Mr. Kilmister Skrevet 6. juli 2018 #21 Skrevet 6. juli 2018 På 4.7.2018 den 23.37, AnonymBruker skrev: Hva synes dere menn om pupper..? Altså hvordan ser de ideelle puppene ut..? jeg har alltid hat store bryst, og de har alltid hengt litt.. har nok en C/D cup altså en håndfull.. Hva tenker menn om hengepupper? Anonymkode: 67fcf...3c3 Elsker det. De skal henge litt😍
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #22 Skrevet 6. juli 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri grublet over temaet. Men, når en tenker seg om så har aldri puppene påvirket sexlivet til noen av alle de kvinner en har hatt sex med. Jeg er vel egentlig en som liker dama og med det som følger. Sikkert derfor en lett får kontakt og med det har alltid hatt partnere som seksuelt har gitt uttrykk for å føle seg godt seksuelt. Takk og lov så er mine seksuelle preferanser ikke ensartede og lukkende slik at en som jeger får ensformig mat på bordet. Kvinnekroppen er som sinnene deres variert og herlig. Hvorfor ha for sterke ideer om hva som skal stå på menyen, åpenhet gir spennende muligheter, erfaringer og mye moro. La ikke et låsende ideal ødelegge for å finne ut at andre varianter også kan fungere helt fint, kanskje overraskende bra. Anonymkode: 8d3c0...958 Der snakket du meg nesten i seng. Kvinne, 40. Anonymkode: c81b5...c43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå