Calla Skrevet 5. mars 2005 #1 Skrevet 5. mars 2005 Fins det noen slags mal på nettet for tekst i innbydelser?...har tenkt til å lage innbydelser selv, og printe ut teksten som jeg så limer inn... Hadde tenkt til å lage teksten på Quark, men nå funker ikke dataen min lenger...har ikke quark på den jeg bruker nå... Hadde derfor vært fint med en slags mal eller en nettside med verktøyer for slikt..men finner ikke no.. Noen som vet om no?
Søta Skrevet 5. mars 2005 #2 Skrevet 5. mars 2005 Henger meg på for å se om det kommer noen gode forslag - sliter med det vi også
Vimsevips Skrevet 5. mars 2005 #3 Skrevet 5. mars 2005 Om det kan være til hjelp har jeg noen tekster her. Om du søker vil du finne ut at dette temaet har vært opp før også, med enda flere forslag I anledning vielsen mellom hans og grete ville det glede oss å se deg/dere på ............... lørdag 7. august kl. 15 Etter vielsen vil det bli bryllupsfest med middag klokken 16:30 Antrekk: mørkdress/smoking S.u. Dersom du ønsker å tegne deg på talelisten eller på annen måte ønsker å bidra til bryllupsfesten ber vi om at du melder dette til vertskapet, eller til kveldens toastmaster, som er ............ tlf:.............. Hans og grete.................................................................................. Kjære..................... Vi har den store glede av å invitere dere til hans og grete´s bryllup. Vielsen finner sted på .............. lørdag 7. august kl. 15 med påfølgende middag. antrekk:smoking/mørk dress su innen 15.juni Toastmaster ....... Hans og grete ...................................................................................................................................................................... "Med jublende hjerter Og øyne som stråler Inviterer vi til bryllupsfest 7. august er dagen da de skal si ja og vi ønsker veldig at du kommer da" Hans og grete .................................................................................................................................................................... Det hendte de dage, at hans sagde,: " grete vil du være min?" " Thi' dersom du sier ja, vil jeg altid være din." Derfor kan Dere nok forstå, at Dere til Villmarkssenteret må, for det er her, vielsen kl 15 mellom Hans og grete, skal stå. Når begge hjerter er i samme pakt, og sorenskriveren sin hånd på verket har lagt, må Dere hjelpe, i ......., 7. august med riktig å feste, Så denne dag blir en av Hans og grete´s de beste ...................................................................................................................................................................... Kjære xxx og xxx. I anledning Hans og grete´s bryllup har vi gleden av å invitere dere til middag og bryllupsfest lørdag 7. august 2004 kl. 15:00 på ...................... Vielsen vil finne sted ................. kl Vi ønsker dere hjertelig velkommen. Hans og grete Tlf. xx xx xx xx S.U. innen 15. juni Pent antrekk .................................................................................. Vi har gleden av å invitere XXXX og YYYYY til vielse, middag og bryllupsfest 7.august 15:00 på .............. Antrekk:mørk dress/smoking S.u. innen 15. juni Hjertelig velkommen! Hilsen Hans og grete.................................................................................. I anledning av vielsen mellom Hans og grete vil det glede oss å se N.N. på ...................... 7. august 2004, klokka 16:00 Etter vielsen blir det middag og bryllupsfest samme sted. med hilsen Hans og grete Antrekk svarfrist og diverse tilleggsopplysninger .................................................................................. Hans og grete skal gifte seg! Bryllupet blir feiret 7.august, og vi ville sette stor pris på om dere ville komme og feire dagen sammen med dem! Det blir vielse på ................ kl. 16:00. Ca. kl. 17:00 er dere velkommen til bryllupsmiddag på samme sted. Vi vil helst ha tilbakemelding fra dere innen 15. juni – ring xxxxxxxx, eller kontakt en av oss. Hilsen Hans og grete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå