AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #1 Skrevet 5. juli 2018 Jeg og en tindermatch har chattet lenge og avtalt å møtes når han har ferie og skal tilbringe noe tid i hjembyen (hvor jeg bor) om ca. 2 uker. Jeg har et ganske hektisk program og reiser dessuten på ferie bare noen dager etter han tar ferie. Hvordan kan jeg legge dette frem uten å virke masete? Altså at jeg ønsker å få frem at jeg reiser bort og gjerne vil finne et tidspunkt å møtes før det? Det er jeg som tidligere har foreslått å møtes, men han har svart på det på en måte som virker helt oppriktig (altså at han også har lyst). Pratet om det i to omganger. Har også tidligere nevnt at jeg trenger å planlegge. Hjelp? Anonymkode: 642e6...c3c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #2 Skrevet 5. juli 2018 "Hei. Jeg skal på ferie da til da, så kanskje vi kan treffes (sett inn dato)? Men 2 uker er lenge til. Dette er noe du kan si et par dager før han kommer. Jeg også liker å planlegge, men jeg pleier ikke å si det likevel fordi spontanitet er romantisk. Anonymkode: d31be...867
Ariadne# Skrevet 5. juli 2018 #3 Skrevet 5. juli 2018 Er det han som var en helg i hjembyen din for ikke så lenge siden? Syntes bare du skal sende en mld jeg. Ærlig og rett fram. Si at du har lyst til å treffes, at det må planlegges litt pga ferie. Legg fram noen datoer du er ledig, og se hva responsen blir 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #4 Skrevet 5. juli 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og en tindermatch har chattet lenge og avtalt å møtes når han har ferie og skal tilbringe noe tid i hjembyen (hvor jeg bor) om ca. 2 uker. Jeg har et ganske hektisk program og reiser dessuten på ferie bare noen dager etter han tar ferie. Hvordan kan jeg legge dette frem uten å virke masete? Altså at jeg ønsker å få frem at jeg reiser bort og gjerne vil finne et tidspunkt å møtes før det? Det er jeg som tidligere har foreslått å møtes, men han har svart på det på en måte som virker helt oppriktig (altså at han også har lyst). Pratet om det i to omganger. Har også tidligere nevnt at jeg trenger å planlegge. Hjelp? Anonymkode: 642e6...c3c Himmel og hav, så vanskelig alt er... Det er jo bare å si at nå er planene for ferien lagt og at hvis dere skal treffes så må det bli da, da eller muligens da. Og spørre om hva som da passer best for ham. Anonymkode: aa0a4...cfb 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #5 Skrevet 5. juli 2018 56 minutter siden, AnonymBruker said: "Hei. Jeg skal på ferie da til da, så kanskje vi kan treffes (sett inn dato)? Men 2 uker er lenge til. Dette er noe du kan si et par dager før han kommer. Jeg også liker å planlegge, men jeg pleier ikke å si det likevel fordi spontanitet er romantisk. Anonymkode: d31be...867 Enig. Vent til noen dager før han kommer! Hvis han bor i utlandet kan du også forvente at hans første dager hjemme er ekstra travle dessverre, men planlegging er ofte turn off og kan føles som masing Anonymkode: 983ad...17d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #6 Skrevet 5. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Himmel og hav, så vanskelig alt er... Det er jo bare å si at nå er planene for ferien lagt og at hvis dere skal treffes så må det bli da, da eller muligens da. Og spørre om hva som da passer best for ham. Anonymkode: aa0a4...cfb Enig med deg, dette er den eneste fornuftige måten å gjøre det på Folk lager så mye rare problemer ut av ingenting... Anonymkode: d321d...772
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå