Katten.2.0 Skrevet 5. juli 2018 #41 Skrevet 5. juli 2018 Har lekt med gutter både med og uten forhud. Med er definitivt mest moro, og mest estetisk etter min mening.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #42 Skrevet 5. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg velger forhud alle dager i uken. Anonymkode: 3fbc1...253 Hva med skuddårsdagen? Anonymkode: 4977c...e3b
MannOslo1984 Skrevet 5. juli 2018 #43 Skrevet 5. juli 2018 5 timer siden, StovnerJune skrev: De fleste av mine partnere har vært omskjærte og jeg foretrekker det for jeg synes man føler penishodet bedre, men det er egentlig en bagatell og jeg tror aldri det kommer til å avgjøre om man blir sammen/har sex. Hehe. Avslørte deg. Bare pakistanere på Stovner og de er omskåret. Hihi. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #44 Skrevet 5. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du runker en uten forhud helt normalt som en med. Det er fortsatt en penis, det er ikke så stor forskjell mellom dem 😂 Anonymkode: ad05c...1a2 Men når man runker drar man jo forhuden opp og ned? Det er jo helt tørt hvis man bare skal gnisse hånden opp og ned på penisen? Jeg klarer ikke å forstå hvordan man skal gjøre dette.. Anonymkode: f8a5c...381
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #45 Skrevet 5. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men når man runker drar man jo forhuden opp og ned? Det er jo helt tørt hvis man bare skal gnisse hånden opp og ned på penisen? Jeg klarer ikke å forstå hvordan man skal gjøre dette.. Anonymkode: f8a5c...381 Det er jo en viss bevegelse i huden på en omskjært penis også da. Men man trenger liksom ikke bevege hånden like mye opp og ned på en omskært en. Evt man kan bruke spytt eller glidemiddel og la hånden gli opp og ned over hele penis uten å måtte dra med seg noe pølseskinn Anonymkode: 12e54...36d 1
Fru Uperfekt Skrevet 5. juli 2018 #46 Skrevet 5. juli 2018 Med, så lenge det ikke er medisinsk begrunnet så bør en gutt/mann få ha sin forhud. For meg er unødvendig fjerning av forhud på guttebarn = mishandling 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #47 Skrevet 5. juli 2018 1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev: Med, så lenge det ikke er medisinsk begrunnet så bør en gutt/mann få ha sin forhud. For meg er unødvendig fjerning av forhud på guttebarn = mishandling Hva om det er grunnet religion? Anonymkode: ad05c...1a2
Fru Uperfekt Skrevet 5. juli 2018 #48 Skrevet 5. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva om det er grunnet religion? Anonymkode: ad05c...1a2 Og jeg gjentar meg selv 4 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Med, så lenge det ikke er medisinsk begrunnet så bør en gutt/mann få ha sin forhud. For meg er unødvendig fjerning av forhud på guttebarn = mishandling Mao så kan en mann lett la seg omkjære etter oppnådd myndighets alder, men da bør vedkommende betale det selv om det er pga religion og ergo ikke medisinsk begrunnet
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #49 Skrevet 5. juli 2018 På 5.7.2018 den 0.54, AnonymBruker skrev: Er du norsk? Anonymkode: 4977c...e3b Jepp, 100% Anonymkode: 80e54...654
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #50 Skrevet 5. juli 2018 2 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Og jeg gjentar meg selv Mao så kan en mann lett la seg omkjære etter oppnådd myndighets alder, men da bør vedkommende betale det selv om det er pga religion og ergo ikke medisinsk begrunnet Du gjentok deg ikke når du ikke skrev noe om religion. Om det er grunnet religion så gjør de det når de er veldig små. Anonymkode: ad05c...1a2
Kapt.Chat Skrevet 5. juli 2018 #51 Skrevet 5. juli 2018 Om du mener det ene eller andre så er det ditt personlige valg. Men vi er født med forhud, og den har sikkert sin misjon. Mange snakker om "mer hygienisk" , visst typen din ikke klarer å holde pikken ren, så er det sikkert andre ting som ikke er så rent også. Skal aldri kvitte meg med forhuden, den har jeg blitt utdelt og den har en misjon. De som av medisinske årsaker har måttet fjerne forhuden, sier jeg sorry. De som har mistet den av religiøse årsaker sier jeg, "faens religion"
Opplyst Skrevet 5. juli 2018 #52 Skrevet 5. juli 2018 På 5.7.2018 den 0.57, AnonymBruker skrev: Jeg er norsk og synes egentlig uten er best. Det er mange som er operert for trang forhud. Anonymkode: 780e9...a2c Når man opererer for trang forhud fjerner man ikke hele forhuden, og det kan ikke sammenlignes med omskjæring. Etter en operasjon for trang forhud er fortsatt store deler av forhuden igjen, og man har omtrent de samme fordelene som forhuden normalt gir.
Fru Uperfekt Skrevet 5. juli 2018 #53 Skrevet 5. juli 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du gjentok deg ikke når du ikke skrev noe om religion. Om det er grunnet religion så gjør de det når de er veldig små. Anonymkode: ad05c...1a2 Jo jeg svarte på det om du hadde lest det jeg skrev 23 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Med, så lenge det ikke er medisinsk begrunnet så bør en gutt/mann få ha sin forhud. For meg er unødvendig fjerning av forhud på guttebarn = mishandling Les nå avsnitt 2 i teksten min som jeg nå gjentok igjen.........
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #54 Skrevet 6. juli 2018 35 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Jo jeg svarte på det om du hadde lest det jeg skrev Les nå avsnitt 2 i teksten min som jeg nå gjentok igjen......... Du skrev det bare veldig dårlig. Anonymkode: ad05c...1a2
StovnerJune Skrevet 6. juli 2018 #55 Skrevet 6. juli 2018 8 timer siden, MannOslo1984 skrev: Hehe. Avslørte deg. Bare pakistanere på Stovner og de er omskåret. Hihi. Men det er en god del nordmenn som er det og.
Fru Uperfekt Skrevet 6. juli 2018 #56 Skrevet 6. juli 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Du skrev det bare veldig dårlig. Anonymkode: ad05c...1a2 Nei Det var nok du som ikke skjønte hva jeg skrev Å sammenligne omkjæring med barnemisshandling gjør at det og innbefatter relgiøs omskjæring, det er logisk
MannOslo1984 Skrevet 6. juli 2018 #57 Skrevet 6. juli 2018 11 timer siden, StovnerJune skrev: Men det er en god del nordmenn som er det og. Vi nordmenn er glad i kukost 😜
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #58 Skrevet 6. juli 2018 1 time siden, Fru Uperfekt skrev: Nei Det var nok du som ikke skjønte hva jeg skrev Å sammenligne omkjæring med barnemisshandling gjør at det og innbefatter relgiøs omskjæring, det er logisk Jeg skjønte ikke hva du skrev fordi det var dårlig forklart. Det er egentlig ikke logisk. Samboeren min er omskjært og fikk det gjort da han var liten, han ville fortsatt gjort det om igjen om det var han selv som fikk valget. At du syns det er barnemishandling kan få være din mening, men du må ha en bedre sammenligning enn det. Anonymkode: ad05c...1a2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #59 Skrevet 6. juli 2018 Kjæresten min er omskåret av medisinsk årsak. Kan ikke si jeg merker noen forskjell fra ikke omskårne jeg har vært sammen med, egentlig. Han er ikke lite følsom, han husker jo hvordan det var før, men han sier det ikke er spesielt annerledes. Synes dog at omskjæring ikke skal gjøres på barn av religiøse årsaker. Det er et helt meningsløst inngrep på barnet utelukkende avgjort av foreldrenes religion. Og inngrep uten medisinsk indikasjon skal IKKE gjøres på det offentliges regning, det må betraktes som et kosmetisk inngrep som man må betale selv. Anonymkode: 2a900...050
Fru Uperfekt Skrevet 6. juli 2018 #60 Skrevet 6. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønte ikke hva du skrev fordi det var dårlig forklart. Det er egentlig ikke logisk. Samboeren min er omskjært og fikk det gjort da han var liten, han ville fortsatt gjort det om igjen om det var han selv som fikk valget. At du syns det er barnemishandling kan få være din mening, men du må ha en bedre sammenligning enn det. Anonymkode: ad05c...1a2 Jo det er logisk Om du mener at det er rett å tukle med naturen pga en Gud får være opp til deg, men klarer ikke å finne at omkjæring er religiøst begrunnet i bibelen (nye og gamle) eller i Koranen, Toraen har jeg enda ikke fått gidd til å lese. Men gi meg gjerne teksten hvor det står. Om din mann ville gjort det eller ei som voksen har jeg kun dine ord for, og ikke noe du kan si sikkert all tid han ikke hadde noe valg da hans foreldre allerede hadde valgt å tukle med kroppen hans (med mindre det var av medisinske grunner)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå