Gå til innhold

Ta opp telefonsamtaler med det offentlige

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det er lov til å ta opp telefonsamtaler med det offentlige, som f.eks. NAV og andre instanser? Jeg har mange ved noen anledninger fått råd fra enkelte instanser som ikke stemmer med realiteten og som har satt meg ut i masse problemer. Nå ønsker jeg beviser for hva som blir sagt, slik at hvis noen ikke tror meg så har jeg beviser å vise til.

Anonymkode: b08b4...c79

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har lov til å ta opp samtaler du er en del av ja. Og ikke bare offentlige, men også private

Anonymkode: 97477...443

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På Wednesday, July 04, 2018 den 21.12, AnonymBruker skrev:

Lurer på om det er lov til å ta opp telefonsamtaler med det offentlige, som f.eks. NAV og andre instanser? Jeg har mange ved noen anledninger fått råd fra enkelte instanser som ikke stemmer med realiteten og som har satt meg ut i masse problemer. Nå ønsker jeg beviser for hva som blir sagt, slik at hvis noen ikke tror meg så har jeg beviser å vise til.

Anonymkode: b08b4...c79

Kan jeg spørre hva du isåfall planlegger å bruke disse lyd-opptakene til? :klo: 

Anonymkode: b91b9...08e

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hva du isåfall planlegger å bruke disse lyd-opptakene til? :klo: 

Hun kan få forandret vedtak ol mtp at hun er blitt feilinformert. Har opplevd dette mange ganger selv. 

Jeg tar opp alle samtale med etater til og med legekontoret når jeg bestiller time fordi de kan si de merkeligste ting over telefon. 

Har selv levert inn 2 klager til fylkeskommunen basert på telefonsamtaler med nav. 

Anonymkode: d07c0...369

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun kan få forandret vedtak ol mtp at hun er blitt feilinformert. Har opplevd dette mange ganger selv. 

Jeg tar opp alle samtale med etater til og med legekontoret når jeg bestiller time fordi de kan si de merkeligste ting over telefon. 

Har selv levert inn 2 klager til fylkeskommunen basert på telefonsamtaler med nav. 

Har disse klagene til fylkesmannen fått noen konsekvenser for de du har klaget på?  

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har disse klagene til fylkesmannen fått noen konsekvenser for de du har klaget på?  

Jeg har som sagt fått omgjort vedtak samt fått innvilget nytt vedtak etter å ha mottat avslag basert på feilinformasjon og feil i saksbehandling. 

Så det har hatt alt å si for saken min hos nav. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...