Gå til innhold

Jeg får jo ALDRI komplimenter av daten!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt inspirert av den andre tråden om komplimenter.. jeg får ALDRI komplimenter fra han jeg dater nå. Vi har vært på flere dater også, på vei til å bli noe mer tror jeg. Eller, kanskje ikke. På første daten da han et par ganger at jeg var ei fin dame. At folk så på ham fordi de var sjalu for at han var med ei så fin jente. Sånn på spøk. Men var i det minste et kompliment. 

Etter det? Nada squada. Jeg har gitt ham komplimenter uten å få tilbake. Han har vært veldig på å få fram alt han er god på, skryter litt av seg selv, viser ting han er flink til, ting han har gjort/lagd osv - og nærmest forventer komplimenter (som han får). Men han sier aldri hvor fin jeg er hvis jeg har på meg noe fint, eller at maten smakte godt hvis jeg lager mat til ham, eller at han gleder seg til å se meg e.l.. Er noen bare sånn? Eller burde det lyse et stort rødt flagg over ham????

Anonymkode: b7711...cee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dump han

Anonymkode: 45903...7be

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du har funnet en narssissist?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er ellers grei altså. Snill og kjekk, spør spørsmål og er interessert. Men komplimenter? Nopsipopsi.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt inspirert av den andre tråden om komplimenter.. jeg får ALDRI komplimenter fra han jeg dater nå. Vi har vært på flere dater også, på vei til å bli noe mer tror jeg. Eller, kanskje ikke. På første daten da han et par ganger at jeg var ei fin dame. At folk så på ham fordi de var sjalu for at han var med ei så fin jente. Sånn på spøk. Men var i det minste et kompliment. 

Etter det? Nada squada. Jeg har gitt ham komplimenter uten å få tilbake. Han har vært veldig på å få fram alt han er god på, skryter litt av seg selv, viser ting han er flink til, ting han har gjort/lagd osv - og nærmest forventer komplimenter (som han får). Men han sier aldri hvor fin jeg er hvis jeg har på meg noe fint, eller at maten smakte godt hvis jeg lager mat til ham, eller at han gleder seg til å se meg e.l.. Er noen bare sånn? Eller burde det lyse et stort rødt flagg over ham????

Hvordan er han i senga? Prøver han å få deg til klimaks eller tenker han bare på seg selv?

Anonymkode: 35371...c1b

• Liker 1
Skrevet

Menn kan ikke si eller gjøre noe lenger uten at det tolkes feil. Da er det bedre å holde kjeft. Hadde han overøst deg med komplimenter hadde du også opprettet en tråd for å spørre hvorfor han gjør det. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan er han i senga? Prøver han å få deg til klimaks eller tenker han bare på seg selv?

Hm, han tenker egentlig bare på seg selv. Eller, tror kanskje han er litt uerfaren, det er det jeg har tenkt. Jeg tror han tror jeg kommer selv om jeg ikke gjør det (eller viser tegn til det). Kun en stilling (han øverst) og holder på til han kommer da..

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, FrodeF skrev:

Menn kan ikke si eller gjøre noe lenger uten at det tolkes feil. Da er det bedre å holde kjeft. Hadde han overøst deg med komplimenter hadde du også opprettet en tråd for å spørre hvorfor han gjør det. 

Jaha. Nei faktisk ikke. Men du mener altså det er normalt å ikke si fine ting til noen du liker?

• Liker 1
Skrevet

Noen bare er sånn. Spør heller om han synes du er fin, om maten smakte osv. Hvis han svarer negativt, så regn med at han bare tuller. Du må ha såpass selvtillit at du ikke er avhengig av komplimenter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, han tenker egentlig bare på seg selv. Eller, tror kanskje han er litt uerfaren, det er det jeg har tenkt. Jeg tror han tror jeg kommer selv om jeg ikke gjør det (eller viser tegn til det). Kun en stilling (han øverst) og holder på til han kommer da..

Der har du svaret, han tar deg for gitt og hever seg litt over deg på en måte føler jeg, men kan hende han er uerfaren ja. Herregud så kjedelig å bare bli tatt i 1 stilling. Sier han noe pent mens dere har sex da? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det kun han som bestemmer hvilke(n) stilling(er) dere skal ha sex i?!!!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, T-Rex skrev:

Noen bare er sånn. Spør heller om han synes du er fin, om maten smakte osv. Hvis han svarer negativt, så regn med at han bare tuller. Du må ha såpass selvtillit at du ikke er avhengig av komplimenter.

Greit nok at noen er sånn, var egentlig det jeg lurte på. Eller om jeg bør uroe meg. Og nei, jeg spør ikke om jeg er fin, jeg gidder ikke fiske etter noe som ikke kommer naturlig. Dessuten er det ikke så mange svar som kan gis til det spørsmålet. 😆 ja jeg spurte sist om han likte maten, og svaret var ja. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han vil at du skal prøve hardere. Det er tross alt et kupp du har funnet her, og det vet han. Tenk på alle de tingene han sier at han kan.. hvem kan vel ikke de tingene.

Anonymkode: 95828...4d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der har du svaret, han tar deg for gitt og hever seg litt over deg på en måte føler jeg, men kan hende han er uerfaren ja. Herregud så kjedelig å bare bli tatt i 1 stilling. Sier han noe pent mens dere har sex da? 

Uhm nei, da sier han ingenting.

ja det er veldig kjedelig, men har tenkt at jeg kan vise han litt/ta litt mer styring når jeg blir enda bedre kjent med ham.. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han vil at du skal prøve hardere. Det er tross alt et kupp du har funnet her, og det vet han. Tenk på alle de tingene han sier at han kan.. hvem kan vel ikke de tingene.

Samme som det "kuppet" med oppvasken? :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha, ja kanskje det. 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Helt sjokkerende.

AnonymBruker
Skrevet

Foreslå andre stillinger for han, som du liker :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men når han da legger seg over meg og trenger inn, og har sin sterke kropp over meg og jokker til han kommer så er det ikke så lett å ta styring! Men tenkte jeg skal si noe snart om det. Jeg TROR altså han er uerfaren og klumsete. Eller er hvertfall det jeg har tenkt fram til nå. 😆

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig at det er oppvaskmaskinmannen du dater nå ts... :filer:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...