AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #1 Skrevet 4. juli 2018 Jeg har to venninner som er søstre som titt og ofte arrangerer "overaskelsesfester" for hverandre der alle vi andre i gjengen må bidra med gaver, kaker og pynt. Dette skjer så ofte at jeg har begynt å komme med unnskyldninger hver gang de skal arrangere noe for hverandre, og det irriterer meg at ingen andre reagerer på det. Er jeg en urimelig venninne? Anonymkode: c694a...f00
Vinnerloddet Skrevet 4. juli 2018 #2 Skrevet 4. juli 2018 Nei. Syntes ikke det. Kansje andre også reagerer men ikke tør å si ifra. Ellers er det jo ikke verre enn at du lar være å gå på festen. 1
Highhopes Skrevet 5. juli 2018 #3 Skrevet 5. juli 2018 Nei, hadde gjort det samme som deg. Hvor ofte er det snakk om når du skriver titt og ofte, hver bursdag? Ikke mye overraskelse om man får overraskelsesfest hvert år! 😅
Tibbie Skrevet 5. juli 2018 #4 Skrevet 5. juli 2018 Hvor ofte er titt og ofte? Annen hver måned liksom? 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #5 Skrevet 5. juli 2018 Det er "overaskelsestur" fordi hen har hatt en tøff tid, overraskelsesfest fordi hen har fullført et studieår, overaskelsesfest fordi hen fyller bursdag, og ja flere ganger i året. Jeg er lei Anonymkode: c694a...f00
Jolene Skrevet 5. juli 2018 #6 Skrevet 5. juli 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er "overaskelsestur" fordi hen har hatt en tøff tid, overraskelsesfest fordi hen har fullført et studieår, overaskelsesfest fordi hen fyller bursdag, og ja flere ganger i året. Jeg er lei Anonymkode: c694a...f00 Hva er vitsen med å skrive "hen"? Til hi: hadde bare droppet å gå hver gang. Særlig når det skal være gaver?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå