Gjest Marcello Skrevet 5. mars 2005 #1 Skrevet 5. mars 2005 Har alltid tent veldig på å se en jente onanerer, men tidligere kjærester har vært for sjenerte til å la meg se på. Hun jeg er sammen med nå(kvinnen i mitt liv), var også litt sjenert til å gjøre det mens jeg så på, men nå er hun helt med. Også med lyset på. Herlig og opphissende å ligge ned mellom lårene hennes, se de ivrige fingertuppene på klitoris, høre klynkingen og den tunge og korte pusten hennes, se hvor våt hun er, å nyte synet av de rytmiske sammentrekningene i rompehull og skjedeåpning når hun får orgasme. Lar dere mannen se på?
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #2 Skrevet 5. mars 2005 Nei, aldri. Det er ikke hans sak. Det finens noe som heter privatrom - selv i et forhold. Du høres ganske grisete ut forresten. :-?
Brunhilde Skrevet 5. mars 2005 #3 Skrevet 5. mars 2005 Nei, aldri. Det er ikke hans sak. Det finens noe som heter privatrom - selv i et forhold. Du høres ganske grisete ut forresten. :-? Ja, jøss! Du må være en megagris! Spøk til side, det har hendt, men da har jeg vært mer enn gjennomsnittlig trygg på partneren min! (Syns forresten du, Marcello, beskrev opplevelsen på en fin måte!)
Gjest jente 21 Skrevet 5. mars 2005 #4 Skrevet 5. mars 2005 Hadde jeg vært så heldig å få orgasme i det hele tatt, så kunne jeg godt latt typen se på! Men det får jeg altså ikke. :-(
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #5 Skrevet 5. mars 2005 Dette har jeg lyst til å oppleve også. En ting er det som skjer mellom beina, men også tanken om å se henne inn i øynene mens det pågår pirrer meg veldig. Jeg har tenkt på å prøve å finne noen som vil la meg se på via kontaktannonser. Utifra det dere forteller kan det kansje bli vanskelig å finne noen :x
Gjest Moonshadow Skrevet 6. mars 2005 #6 Skrevet 6. mars 2005 Ja, han får se på og han liker det utrolig godt.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2005 #7 Skrevet 6. mars 2005 Hadde bare blitt komisk om jeg skulle ligge å stønne mens jeg tar på meg selv. Det blir det sammme som om jeg skulle ha strippet for han. Fint på film, men i virkeligheten hadde det blitt alt annet enn erotisk. Tror ikke han blir tent av at konen han har sett ørten ganger naken kler av seg. Og når han vet at jeg ikke kommer så blir det litt feil å late som om det er godt å onanere. Men flott for de som klarer det. Jeg blir ikke kåt av at han ronker heller, men har ikke noe i mot det.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2005 #8 Skrevet 6. mars 2005 Enig med siste her. Jeg synes det høres helt galt ut å måtte utlyse en annonse for å få tak i kvinner som kan onanere for ham... Da skal man være temmelig enssporet, fiksert og sexgal! Høres sprøtt ut...akkurat som om jeg skulle sette inn en annonse i VG: " Kåt mann med tangatruse og Tom Jones-hårsveis ønskes hjem til mitt hus. Må ankomme huset etter kl. 17 for da tenner jeg mest på hårete brystkasser på fremmede menn. Bestill gjerne tid, slik at jeg får dere i tur og orden".
¤Tiili¤ Skrevet 6. mars 2005 #9 Skrevet 6. mars 2005 Ja' date=' han får se på og han liker det utrolig godt.[/quote'] Samme her.
Ernie Skrevet 6. mars 2005 #10 Skrevet 6. mars 2005 Vi onaner begge for hverandre, og det handler veldig mye om trygghet. Når man er kommet dit at vi kan nyte å la den andre se at vi har det godt med oss selv, har vi kommet veldig langt i seksuallivet.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2005 #11 Skrevet 6. mars 2005 Jeg synes det høres helt galt ut å måtte utlyse en annonse for å få tak i kvinner som kan onanere for ham... Da skal man være temmelig enssporet, fiksert og sexgal! Hu? Folk bruker kontaktannonser for å finne sex-partnere. Jeg synes det er ærlig og åpent, og ikke det du beskriver det som. Jeg synes det å se på noen som onanerer eller bli sett på mens jeg onanerer er mye mindre intimt og innvolverende enn å faktisk ha sex. Jeg synes det er rart at så mange sier det er motsatt.
Gjest Moonshadow Skrevet 6. mars 2005 #12 Skrevet 6. mars 2005 Jeg synes det å se på noen som onanerer eller bli sett på mens jeg onanerer er mye mindre intimt og innvolverende enn å faktisk ha sex. Jeg synes det er rart at så mange sier det er motsatt. Jeg synes det er mer intimt jeg. Fordi det er så personlig liksom. Er bare en som har fått ta del i dette hos meg enda og det er vel fordi jeg føler meg utrolig trygg på han.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2005 #13 Skrevet 6. mars 2005 Vi er et ektepar i 50 årene. Vi onanerer oftest samtidig . Hun med vibrator og jeg ligger tett ved siden hennes og runker. Hun har venstre hånd rundt roten av pikken for å kjenne bevegelsene mine. Etter en stund legger hun masasjeapparatet bort og fullfører med fingrene. Jeg får da lov til å vere tilskuer mellom hennes lår.. Herlig!
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2005 #14 Skrevet 6. mars 2005 Etter en stund legger hun masasjeapparatet bort og fullfører med fingrene. Jeg får da lov til å vere tilskuer mellom hennes lår.. Herlig! Heldiggris! ;-D
Catzy Skrevet 6. mars 2005 #15 Skrevet 6. mars 2005 Han liker å se på at jeg leker med meg selv. Jeg synes ikke det er like opphissende å se på hvis han gjør det samme med seg. Så hvis vi er plassert riktig, pleier jeg å leke med begge to samtidig. Funker strålende, for han er veldig glad i å se på. Catzy
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #16 Skrevet 7. mars 2005 Han liker å se på at jeg leker med meg selv. Jeg synes ikke det er like opphissende å se på hvis han gjør det samme med seg. Så hvis vi er plassert riktig, pleier jeg å leke med begge to samtidig. Funker strålende, for han er veldig glad i å se på. Catzy Hos meg må det være noe fundamantalt galt med motorikken. Klarer ikke gjennomføre en effektiv runking av han samtidig som jeg onanerer meg selv til det går. Men jeg lar gjerne han se på når jeg gjør det alene.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #17 Skrevet 11. mars 2005 Å se på hverandre når vi begge onanerer, gjør meg utrolig kåt. Det er faktisk mye lettere å komme samtidig da, enn ved samleie. Å se han spruter, og å se kåtheten hans når han stirrer på hånda mi/underlivet mitt, får meg raskt til de store høyder. Men fellesonanering kan likevel ikke "konkurrere ut" samleiet som sexopplevelse.
aline Skrevet 11. mars 2005 #18 Skrevet 11. mars 2005 jeg synes det er utrolig opphissende å se mannen runke, er ikke i ett forhold nå, så pr dags dato oppleves det ikke. har ikke vært veldig mange forhold hvor vi har vært trygge nok på hverandre til å gjøre det heller, men har ikke problemer med å onanere forran en kjæreste som jeg er trygg med, og som sagt, blir dritkåt av å se ham runke med meg som tilskuer.
Suzy Skrevet 11. mars 2005 #19 Skrevet 11. mars 2005 Ja om han vil så får han selvfølgelig det - og jeg liker å se på ham også.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #20 Skrevet 11. mars 2005 Selvsagt kunne vi jo onanert mens den andre så på, men ser liksom ikke vitsen? Når begge to er der, begge er kåte er det da mer gøy å leke med hverandre?? Når vi onanerer er det jo nettopp fordi den andre ikke er der...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå