Gå til innhold

Forhud ja/nei?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes jenter er best av penis som er omskjært vs. penis som har forhud? Virker som norske jenter foretrekker forhud, men mulig jeg tar feil... 

Anonymkode: 8a2d6...573

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker forhud!

Anonymkode: 1e600...13a

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt forhud. Kjipt med menn som er mindre følsomme, og så er det deilig å ta på. 

Anonymkode: 4977c...e3b

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ps. det er også enklere å runke en som har forhud. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Forhud👍😍

Anonymkode: ff461...e1b

• Liker 6
Skrevet (endret)

.

Endret av GrenadeApple
AnonymBruker
Skrevet

Uten! Så jævla pent 

Anonymkode: 80e54...654

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Uten! Så jævla pent 

Anonymkode: 80e54...654

Er du norsk?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Uten forhud!! Uten tvil! Min mann nå er omskjært og det er noe helt annet. Han er ikke lite følsom heller! Og Gud så renslig det er! 

Savner virkelig ikke mann med forhud. 

Anonymkode: fc329...65a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Begge deler. Mindre lukt av de uten forhud, men har vel med hygiene å gjøre.

Anonymkode: 780e9...a2c

• Liker 4
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg tenker at det nok er en relativt god grunn til at forhuden er medfødt.

Og det er lettere å runke med forhud, den beskytter kukhodet godt og holder det sensitivt. Så ser det vel stort sett penere ut med også?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du norsk?

Jeg er norsk og synes egentlig uten er best. Det er mange som er operert for trang forhud.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er norsk og synes egentlig uten er best. Det er mange som er operert for trang forhud.

Egentlig? 

Jeg er klar over det. Jeg kommer alltid til å foretrekke menn med forhud. Det er naturlig. 

• Liker 6
Skrevet

Liker naturlighet best. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Er kvinne, liker uten best.

Det er også mer hygenisk og på lengre sikt er det bedre. Når menn blir gamle og ligger på sykehjem slipper de å få vondt når de skal tisse. Det er generelt sett mange fordeler med å ikke ha forhud.

Anonymkode: ad05c...1a2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Forhuden må være der for at jeg skal klare å tenne.

Helt for jævlig meningsløst å skjære bort friske kroppsdeler uten grunn! Hva er poenget?

Anonymkode: 7d83a...ba2

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Med forhud! 

Min kjæreste er veldig ordentlig og alltid fresh... Har feks aldri luktet svette av ham, eller kjent noen sjenerende lukt fra penisen hans. Så til dere som snakker om at «det» er mer renslig uten forhud - det er vel HAN som ikke er renslig i så fall. 

Anonymkode: 8ca8a...0ed

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med forhud! 

Min kjæreste er veldig ordentlig og alltid fresh... Har feks aldri luktet svette av ham, eller kjent noen sjenerende lukt fra penisen hans. Så til dere som snakker om at «det» er mer renslig uten forhud - det er vel HAN som ikke er renslig i så fall. 

Anonymkode: 8ca8a...0ed

Det er utrolig bra at kjæresten din er hygienisk, men generelt sett er det rensligere uten forhud. Bare fordi partneren din klarer å ta vare på penisen hans med forhud mye bedre enn andre vil det ikke nødvendigvis si at folk som ikke har forhud er uhygienisk.

Anonymkode: ad05c...1a2

• Liker 1
Skrevet (endret)

Syns det ser best ut med forhud. 

Så lenge det ikke er en medisinsk grunn, så syns jeg alle bør beholde forhuden sin. Men selvfølgelig, det med omskjæring er ett personlig valg, så syns ikke det er rett at foreldre skal ta den avgjørelsen for barna sine, det er noe gutten eller mannen bør få velge når han er gammel nok. Og det med renslighet har jo med hvilken person du er eller er sammen med. De aller fleste vil ikke ha ett problem med å vaske seg skikkelig. 

Endret av FluffyJuggernaut
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...