AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #1 Skrevet 4. juli 2018 Hei! Mine vaginakuler ankom i posten i dag, og jeg må innrømme at jeg ble litt forskrekket over størrelsen på de... Er det noen her med positive erfaringer som kan berolige meg? Mine er av typen fifty shades delicious, men spiller ingen rolle hvilke dere har prøvd! Blir glad for alle innspill Anonymkode: 44dcb...a53
Sokkar Skrevet 4. juli 2018 #2 Skrevet 4. juli 2018 At dei er små og tunge? Eg sleit med at eg satte dei "fast" oppi der,- slapp å knipe då 😛
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #3 Skrevet 4. juli 2018 5 minutter siden, Sokkar skrev: At dei er små og tunge? Eg sleit med at eg satte dei "fast" oppi der,- slapp å knipe då 😛 Hva mener du med «at dei er små og tunge?» Er det din erfaring eller antyder du at mine er små og tunge? Mine er i alle fall store (synes jeg) Satt de fast slik at du sleit med å få de ut igjen? Og hvilken type har du prøvd? Anonymkode: 44dcb...a53
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #4 Skrevet 4. juli 2018 Har også vaginaluler/ vekter.. de er tunge, og jeg klarer kun å knipe (holde) på den med minst vekt lengst i en periode på 10 min. Man begynner med den man «klarer» å knipe og øker vekter etterhvert som man blir strammere.. Anonymkode: 3c398...188
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå