AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #1 Skrevet 4. juli 2018 Hva synes dere menn om pupper..? Altså hvordan ser de ideelle puppene ut..? jeg har alltid hat store bryst, og de har alltid hengt litt.. har nok en C/D cup altså en håndfull.. Hva tenker menn om hengepupper? Anonymkode: 67fcf...3c3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #2 Skrevet 4. juli 2018 Store hengepupper er de beste puppene. Anonymkode: 02bff...79d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #3 Skrevet 4. juli 2018 Alle menn elsker alle slags pupper. Anonymkode: c5be9...6c0 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #4 Skrevet 4. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle menn elsker alle slags pupper. Anonymkode: c5be9...6c0 Jeg tror ikke det stemmer helt. Jeg liker kun store hengepupper, gjerne med strekkmerker. Anonymkode: 02bff...79d
Gjest Overrasket Skrevet 5. juli 2018 #5 Skrevet 5. juli 2018 Jeg er veldig glad i pupper. Jeg foretrekker mindre størrelser, men det er bare min preferanse. Litt heng er som regel bare pent.
Bubo Skrevet 5. juli 2018 #6 Skrevet 5. juli 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle menn elsker alle slags pupper. Anonymkode: c5be9...6c0 Satt litt på spissen. Men jeg gjør det. Er omtrent som kvinnelige kjønnsorganer, variasjonen er fasinerende 🤗 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #7 Skrevet 5. juli 2018 Alle har forskjellige preferanser. Men etter hva jeg har hørt så er de aller fleste pupper bra nok for de fleste menn. Ikke bare bra nok, men veldig fine... Anonymkode: 14895...c16 2
Gjest Anonym Bruker Skrevet 5. juli 2018 #8 Skrevet 5. juli 2018 Fortrekker at det er noe å ta i,og synes de fleste kvinnebrystene er fascinerende
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #9 Skrevet 5. juli 2018 Liker store pupper....og det må være såpass heng at man kan løfte puppen og minst putte en blyant under som ikke ramler ned når man slipper puppen....gjerne et vaffeljern også 😉 Anonymkode: a58cd...33c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #10 Skrevet 5. juli 2018 Aldri grublet over temaet. Men, når en tenker seg om så har aldri puppene påvirket sexlivet til noen av alle de kvinner en har hatt sex med. Jeg er vel egentlig en som liker dama og med det som følger. Sikkert derfor en lett får kontakt og med det har alltid hatt partnere som seksuelt har gitt uttrykk for å føle seg godt seksuelt. Takk og lov så er mine seksuelle preferanser ikke ensartede og lukkende slik at en som jeger får ensformig mat på bordet. Kvinnekroppen er som sinnene deres variert og herlig. Hvorfor ha for sterke ideer om hva som skal stå på menyen, åpenhet gir spennende muligheter, erfaringer og mye moro. La ikke et låsende ideal ødelegge for å finne ut at andre varianter også kan fungere helt fint, kanskje overraskende bra. Anonymkode: 8d3c0...958 3
Gjest Overrasket Skrevet 5. juli 2018 #11 Skrevet 5. juli 2018 Det er misforstått PK å si at de fleste menn liker de fleste pupper like godt. Jeg forstår ikke når det ble forbudt å ha preferanser, og at det eneste lovlige å si er at man liker alt like godt. De fleste menn har spesifikke preferanser for hva de liker best, men det er ikke veldig lov å si det høyt. Det som er så fint, er at fordi vi har forskjellige preferanser er det alltid noen som liker akkurat deg best. Ingen (pupper) er like godt likt av alle menn(esker), men alle av oss er godt likt av noen.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #12 Skrevet 5. juli 2018 Liker pupper som ikke henger for mye og som ikke har for stor avstand fra hverandre. Anonymkode: 0d17f...27f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #13 Skrevet 5. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker pupper som ikke henger for mye og som ikke har for stor avstand fra hverandre. Anonymkode: 0d17f...27f Avstanden har mer å si for meg enn om de henger litt. Og at de er medium store, ca. en håndfull. At de har litt "heng", vitner bare om et naturlig levd liv og er ganske sexy. Anonymkode: 52c02...4c9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #14 Skrevet 5. juli 2018 Jeg liker ikke store pupper, og foretrekker faktisk litt mindre. Men størrelse eller utforming på puppene har ingenting å si for om jeg liker ei dame eller ikke, så det hadde ikke blitt avgjørende. Anonymkode: 85f7e...ddb
hocane Skrevet 5. juli 2018 #15 Skrevet 5. juli 2018 (endret) Mer å ta i mer å være glad i.. Pupper kan aldri bli for store for min del, med mindre det er silikon, det er fy fy Endret 5. juli 2018 av hocane
helt_vanlig_mann Skrevet 5. juli 2018 #16 Skrevet 5. juli 2018 Enkelt og greit, pupp er digg!!! Store, små, lange, korte men de må være ekte. Bare elsker pupp 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #17 Skrevet 5. juli 2018 Jeg har fått en puppemann etter meg, han elsker svæære tunge bryst og gjerne med silikon, så har han blitt betatt av meg med faste men relativt små pupper aldri livet om jeg dater han når jeg vet han liker det motsatte av hva jeg har. Poenget er at jeg har erfart at menn absolutt har preferanser, men de kan falle for noen som har det motsatte, dette er ikke første gang jeg har en slik puppejager etter meg. Men det beste er å gå for en som har akkurat dine bryster som preferanser, så slipper man det styret ved å ikke føle seg fin nok. Anonymkode: ba633...1ea
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #18 Skrevet 5. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Avstanden har mer å si for meg enn om de henger litt. Og at de er medium store, ca. en håndfull. At de har litt "heng", vitner bare om et naturlig levd liv og er ganske sexy. Anonymkode: 52c02...4c9 Ok... fint for deg? Anonymkode: 0d17f...27f
AnonymBruker 42 Skrevet 5. juli 2018 #19 Skrevet 5. juli 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere menn om pupper..? Altså hvordan ser de ideelle puppene ut..? Pupper kan være flotte saker det, men personlig synes de blant de mer "oppskrytte" feminine attributtene. "Ideelle" tuttÆr passer til kroppsbygning, og resten av kroppen forøvrig. Noe de som oftest også gjør
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #20 Skrevet 5. juli 2018 Jo fakere pupper jo bedre! Anonymkode: aa0cc...92a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå