stan Skrevet 4. juli 2018 #2 Skrevet 4. juli 2018 Jeg tror du trer wiren gjennom øyet på kroken. Så legger du wiren dobbel og har de to strammerne rundt. Kanskje enda mer praktisk å skru mutterene ut så det er plass til dobbel wire. Så trer du de to strammerne på, så kroken, deretter igjennom strammerne igjen. Så skru du til. Tror jeg. Men jeg er en upraktisk teoretiker med ti tommeltotter 🙂 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #3 Skrevet 4. juli 2018 Tre på de to strammerne. Så wiren gjennom kroken. Tre wiren igjen gjennom strammerne og skru til. Anonymkode: d6dec...6a2 1
Hanne67 Skrevet 4. juli 2018 #5 Skrevet 4. juli 2018 (endret) 16 minutter siden, MarinaC skrev: Skal jeg ha dobbe wire i 1 strammer? Det må bli dobbelt for at du skal få festet kroken til wiren. Du setter på to strammere med litt avstand, for at det skal holde bedre enn med én strammer. Det blir noe ala dette, men her er det brukt tre stk. Endret 4. juli 2018 av Hanne67 4
Hanne67 Skrevet 4. juli 2018 #7 Skrevet 4. juli 2018 (endret) 4 minutter siden, MarinaC skrev: Sånn? Ja, og husk og skru godt til. Mulig den ytterste kunne sittet litt lenger inn, i tilfelle den glir ut litt. Endret 4. juli 2018 av Hanne67 4
MarinaC Skrevet 4. juli 2018 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2018 2 minutter siden, Hanne67 skrev: Ja, og husk og skru godt til. Mulig den ytterste kunne sittet litt lenger inn, i tilfelle den glir ut litt. Takk ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #9 Skrevet 4. juli 2018 9 minutter siden, MarinaC skrev: Sånn? Yes 👌🏼 Anonymkode: d6dec...6a2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå