AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #1 Skrevet 4. juli 2018 Hei, Jeg trodde jeg hadde klart å sende inn alt jeg trengte i skattemeldingen. Men så viser det seg at jeg ikke har fått skatteoppgjøret på konto. Dette fordi jeg har ny bolig (nybygg, hvor opplysningene ikke var tilgjengelig for skatteetaten slik jeg har forstått det) og derav lå ikke opplysninger ferdig utfylt i skattemeldingen. Jeg har nå fylt de ut (idag). Tror dere jeg må vente lenge før jeg får skatteoppgjøret/utbetalingene? Forstår at dette fullt og helt er mitt eget ansvar. Takk for hjelp og svar :-) Anonymkode: 9a449...339
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #2 Skrevet 5. juli 2018 Mellom 15. august og 24. oktober. Anonymkode: 2db7b...0bf
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #3 Skrevet 5. juli 2018 I fjor fikk jeg skatteoppgjøret 23. oktober uten at noe var feil eller spesielt på noen måte. Det eneste man er garantert med skatteoppgjøret er at man får det seinest 24. oktober. Bortsett fra det er alle tips om dato rein tipping. Anonymkode: 15672...d41 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå