AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #1 Skrevet 5. juli 2018 Hva er deres erfaringer? Fordeler og ulemper? Vurderer å skaffe meg det for å få ekstra trumfpoeng og for å bruke til netthandel/reise. Og selvfølgelig sette over penger med en gang for å unngå renter. Er det ellers noe forskjell fra vanlig mastercard? Anonymkode: 0caf3...39d
Factum Factaria Skrevet 5. juli 2018 #2 Skrevet 5. juli 2018 Siden vi stort sett handler på Kiwi har vi Trumf Visa. Er veldig fornøyd med kortet og tjener opp en god del i bonus som i år har blitt spyttet rett inn på feriebudsjettet. Vi bruker det som et rent matkort og både partner og jeg har et kort hver, men bonusen opptjenes felles. Den eneste ulempen er at nettbankløsningen er utdatert og dårlig, men det kan man fint leve med de få gangene man har behov for å logge seg inn. 1
Million Skrevet 5. juli 2018 #3 Skrevet 5. juli 2018 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er deres erfaringer? Fordeler og ulemper? Vurderer å skaffe meg det for å få ekstra trumfpoeng og for å bruke til netthandel/reise. Og selvfølgelig sette over penger med en gang for å unngå renter. Er det ellers noe forskjell fra vanlig mastercard? Anonymkode: 0caf3...39d Jeg har kortet og har hatt det noen måneder nå. Bruker det stort sett når jeg handler på Kiwi, men så leste jeg at det er 0,5% bonus på andre steder man bruker det også, unntatt andre konkurrerende matbutikker. Det er altså ikke bonus å tjene på f.eks. Rema. Ser at bonusen hos Trumf øker fortere nå enn før, da jeg bare hadde bankkortet. Det er merkbart at det nå er dobbel bonusopptjening. Jeg vet ca hva jeg bruker på mat i måneden, så det overfører jeg til regningskontoen med det samme jeg får inn penger. Da står pengene klare på regningskontoen, og så betaler jeg selvsagt HELE fakturaen for TrumfVisa kjøpene mine i matbutikken når den kommer. Jeg benytter meg også ofte av ViaTrumf når jeg handler på nettet. Man må registrere seg og logge på, finne nettbutikken man vil handle i på ViaTrumfs nettside og klikke linken via dem og så handle. Da får man bonusen opparbeidet hos Trumf. Det er litt ulikt hvor mange prosent de ulike nettbutikkene gir, men det er kanskje 4-7% bonus. Mener å huske at f.eks. CDON er med. De selger jo alt fra bøker, filmer og støvsugere til tv'er nå, så det er litt bonus å hente der. Alt i alt er jeg fornøyd med Trumf Visa. Det er et kredittkort på linje med Mastercard. Vet ikke om noen særlig forskjell. Kredittkort begge to som er akseptert de fleste steder. Endret 5. juli 2018 av Million 4
Gjest UngMann1986 Skrevet 6. juli 2018 #4 Skrevet 6. juli 2018 Jeg har også Trumf Visa. Pleier å bruke det både i det daglige, men også til større beløp, som betaling av hotell og flyreiser. Verdt å få med seg noen kroner her, og noen kroner der. Men før var det 1 % bonus alle andre steder (minus konkurrerende matbutikker), så ble det satt ned til 0,5 % for noen år siden. Så kortet var mer lønnsomt før. Siden vi først snakker om trumf, kan jeg anbefale viatrumf, altså en type cashback i nettbutikker. Da får du mer bonus, gjerne 5-10 %.
miss summers Skrevet 6. juli 2018 #5 Skrevet 6. juli 2018 Veldig fornøyd. All netthandel går via trumf nå. Betaler hele fakturaen når den kommer, og har faktisk redusert kost på mat en del etter at jeg så totalen hver mnd på faktura. Fikk et mer bevisst forhold til dette. Brukes på meny og kiwi og fyller drivstoff på Shell og Esso med det. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #6 Skrevet 6. juli 2018 Har hatt det siden starten. Vi bruker det når vi handler mat og andre fellesting, veldig enkelt å bare dele regningen på to når den kommer i stedet for å finregne på at jeg betalte for EU-kontroll på bilen i april og mannen for nytt fergekort i mai. Bonusen tar vi ut i november og bruker til å handle julegaver. Har registrert alle ekstra rabatter, f.eks Joker Glad, Kiwis frukt- og grøntbonus osv, det er litt å hente der, og passer på å storhandle på trippeltriumf-dager. Anonymkode: 5ae7a...ae5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå