Gjest Principessa Skrevet 5. mars 2005 #1 Skrevet 5. mars 2005 Prøver meg igjen, fikk så fin hjelp tidligere.. :-) Skal gifte meg og har lite peilig på fine kjærlighetsdikt...derfor dette valg av forum..er det noen her inne som har forslag til fine dikt man kan ha under vielsen? På forhånd takk!
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #2 Skrevet 5. mars 2005 Prøver meg igjen, fikk så fin hjelp tidligere.. :-) Skal gifte meg og har lite peilig på fine kjærlighetsdikt...derfor dette valg av forum..er det noen her inne som har forslag til fine dikt man kan ha under vielsen? På forhånd takk! Oj, jeg vet om et drøss vakre dikt - om det skulle passe til deres b. eller ikke kan jeg ikke svare på. Men da jeg foretrekker å lese engelsk blir det vel vanskelig?
Gjest Principessa Skrevet 5. mars 2005 #3 Skrevet 5. mars 2005 Joda, det behøver ikke å være så dumt! Men har du ingen å foreslå som er på norsk? Kom gjerne med linker/forslag til alle typer kjærlighetsdikt!
Gjest Moonshadow Skrevet 5. mars 2005 #4 Skrevet 5. mars 2005 På www.lovepoems.com har du engelske dikt. www.dikt.no er nede akkurat nå men kommer vel opp i løpet av en uke eller to. Der har du norske også.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Prøver meg igjen, fikk så fin hjelp tidligere.. :-) Skal gifte meg og har lite peilig på fine kjærlighetsdikt...derfor dette valg av forum..er det noen her inne som har forslag til fine dikt man kan ha under vielsen? På forhånd takk!
Hedda-78 Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Det er ikke lov til å legge ut dikt her. Jeg foreslår at du tar en tur på biblioteket og spør etter diktsamlinger med kjærlighetsdikt. Se her: http://www.snartgravid.com/plassen/showthread.php?t=44024
jannamor Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Det er ikke lov til å legge ut dikt her. Jeg foreslår at du tar en tur på biblioteket og spør etter diktsamlinger med kjærlighetsdikt. Se her: http://www.snartgravid.com/plassen/showthread.php?t=44024 hvorfor er ikke det lov??
Catzy Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Det er ikke lov å legge ut dikt, sangtekster eller andre åndsverk, fordi det er brudd på åndsverkloven. Det er ikke noe nytt. http://www.lovdata.no/all/nl-19610512-002.html Ang. dikt: Jeg er veldig glad i diktet "Vi kan ikkje eige kvarandre" av Arne Ruset. Det er referert til (av flere enn meg) i denne tråden. Jeg er også glad i diktene til Haldis Moren Vesaas. Mitt favorittdikt av henne er "Ferdaminne frå sommaren 1985 ". Jeg vet ikke om det vil fungere i en bryllupstale, men det er veldig koselig. Ellers vil jeg tipse om å gå på biblioteket eller i en bokhandel. Synes det er bedre å lese dikt på papir enn på skjerm.
Gjest Raptuza Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Det fins nok diktbøker med temaet kjærlighet i bokhandel eller bibliotek.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #10 Skrevet 24. juli 2009 Prøver meg igjen, fikk så fin hjelp tidligere.. :-) Skal gifte meg og har lite peilig på fine kjærlighetsdikt...derfor dette valg av forum..er det noen her inne som har forslag til fine dikt man kan ha under vielsen? På forhånd takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå