Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #1 Skrevet 5. mars 2005 Jeg er en jente på 23 år som er sammen med en fantastisk gutt ,men det er et problem at han har alt for stor penis.Den er kjempe stor faktisk.Vi har vært sammen en 6 mnd men det gjør vodt når han ligger med meg.Jeg har sagt det til han at det gjør vodt .Da tar han det rolig en stund men så blir han så veldig kåt at han glemmer det å da pumper han på liksom... Jeg vet at han luver på størrelsen.Han sier den bare er 17-18 cm ,men jeg målte den når han sov han hadde stå og da var den 25-26 cm.Den er ganske tykk også. Men jeg tenner veldig på den fordi den er så stor liksom .Jeg har aldri sett en så stor før.Men jeg tør nesten ikke ha sex med han lenger.Jeg vil ikke slå opp heller fordi jeg elsker han jo...Men hva skal jeg gjøre?? Han er 25 år.Han vil ha masse sex nesten hver dag det er også et problem.
Gjest Minni Me Skrevet 5. mars 2005 #2 Skrevet 5. mars 2005 Hørtes ut som en MONSTERPIKK hvis du har målt riktig! :oops: Sannsynligvis har du målt når den ligger på magen hans, og da måler du feil, akkurat som han i BigBrother. DEt blir MANGE cm feil.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #3 Skrevet 5. mars 2005 Det som er unormalt i det du forteller, er at du måler pikken hans når han sover.
Gjest Moonshadow Skrevet 5. mars 2005 #4 Skrevet 5. mars 2005 Vanskelig for å tro dette er seriøst jeg men.. Har desverre ingen tips bortsett fra å bruke masse glidemiddel.
aline Skrevet 5. mars 2005 #5 Skrevet 5. mars 2005 om dette er seriøst, så må jeg også få poengtere at du nok har målt feil. måler du skal du måle på oversiden? ikke fra balla og opp på yttersiden ihvertfall. er den 25-26 på oversiden, så tror jeg ihvertfall ikke på dette innlegget!! uansett, er han for stor, så får du stoppe ham når han blir så kåt at han bare pumper på da, sørg for at han faktisk husker på at han er så stor at han kan skade deg om han ikke tenker hele tiden. hadde en kjæreste en gang som var for stor for meg, og han måtte tenke hele tiden, allikevel blødde jeg hver gang vi hadde hatt sex... om han glemte seg måtte jeg stoppe ham, ellers fantes det ikke godt for meg.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #6 Skrevet 5. mars 2005 Hm..jeg synes dette høres ut som en drøm, jeg! Jo større, desto bedre! Problemet løser seg sikkert med glidemidler og vaselin. Du kan lære deg å slappe av bedre også. Skulle ønske det var meg som hadde en mann med giga-penis Slik det er for mange kvinner i dag er at de ikke merker friksjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå