Scheherazade Skrevet 5. mars 2005 #1 Del Skrevet 5. mars 2005 Jada, jeg vet at man helt ikke skal bruke tabletter som ikke er monofase til å utsette mens. Men jeg tenker likevel å spise tre brett på rad nå. Har spist to brett på rad før og det gikk helt fint. Er det noen som har erfaring med tre på rad? Hadde ikke gjort det dersom det ikke var krise, men passer VELDIG dårlig å få mensen på ferie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #2 Del Skrevet 5. mars 2005 For å UTSETTE mensen med disse pillene skal du spise bare de gule pillene på det nest brettet, ikke begynne rett på neste brett fra begynnelsen. Slik kan du ta inntil ti gule piller og dermed utsette mensen i like lange dager. Det har jeg gjort flere ganger og det funker utmerket. Det er ikke galt å bruke trifasepiller til å utsette mens, men det skal altså gjøres med ta flere av de siste pillene, ikke gå rett på neste brett som ved monofase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2005 #3 Del Skrevet 5. mars 2005 Som gjest påpekte, du kan ikke utsette mensen slik med trionetta (og alle trifase-piller). Hormonmengden gjør at du ikke er 100% beskyttet mer. De første pillene har minst hormoner, de siste har mest. Går du fra gule til røde, så kan du få eggeløsning.. Du kan forresten utsette mensen med de røde og hvite pillene også, men pillene skal alltid tas i riktig rekkefølge. Så nei, jeg hadde i hvert fall ikke gamblet med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå