Gå til innhold

Se henne onanerer

Fremhevede innlegg

Gjest enannengjest
Skrevet
Selvsagt kunne vi jo onanert mens den andre så på, men ser liksom ikke vitsen? Når begge to er der, begge er kåte er det da mer gøy å leke med hverandre??

Når vi onanerer er det jo nettopp fordi den andre ikke er der...

Er du litt dum?

Det er jo bare en gang i blant, man velger å onanere sammen, det er jo ikke det man gjør hver gang?

Videoannonse
Annonse
Gjest someoneoutthere
Skrevet

Jeg holder dette som min favoritsex. Har fått se 5-6 jenter onanere seg til orgasm på forskjellige måter. Med handen, dusjen og dildo. Dette er høyden av intimitet, og gir en otrolig kikk. Hjertet slår i 100 og for å ikke snakke om det manlige organ som står som en rakket. Etter noe sånt så spruter mann ganske langt for å si det sånn. Favoritten min er nok i dusjen, for det vet jeg at jenter driver utroligt mye med. Med dusjen får de og multiple orgasmer. Dette er helt fantastisk å se. Anbefalles!

J 8) eg inbiller meg at opplevelsen liksom blir på samme måte for hun når hon er alene som når jeg ser på. Så jeg føler meg som en flue på veggen. Dette er NASTY!

Gjest Gitte
Skrevet

det innlegget der var ekkelt, og litt vel detaljert..

Gjest Anonymous
Skrevet

Til en annen gjest: Er DU dum?? Hvorfor skal man onanere når begge er der da? Jeg liker da bedre å ta på ham enn på meg selv, og det gjelder for ham også. Bare fordi noen heller vil ta på seg selv, eller har rare kikk av å være kikkere, betyr vel ikke at alle liker det??

Og til du som påstår at det er så vanlig for jenter å onanere i dusjen. Hvor har du det fra. Det er vel omtrent det eneste stedet jeg aldri gjør det. Skal man sitte på gulvet i dusjen da? Aldri i verden om jeg greier å holde meg på beina når orgasmen kommer, og ikke er det noe opphissende med dusj-onani heller. Mye bedremed hånda eller noe annet.

Gjest Chrizzy
Skrevet
Dette er høyden av intimitet, og gir en otrolig kikk. Hjertet slår i 100 og for å ikke snakke om det manlige organ som står som en rakket.

:hoho: Ha ha, måtte bare sånn flire av den der forklaringen. :ler:

Jeg tror det er kjempe fint å masturbere sammens, faktisk, tror det virkelig styrker båndene og man kan komme mye nærmere hverandre seksuelt. Syns det er veldi fint å tenke på en mann som gjør det med seg selv. Men ikke som mannfolk, jeg kunne ikke tenke meg å ta meg sjøl til bilde etter bilde av menn som gjør de. Men den man er glad i, den man elsker, han må jo være vakker når han gjør det (men kanskje ikke foran pc når man ikke er hjemme da, eller med et blad av andre, men med meg :-) ).

Tror det er mange mange jenter som er glade i dusjen jeg..........

Gjest Anonymous
Skrevet

Hø..hender dama tar seg noen skikkelige tak ja, og jeg får ligge å se på.

Bra det. Men hun går fort tørr, så det blir litt vondt for henne. Hun onanarer egentlig ikke så ofte, selv ikke alene vet jeg. Men er hun i nøden..gjør hun det. Favoritten er venstrehånda, opp og ned langs klitten.

Dusjen kan hun ikke bruke, for det har hun ikke greie på, he :roll:

Skrevet
Hø..hender dama tar seg noen skikkelige tak ja, og jeg får ligge å se på.

Bra det. Men hun går fort tørr, så det blir litt vondt for henne. Hun onanarer egentlig ikke så ofte, selv ikke alene vet jeg. Men er hun i nøden..gjør hun det. Favoritten er venstrehånda, opp og ned langs klitten.

Dusjen kan hun ikke bruke, for det har hun ikke greie på, he :roll:

Går hun tør så er vel ikke dette noe hun gjør for sin egen lyst, men fordi du ønsker å se det. Ikke bra.

Skrevet

Onani er noe av det mest intime vi kan gjøre. De fleste av oss har nok ikke med tilskuere om ikke forholdet er svært bra, at det er tillit og trygghet til stede.

Skrevet

Det er deilig, og så lenge begge liker det - Keep up the good work!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...