Gå til innhold

Jeg kommer ikke til å gi henne noe kompliment..

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 7/5/2018 at 1:29 PM, AnonymBruker said:

Makt i den forstand at hun har overtaket/makten i forholdet. Hun blir likt mer enn hun liker partneren selv.

Det er noen som ønsker å finne en mann som elsker seg mer enn hun elsker han. For å være trygg. 

Anonymkode: ba734...8ac

Hvis du fortsetter med dette spillet ditt kommer du aldri til å oppleve ekte kjærlighet. Aldri. Du kan kanskje få overtaket og ha kontroll over henne en stund, men hun vil aldri bli tilfreds i et sånt forhold. Hun vil ikke gå inn i det med hele seg, og så snart det dukker opp en bedre mann vil hun forlate deg. Er det ikke bedre å slippe ned guarden og bli elsket på ordentlig? Hva er det du er så redd for at du heller vil gå uelsket gjennom livet? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 7/4/2018 at 8:37 PM, AnonymBruker said:

Er det du som datet hun som ikke tok oppvasken? Synes det var noe gjenkjennelig her. 

Anonymkode: 077e1...f51

On 7/4/2018 at 8:41 PM, wintergirl said:

Tenkte akkurat det samme😅 Og han som mente daten var overvektig. 

On 7/4/2018 at 8:53 PM, AnonymBruker said:

Jupp det er deg ja.

Fikk du ikke nok i de andre trådene mr hun er deprimert og vil ikke være venn engang, olivenolje, kaffe, 90 kg men ser ut som 70..

Hvorfor er du så usmakelig? 

Anonymkode: d90e7...675

Tenkte det samme.

On 7/4/2018 at 9:17 PM, AnonymBruker said:

Derfor holder jeg tilbake komplimenter så lenge som mulig også. Dama må ha gjort seg fortjent til det.

On 7/4/2018 at 10:42 PM, AnonymBruker said:

Om jeg er tilbake hos hvem? Jeg har ikke sagt hvem det gjelder i denne situasjonen. 

Javisst, er deg, Sheldon!

Har du så lite innhold i tilværelsen, siden du sitter og skriver om dine hypotetiske og høyst fiktive datingscenarier, alle med forskjellig "problemstilling"?

På en lørdagskveld i juli?

Skrevet
2 minutter siden, Ichiko skrev:

Tenkte det samme.

Javisst, er deg, Sheldon!

Har du så lite innhold i tilværelsen, siden du sitter og skriver om dine hypotetiske og høyst fiktive datingscenarier, alle med forskjellig "problemstilling"?

På en lørdagskveld i juli?

Noen hobbyer må gutten tydeligvis ha 😂😂

• Liker 1
Skrevet

👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...