Gå til innhold

Svakere orgasme etter fødsel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen, den er mye svakere, og det er 2 år siden fødsel, det er ikke den ubeskrivelige følelsen der tårene nesten triller av glede menger😥

Anonymkode: e61fe...ca4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lenger

Anonymkode: e61fe...ca4

Skrevet

Jeg kommer mye lettere nå etter to fødsler, kan få orgasmer som perler på en snor. De varierer i styrke, noen er sterkere enn andre. Men jeg trener bekkenbunnen aktivt, det har nok mye med saken å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Både nerver og muskulatur kan få skader av graviditet/fødsel så dette kan skje ja.

Anonymkode: 54f0d...8df

AnonymBruker
Skrevet

For meg ble de sterkere og bedre. 

Kan også få orgasme på sekundet og etter hverandre når jeg er opphisset :) 

Anonymkode: 4895a...d75

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For min del er de blitt bedre og sterkere. Jeg hadde imidlertid en periode i livet der jeg var mye deprimert, og ble veldig utrent. Da fikk jeg svake orgasmer, selv da depresjon var over. Begynte å trene vekter, og da jeg ble trent ble orgasmer sterkere enn noensinne. 

Anonymkode: 0e7ac...6b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har omtrent ikke hatt orgasme siden fødsel for 2,5 år siden, og i alle fall ikke under sex. 

Anonymkode: 113ef...6fb

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg googlet for å finne ut av dette sjæl. Svakere orgasme etter fødsel? Er det en greie?

Jeg har lav sexlyst, men prøver å mastrubere jevnlig for å få opp sexlysten - det har virket før. Mer sex = mer lyst på sex. 

Har som regel ikke greid å få orgasme, selv med verdens beste vibrator som pleide å gi meg masse glede før. Fikk endelig til å komme her for to dager siden, men det var som en bitteliten brøkdel av det som var før. Før = 10/10, nå: 1/10. Knapt så jeg gjenkjente at det var en orgasme...

Ble litt skremt, og ser for meg at resten av livet skal være orgasmeløst?

Jeg trener jevnlig i en type mammatrening - med særlig fokus på bekkenbunn og kjernemusklatur. 2 barn, yngste barn er snart ett år. 

Anonymkode: 70d76...be2

Skrevet

Min erfaring er at det ikke var noe endring etter fødsel nr en. Etter nr to følte jeg det var vanskeligere å oppnå orgasme. Og lysten på mannen avtok. 
Med ny mann er jeg kåt 24/7 og får utrolig sterke orgasmer. Synes fortsatt at det tar lengre tid, men kommer hardere enn før og har lengre orgasmer. Vet ikke om dette har sammenheng med fødsel eller ikke. Kanskje er det bare det å bli eldre?

Anonymkode: 21099...df4

• Liker 1
Skrevet

Opplevde det etter fødsel nummer to. Da fikk jeg epidural. Kommer like lett, men de er mye mindre og slutter nesten før de har begynt. Skikkelig nedtur! 

Anonymkode: f04e3...5fd

• Liker 1
Skrevet

Gi det tid. 

Anonymkode: 8de88...017

• Liker 2
Skrevet

Sex etter fødsel er tragisk. Vi kjenner ingen ting begge to, så underlivet er helt ødelagt. 

Anonymkode: 48cb3...437

Skrevet

Får mye sterkere orgasmer nå enn før to fødsler. Gjorde knipeøvelser både i graviditetene og etterpå. Ble klippet og sydd, åpningen er nok litt videre enn før. Men jeg er trang innover og har veldig god muskelkontroll, som jeg tror hjelper veldig på å få vaginale orgasmer. 

Anonymkode: 226d2...e55

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...