Gå til innhold

Noen med erfaringer på Petit Cherie classic? 😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte vognen for ett år siden og garantien renner vell snart ut. Det er ikke noe som direkte er ødelagt, men den knirker noe fryktelig og kalesjen kunne vært bedre. Noen andre her ute med erfaringer? Knirker alle, eller har jeg vært uheldig? 😊 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså, beklager, jeg er kanskje ikke noe til hjelp, men ingen andre svarer jo. Det finnes en FB-gruppe Barnevogner, du kan sikkert spørre der og får kanskje flere svar. Men apropos knirking, det kan være så lett som at hjulene må smøres og etterstrammes. Det kan du få gjort i butikken men egentlig også hjemme, selv, kjøp smøring på sprayflaske, det er enklere å komme til. (synes jeg) Og gjør det ute. Jeg har ingen erfaring med den vogna du har, men dette gjelder alle vogner. Kanskje ikke dyreste, som bugaboo, for de skal være «smurt for livet» men ihvertfall andre vogner. :) 

Anonymkode: 16654...781

Skrevet

Jeg kjenner ei som hadde denne vogna. Den knakk plutselig, og babyen holdt på å falle ut av bagen! 😮

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har petite cherie heritage og den knirker noe voldsomt og trykknappene er helt ubrukelige. Vogna er 4 mnd 

Anonymkode: ada26...8fe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har paraply trilla til petite cherie. Den blir blass i sola og går ikke an å trille ordentlig på glatt butikkgulv. Bremsen funker dårlig.

Anonymkode: 2a18f...a32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...