AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #1 Skrevet 5. juli 2018 Hei! Vi har datet i halvannen måned, så fikk han litt panikk fordi han følte det gikk fort, og ville roe ned tempoet. Greit nok det, jeg er ikke uenig. Men nå føler jeg for å spørre han om det er fordi interessen er borte eller hva, er det innafor å spørre om, eller vil det oppfattes som masete? Anonymkode: 7c40d...27a
Myrthel Skrevet 5. juli 2018 #2 Skrevet 5. juli 2018 Hvis du vil ende "forholdet" spør du om interessen hans er borte. Det er et spørsmål som tvinger han til å svare, og siden han vil roe ned - vil spørsmålet oppfattes som mas. Hvis du vil se an om det kan bli noe mer - holder du avstand og trekker deg unna. Er han interessert, vil han ta kontakt - når han merker at han kan miste deg. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #3 Skrevet 5. juli 2018 Det var faktisk akkurat det jeg var redd for, så takk for velformulert svar.:-) jeg skygger litt banen inntil videre, jeg da, så ser vi hva som skjer. Anonymkode: 7c40d...27a 2
Kreator Skrevet 5. juli 2018 #4 Skrevet 5. juli 2018 (endret) Kan vel egentlig bare spekulere i "hva" som gikk for fort, men uansett.. Den type meldingen er et klart tegn på at han neppe er klar for eller interessert i et forhold. Hvis det er det du faktisk vil ha, så er det rette trekket (som allerede påpekt) å avslutte det dere har, hvor du godt kan si at du liker han, men at du er ute etter et forhold. Hvis han da faktisk er interessert i et forhold så blir det da opp til han å initiere det igjen, siden det var han som egentlig avsluttet det. Hvis han ikke initierer så har du muligens fått det triste svaret du frykter, men samtidig spart deg for en lang periode med frustrasjon (hvor han bruker deg for mer eller mindre uforpliktende sex, samtidig som han holder alle muligheter åpne for å møte andre). Endret 5. juli 2018 av Kreator
Sphere Skrevet 5. juli 2018 #5 Skrevet 5. juli 2018 22 minutter siden, Myrthel skrev: Hvis du vil ende "forholdet" spør du om interessen hans er borte. Det er et spørsmål som tvinger han til å svare, og siden han vil roe ned - vil spørsmålet oppfattes som mas. Hvis du vil se an om det kan bli noe mer - holder du avstand og trekker deg unna. Er han interessert, vil han ta kontakt - når han merker at han kan miste deg. Dette. Man aner ikke jo grunnen til panikken, men dersom han vil puste, vil et slikt spørsmål virke mot sin hensikt. Samtidig mener jeg at en slik respons ikke skal bety at du skal sitte og tvinne tommeltotter og vente på ham.
Gjest O.G. Skrevet 5. juli 2018 #6 Skrevet 5. juli 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Vi har datet i halvannen måned, så fikk han litt panikk fordi han følte det gikk fort, og ville roe ned tempoet. Greit nok det, jeg er ikke uenig. Men nå føler jeg for å spørre han om det er fordi interessen er borte eller hva, er det innafor å spørre om, eller vil det oppfattes som masete? Anonymkode: 7c40d...27a Det vil det nok bli oppfattet som, men du må jo ha klarhet i om du gidder mer med denne mannen. Håper du tok bort sexen når det "plutselig gikk for fort for ham og han ville roe ned tempoet", man må være forsiktig med å gi menn i pose og sekk. Endret 5. juli 2018 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #7 Skrevet 5. juli 2018 På hvilken måte har det gått for fort? Hvis man virkelig liker hverandre vil man jo være sammen. Anonymkode: fccbb...a54 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #8 Skrevet 7. juli 2018 Jeg ville bare begynt å fase ut følelsene for han. Dette er typisk for menn som ikke er klare for noe seriøst og som egentlig bare vil ha en ringedate de kan ringe når det passer for DE uten å evne å ha en toveis relasjon eller ville ha ansvar for den andres følelser. Pulevenn typ. Han kommer til å si i et år at det går for fort og at han ikke er klar, men skyte inn fordi han syns det er koselig på sine premisser å henge sammen at han liker deg. Han liker ikke deg, bare selskapet og oppmerksomheten fra noen. Anonymkode: 9c35c...32b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå