AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #1 Skrevet 4. juli 2018 Snakket med en venninne om boligannonser og jeg kom på en rar en jeg så for noen år siden (kan det være 5-6 år kanskje?), der det var et par i bikini/badebukse inni dusjkabinettet på bildene.. og de hadde fylt DOEN med isbiter og Corona. Men hvilket firma var dette, noen som vet? Jeg tenkte først eie men det kan være krogsveen eller noen andre. Har vært annonser med ananaser, bananer og bamser også husker jeg! Anonymkode: 444da...b6e
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #2 Skrevet 4. juli 2018 Jeg fant jeg fant! https://www.vgtv.no/video/110144/bruker-lettkledde-modeller-for-aa-selge-bolig-meglertopp-kritisk Har dere flere lignende annonser? Anonymkode: 444da...b6e 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #3 Skrevet 7. juli 2018 Det brukes fortsatt slike effekter for å få oppmerksomhet. De jeg kommer på er en megler i Oslo som bruker bananer og en i Bergen som bruker et pandahode. Selv blir jeg litt skepisk når meglerne bruker slike ting. Får en følelse av at det er noe de prøver å skjule. Anonymkode: 0ea84...278 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå