Gå til innhold

HM på nett... alt går så tregt!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tidligere kjøpt mye HM på nettet. I det siste synes jeg alt tar så lang tid. Fra jeg har bestilt til varene hentes. Og retur..... tar så lang tid før returen registrerer....

Flere som har denne erfaringen?

Anonymkode: c31af...7a7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det tar evigheter før det blir sendt fra lageret. Retur kan du jo gjøre i butikken og få pengene tilbake med en gang.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, alt går utrolig tregt og man får ikke beskjed om utsolgte varer før man henter pakken som mangler plagg man hadde bestilt.

Orker ikke mer av hm-nett nå...

Anonymkode: ccc4b...63a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De har vært ekstremt trege i omtrent hele 2018. Før var H&M blant de aller raskeste til å sende pakker, men det de holder på med nå er jo ikke holdbart i det hele tatt. Ser det er mange misfornøyde kunder som skriver til dem på Facebook. 

Anonymkode: 270bb...a5a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Står jo på siden at de har lengre leveringstid pga høy etterspørsel?

Anonymkode: 0d689...43c

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Leveringstiden er en ting, men returen..... herlighet så lang tid det tar før returen registreres.....

Anonymkode: c31af...7a7

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har stått på siden i flere måneder nå, og de har vært trege i hele år. Om det er så høy etterspørsel bør de ansette flere.

Anonymkode: 270bb...a5a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke utenkelig at det går tregt på grunn av for få ansatte. De har jo lagt ned butikker på grunn av nedgangstider så at de kutter i antall ansatte er ikke umulig.

Jobber selv i butikk og det er en trend at det skal være så få ansatte som mulig. På fem år er antall ansatte i butikken jeg jobber i halvert og vi er på grensen til at vi får det til å gå rundt. Dette er da i en større kjedebutikk.

Anonymkode: 42ea0...b0b

Skrevet

Opplever det samme. Måtte vente 3 uker på en jakke jeg bestilte, sammenlignet med 4-5 dager før. Er en bikini jeg har lyst på, som ikke selges i butikk, men frister ikke å handle fra HM på nett lenger. Er også utrolig irriterende at pengene ikke blir trukket fra kortet før sånn en uke etter bestilling. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tar tid å presse disse slavene i Bangladesh å sy klærne for dere for 5kr/timen :), sånn er det bare.

Anonymkode: 7290a...9d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tar tid å presse disse slavene i Bangladesh å sy klærne for dere for 5kr/timen :), sånn er det bare.

Anonymkode: 7290a...9d7

Det er nok ikke mangel på klær som gjør at ting tar tid, for akkurat varelageret det er stort nok har jeg forstått.

Anonymkode: 42ea0...b0b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...