Anna =) Skrevet 5. juli 2018 #1 Skrevet 5. juli 2018 Er det noen som har prøvd yoga på nett og har en side å anbefale? Vil begynne å trene yoga, men har ikke noe senter/muligheter i nærheten. Ser det er en del på nett, men hva skal jeg velge?🤔
Reveenka Skrevet 5. juli 2018 #2 Skrevet 5. juli 2018 Jeg liker Yoga with Adriene, hun har gratis 30 dagers yoga kurs. Og hun er så fin i måten hun snakker om kropp og sjel på. https://www.youtube.com/user/yogawithadriene 1
Factum Factaria Skrevet 5. juli 2018 #4 Skrevet 5. juli 2018 Jeg er veldig fornøyd med appen Yoga Studio. Synes det er praktisk å kunne ta en økt "hvor som helst". 1
Larsen112 Skrevet 5. juli 2018 #5 Skrevet 5. juli 2018 Hei. Enig i at Adriene er en veldig behagelig person å høre på. Selv liker jeg også Five Parks Yoga veldig godt. Det finnes også utallige yogatimer på YouTube for de fleste behov. Her er det bare å søke og teste ut. Lykke til. 1
dumboqoie Skrevet 14. juli 2018 #6 Skrevet 14. juli 2018 Romwod.com er jeg glad i. Virker mer crossfitrettet, men i praksis er det yin-yoga.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #7 Skrevet 14. juli 2018 Daily yoga appen er den beste. Den forteller deg til og med hvor mye yoga du har gjort i løpet av tiden du har brukt appen. Den har også eget forum som er veldig praktisk om man har spørsmål eller trenger inspirasjon. Anonymkode: e2b89...132
kanelsnurr Skrevet 14. juli 2018 #8 Skrevet 14. juli 2018 Låner denne tråden til et relatert spørsmål! Er det noen som har anbefalinger på yoga-økter på podkast/kun lyd? Vil gjerne gjøre yoga her på hytta, men ønsker ikke å se video (har ikke med noe med større skjerm enn mobilen, og har heller ikke nok mobildata til å drive å se på YouTube). Planen var å gjøre det uten "instruksjon", men jeg merker at jeg strever litt med å lage meg gode sekvenser på egenhånd. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #9 Skrevet 15. juli 2018 9 timer siden, kanelsnurr skrev: Låner denne tråden til et relatert spørsmål! Er det noen som har anbefalinger på yoga-økter på podkast/kun lyd? Vil gjerne gjøre yoga her på hytta, men ønsker ikke å se video (har ikke med noe med større skjerm enn mobilen, og har heller ikke nok mobildata til å drive å se på YouTube). Planen var å gjøre det uten "instruksjon", men jeg merker at jeg strever litt med å lage meg gode sekvenser på egenhånd. På Doyogawithme er det iallfall mulig å betale for å laste ned lyd/video mot betaling. Alle videoene er gratis online, så du kan teste noen klasser og se om det er noen du kunne tenke deg å betale for https://www.doyogawithme.com/content/marichyasana-i-strength-and-stretch Anonymkode: 530f1...b27
pusla Skrevet 15. juli 2018 #10 Skrevet 15. juli 2018 Jeg startet med yoga hjemme i vinter, det første jeg gjorde var 30 dager med Yoga with Adriene, den som heter True. Kan anbefales å starte med denne! På nettsiden hennes finner du også kalender for hver måned, hvor hun har satt sammen daglige økter fra youtubekanalen. Andre bra på YouTube er BrettLarkinYoga og Shona Vertue. Jeg har også akkurat funnet en son heter Yoga approved, men har ikke testet ut noe her enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå