Gå til innhold

Er Tinder kun for sjekking?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det for vennskap også? Finnes der evt noen apper for vennskap?

Anonymkode: a9baa...88d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hey vina er en tinderaktig app for jenter, for vennskap. Er du gutt eller jente?

Anonymkode: 66b5c...479

Skrevet (endret)

Tinder er ikke for sjekking, men for sex.

Husker jeg gjorde et eksperiment forrige sommer og lagde 2 profiler av meg selv. På den ene profilen lagde jeg en profil med vanlige hverdagslgie bilder av meg selv og på den andre la jeg ut bilder med toppløse bilder av meg selv.

På den "vanlige" profilen fikk jeg få matcher og på den andre fikk jeg veldig mange matcher.

Endret av hocane
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, hocane skrev:

Tinder er ikke for sjekking, men for sex

Det vet du selvfølgelig ingenting om :). Morsomt når folk som inne bruker slike apps er skråsikre på at hele Norges befolkning bruker appen for sex og ikke mer. Smartass

Anonymkode: 1bc34...72b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet du selvfølgelig ingenting om :). Morsomt når folk som inne bruker slike apps er skråsikre på at hele Norges befolkning bruker appen for sex og ikke mer. Smartass

Som ikke*

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er min erfaring av appen. Som sagt når jeg bruker normale bilder av meg selv får jeg svært få matcher, men når jeg bruker toppløse bilder i profilen min får jeg plutselig mange matcher.

Mulig du har en annen erfaring. Men min erfaring av appen er at det er en sexapp.

Endret av hocane
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, hocane skrev:

Det er min erfaring av appen. Som sagt når jeg bruker normale bilder av meg selv får jeg svært få matcher, men når jeg bruker toppløse bilder i profilen min får jeg plutselig mange matcher.

Mulig du har en annen erfaring. Men min erfaring av appen er at det er en sexapp.

Er du mann eller kvinne? Selvfølgelig får du matches fra enkle mennesker med toppløse bilder... :)  Din erfaring er individuelt, er ikke det som teller for å svartmale tinder. Mange bruker tinder for å sjekke opp damer/menn.

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann eller kvinne? Selvfølgelig får du matches fra enkle mennesker med toppløse bilder... :)  Din erfaring er individuelt, er ikke det som teller for å svartmale tinder. Mange bruker tinder for å sjekke opp damer/menn.

Mann

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått venner gjennom tinder, funnet meg kjæreste og brukt tinder for å få sex. 

Anonymkode: 7b9f1...5e1

AnonymBruker
Skrevet

Du trekker konklusjonen på et svært tynt grunnlag. At du får få matcher på din vanlige profil, kan like gjerne dreie seg om at profilen ikke vekker noen særlig interesse. Jeg blir litt kresen når jeg sveiper på Tinder: dårlige bilder, mange gruppebilder, bilde med armen rundt ei jente, ingen bio, dårlig bio, mange skrivefeil, osv. Jeg tror kvinner som kun er ute etter sex, kanskje er litt mindre kresne.

Anonymkode: e7637...d62

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du trekker konklusjonen på et svært tynt grunnlag. At du får få matcher på din vanlige profil, kan like gjerne dreie seg om at profilen ikke vekker noen særlig interesse. Jeg blir litt kresen når jeg sveiper på Tinder: dårlige bilder, mange gruppebilder, bilde med armen rundt ei jente, ingen bio, dårlig bio, mange skrivefeil, osv. Jeg tror kvinner som kun er ute etter sex, kanskje er litt mindre kresne.

Ops. Altså ment som et svar til @hocane.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått 3 kompiser på Tinder, og en pulevenn på Happn. Man kan bruke Tinder til det man vil så lenge man er helt tydelig om hva man er ute etter eller ikke. Jeg er bare etter puling eller vennskap, men syns ikke det funker så bra på Tinder, gutta tør liksom ikke. Men så går jeg etter menn som jeg tror ikke er helt vante med den settingen, de er litt ordentlige og nerdete (my kinda guy❤). 

Anonymkode: 6412b...af4

Skrevet
2 timer siden, hocane skrev:

Akkurat dette med toppløsbilder er ganske festlig. Det finnes ikke én dame på Kg som mener hun ikke swiper bort fæle menn i bar overkropp på Tinder. Jeg har gjort samme eksperiment, bare for å se effekten. La ut et bilde av meg selv løpende i skogen med solkrem og bar overkropp. Skikkelig six pack og veldig definerte muskler. Glinsende. Det raste inn med swipes fra høyre og venstre, alle mulige typer damer. Når du følger oppskriften damene sier de vil ha er det ingen tilsvarende suksess. Den eneste konklusjonen er at tilogmed kvinner reagerer på en viss sexy faktor. Vi er tross alt alle sammen dyr med instinkter. Ser vi store tunge pupper og lår, eller bulende muskulatur og kroppslige tegn på testosteron har det et positivt utslag på Tinder. Så enkle er vi faktisk.

Det morsomme er hvem som swiper høyre. Det er både leger og advokatjenter. Så kan man sikkert også spørre seg om ikke trening idag er et tegn på status. Dét er det jo. Men, det er også et uttrykk for sex. En ting et langt liv med erfaringer har lært oss menn er følgende: det er forsvinnende liten sammenheng mellom hva kvinner sier de vil ha, og hva de faktisk velger. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Arcturus skrev:

Akkurat dette med toppløsbilder er ganske festlig. Det finnes ikke én dame på Kg som mener hun ikke swiper bort fæle menn i bar overkropp på Tinder. Jeg har gjort samme eksperiment, bare for å se effekten. La ut et bilde av meg selv løpende i skogen med solkrem og bar overkropp. Skikkelig six pack og veldig definerte muskler. Glinsende. Det raste inn med swipes fra høyre og venstre, alle mulige typer damer. Når du følger oppskriften damene sier de vil ha er det ingen tilsvarende suksess. Den eneste konklusjonen er at tilogmed kvinner reagerer på en viss sexy faktor. Vi er tross alt alle sammen dyr med instinkter. Ser vi store tunge pupper og lår, eller bulende muskulatur og kroppslige tegn på testosteron har det et positivt utslag på Tinder. Så enkle er vi faktisk.

Det morsomme er hvem som swiper høyre. Det er både leger og advokatjenter. Så kan man sikkert også spørre seg om ikke trening idag er et tegn på status. Dét er det jo. Men, det er også et uttrykk for sex. En ting et langt liv med erfaringer har lært oss menn er følgende: det er forsvinnende liten sammenheng mellom hva kvinner sier de vil ha, og hva de faktisk velger. 

Kvinner er individer. Ganske få av Norges kvinner er på KG og diskuterer preferanser på Tinder, så den konklusjonen der holder ikke.

Anonymkode: 6412b...af4

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, hocane skrev:

Jeg har normale bilder og har skrevet i bioen at jeg ikke er ute etter kun sex. Jeg får mange matcher og har aldri erfart at det er en sexapp.

Skrevet
8 minutter siden, Arcturus skrev:

Det kan du si. Men så er det lov å være bevisst hvem du spør og om du faktisk forhører deg med en kvinne som du selv ville datet. Å spørre anonyme kvinner på et forum er ganske bortkastet - du innhenter preferanser hos kvinner du ikke vet om du er interessert i overhodet. Jeg går utifra at flere menn som skriver her inne og ber om råd enten a) har få til ingen kvinner i kretsen de kan spørre i det virkelige liv, eller b) har lite erfaring med kvinner generelt, og eneste håp er å spørre helt tilfeldige kvinner og forsøke å dra en generalisering utifra deres svar, som de kan hevde gjelder alle kvinner.

Et svar fra en tilfeldig mann om hva han foretrekker er for meg fullstendig uinteressant. Blir stadig overrasket over hvor mye menn ser ut til å vektlegge preferansene til tilfeldige kvinner, uten anelse om disse er kvinner de selv ville vært interessert i.

Selv kan jeg si såpass som at jeg alltid sveiper venstre på menn i bar overkropp og det er hverken løgn eller resultat av at jeg ikke vet hva jeg gjør. Men jeg utelukker selvsagt ikke at det er andre kvinner som tenker helt annerledes, ettersom vi er, tross alt, individer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hey vina er en tinderaktig app for jenter, for vennskap. Er du gutt eller jente?

Jeg er dame. Kunne tenke meg flere venner, både venninner og kompiser. :)

Anonymkode: a9baa...88d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...