AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #1 Skrevet 5. juli 2018 Hei, Jeg har Æ-appen og ser at jeg pr. 10.000 brukt, har ''spart'' bare 500 kr. Jeg kjøper også veldig strategisk, og min topp 10 er ganske stabil (og ensformig). Æ har 10 % på frukt og grønt. Jeg vet at Kiwi har 15 %. Har dere noen erfaringer med f.eks. COOP-konsernets lojalitetsmedlemskap? 5 % rabatt ved hver handel i snitt, er ikke mye rabatt syns jeg. Anonymkode: a1a03...c52
tirben Skrevet 5. juli 2018 #2 Skrevet 5. juli 2018 Coop gir bare småtterier synes jeg. Synes Trumf gir mest. Handler da på Meny og Kiwi, og synes man kjapt ser fordelen. Har også Æ, og bruker den til feks spesialtilbud og brus.
Max B Skrevet 5. juli 2018 #3 Skrevet 5. juli 2018 Foretrekker Trumf, i kombinasjon med hver enkelt kjedes ekstra bonus på frukt og grønt osv. Får mye ut av dette da jeg handler det meste på Kiwi, og noen ganger Meny. Prøver å legge større handleturer til trippel trumf torsdager. Synes Æ er helt grei også, fordi jeg har noen få faste ting jeg kjøper på Rema så min topp 10 holder seg også stabil. Men vil heller ha bonus enn rabatt, synes det er en fin måte å spare opp litt på. Er ikke Coop-medlem, men har forstått det slik at oppspart bonus/kjøpeutbytte først blir tilgjengelig året etter?
SPOCA Skrevet 5. juli 2018 #4 Skrevet 5. juli 2018 (endret) Foretrekker Trumf, og bruker mitt Trumf Visa til de fleste kjøp. I tillegg sørger jeg for å bruke nettbutikker med både ViaTrumf, Kickback og Bank Norwegians fordelsprogram. På den måten får jeg cashback fra flere steder. De siste 3 mnd har jeg spart 948 kr i Trumf-bonus, så det lønner seg å være konsekvent. Er jeg en sjelden gang på Rema, bruker jeg Æ-appen i kombinasjon med mitt Bank Norwegian-kort. På den måten får jeg cashback dobbelt opp. Coop-kortet brukes en sjelden gang. Bruker stort sett Bank Norwegian-kortet her også, sammen med Coop-medlemskort (selv om jeg har både vanlig bankkort og Coop Mastercard) for å få cashback dobbelt opp. Dette er de jeg bruker mest. Endret 5. juli 2018 av SPOCA
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #5 Skrevet 5. juli 2018 Jeg foretrekker Trumf, og forsøker å handle på dager som gir litt trippel-bonus eller andre tilbud... Anonymkode: 5656c...562
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå