte at jeg kan like gjerne avvise , siden han nok ikke vil unngå fristelsene i fremtiden. I hvertfal sammen med meg. Møter han ei annen så tror jeg nok han vil være trofast ja. Jeg ville jo ha han. Anonymkode: 64e52...374
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #10 Skrevet 6. juli 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forguder og er opphengt i han i hvertfal. Jeg ville ha ham, men tok til meg råd fra andre kvinner , så på alderen min og spurte meg hvorfor jeg egentlig skal tro han vil velge meg til slutt. Så ieg droppet fyren, fordi jeg vet at han kommer til og finne ut at jeg ikke er "kul" nok. Og menn klarer jo ikke å være trofast så jeg tenkte at jeg kan like gjerne avvise , siden han nok ikke vil unngå fristelsene i fremtiden. I hvertfal sammen med meg. Møter han ei annen så tror jeg nok han vil være trofast ja. Jeg ville jo ha han. Anonymkode: 64e52...374 Men han kan jo ikke vite at du har en så mistroisk tankegang, men bare tro at du ikke er interessert. Om han går for å være player er det lurt å holde seg unna. Men hvis ikke, bør du gi forelskelsen en sjanse, du som alle andre. Man kan bli skuffet i kjærligheten, men det betyr jo ikke at man ikke skal prøve. Det er ikke mer synd i deg enn i andre som blir skuffet. Anonymkode: fef52...0ac
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #11 Skrevet 6. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men han kan jo ikke vite at du har en så mistroisk tankegang, men bare tro at du ikke er interessert. Om han går for å være player er det lurt å holde seg unna. Men hvis ikke, bør du gi forelskelsen en sjanse, du som alle andre. Man kan bli skuffet i kjærligheten, men det betyr jo ikke at man ikke skal prøve. Det er ikke mer synd i deg enn i andre som blir skuffet. Anonymkode: fef52...0ac Hvis man skal lese på kg så finner playere nye veier hele tiden. Mitt inntrykk av en player er en som avtaler med deg, for så å avlyse i siste liten hver gang (fordi andre ting blir prioritert) , men likevel holder kontakten for å holde deg varm. Eller at han driver med mange, men dette er ikke inntrykket jeg har nei. Han kan ikke vite min tankegang nei. Anonymkode: 64e52...374
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå