AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #41 Skrevet 4. juli 2018 Tror ts skulle kommet med en innrømmelse i denne tråden: Anonymkode: be5f0...126 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #42 Skrevet 4. juli 2018 Hva var tanken din bak dette innlegget - hva ønsker du å få ut av å lire av deg noe helt grunnleggende PUA-greier uten noe spørsmål? Er dette en måte å teste ut det du har lært på, eller er du nysgjerrig på hvordan folk reagerer? Jeg vil anbefale deg å legge bort dette spillet med negging, kvalifisering osv osv, og heller være ekte. Det føles kanskje skumlere, men du vil nok ha det bedre med deg selv i lengden. Anonymkode: 3d81d...dbe 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #43 Skrevet 4. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ts skulle kommet med en innrømmelse i denne tråden: Anonymkode: be5f0...126 Hvorfor det? Anonymkode: ba734...8ac
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #44 Skrevet 4. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor det? Anonymkode: ba734...8ac Fordi det du skriver er for dumt til å være sant. Anonymkode: be5f0...126 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #45 Skrevet 4. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det du skriver er for dumt til å være sant. Anonymkode: be5f0...126 Det får være din mening. Anonymkode: ba734...8ac
Gjest studentmammaen Skrevet 5. juli 2018 #47 Skrevet 5. juli 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: ..for da blir hun gira og tror at jeg liker henne. Jeg gjør ikke det, enda. Kanskje jeg kan gi et lite et på date nr 4. Men da må jeg ta det tilbake igjen med en gang eller pakke det inn med at flere også har denne egenskapen. "Du er flink som jobber så mye. Men det gjør jo alle for å tjene penger." "Du er smart til å være blond." Eller "du er smart til å være jente." "Du er vakker, men norske kvinner er stort sett det." Jeg mener at om jeg skal gi henne et kompliment, si at hun er pen eller noe annet med utseendet så skal hun fortjene det, gjerne jobbe litt for å få det. Og har jeg sagt at hun er pen en gang, så sier jeg det ikke mer etter det. Kvinner blir så kjepphøye om de får komplimenter at de tror de blir likt mer enn de liker daten/kjæresten. Anonymkode: ba734...8ac Smart til å være jente ?!!
RoH Skrevet 5. juli 2018 #48 Skrevet 5. juli 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Negging tror jeg det tullet der heter. Var på en date med en kar som prøvde seg på det, jeg bestilte mat, det dyreste jeg fant på menyen, den dyreste vinen, pluss en drink, ventet til det kom til bordet, sa jeg måtte bare en tur på do. Jeg blokkerte nummeret hans og facebooken hans på veien ut. Han fikk sitte alene med regningen. Anonymkode: b7c7b...7a9 Da er jo du av typen som fortjener all den dritten du kan få. Bløffer gjør du også 1
Bonusmammaen Skrevet 5. juli 2018 #49 Skrevet 5. juli 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: ..for da blir hun gira og tror at jeg liker henne. Jeg gjør ikke det, enda. Kanskje jeg kan gi et lite et på date nr 4. Men da må jeg ta det tilbake igjen med en gang eller pakke det inn med at flere også har denne egenskapen. "Du er flink som jobber så mye. Men det gjør jo alle for å tjene penger." "Du er smart til å være blond." Eller "du er smart til å være jente." "Du er vakker, men norske kvinner er stort sett det." Jeg mener at om jeg skal gi henne et kompliment, si at hun er pen eller noe annet med utseendet så skal hun fortjene det, gjerne jobbe litt for å få det. Og har jeg sagt at hun er pen en gang, så sier jeg det ikke mer etter det. Kvinner blir så kjepphøye om de får komplimenter at de tror de blir likt mer enn de liker daten/kjæresten. Anonymkode: ba734...8ac Ehm.. hva vil du egentlig oppnå med den merkelige sjekkingen der at du skal være sparsommelig på komplimenter? Hadde noen jeg var på date med sagt jeg var ordinær og virket uinteressert ville jeg aldri verden møtt person igjen. Du er helt på bærtur når det gjelder damer tydeligvis. 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #50 Skrevet 5. juli 2018 Forstår ikke helt hvordan det å gi henne komplimenter gir henne noe makt. Bare litt av nysgjerrighet her, ser du også damer som en slags premie, eller noe du må vinne over? Eller kanskje noe som kan gi deg status eller som skal tilfredsstille deg på noe vis? Anonymkode: 28a87...959 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #51 Skrevet 5. juli 2018 TS er ikke klar for noe forhold i hvertfall, om han ikke er klar over det selv kommer han til å få seg en overraskelse. «Leke» med jenter er vel det lengste han kommer... Anonymkode: 3b0f3...cff 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #52 Skrevet 5. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke helt hvordan det å gi henne komplimenter gir henne noe makt. Bare litt av nysgjerrighet her, ser du også damer som en slags premie, eller noe du må vinne over? Eller kanskje noe som kan gi deg status eller som skal tilfredsstille deg på noe vis? Anonymkode: 28a87...959 Makt i den forstand at hun har overtaket/makten i forholdet. Hun blir likt mer enn hun liker partneren selv. Det er noen som ønsker å finne en mann som elsker seg mer enn hun elsker han. For å være trygg. Anonymkode: ba734...8ac
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #53 Skrevet 5. juli 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Makt i den forstand at hun har overtaket/makten i forholdet. Hun blir likt mer enn hun liker partneren selv. Det er noen som ønsker å finne en mann som elsker seg mer enn hun elsker han. For å være trygg. Anonymkode: ba734...8ac Unnskyld, men Hæ? Hvordan gir det henne makt? Er det dét at noen liker deg som gir deg makt? Det er ikke sånn at bare den som er høyest elsket kan kreve ting i et forhold, eller avslutte det. Jeg forstår at noen vil føle seg tryggere på noen som er glad i dem. Det gir ingen mening å gå inn i et forhold/investere tid med noen som ikke virker til å være glad i deg. Jeg hadde ikke blitt sammen med samboeren om ikke han var glad i meg. Ikke fordi jeg har noen skjult agenda eller skal herske over han og få han til å støvsuge under sofaen hver dag eller noe. Man blir jo ofte mere glad i folk hvis det er hyggelig å være med dem, og det er jo stort sett hyggelig å få (ordentlige) komplimanger. Vil påstå at de fleste forhold ikke er noen konkurranser over hvem som liker hvem best. Du virker veldig usikker på deg selv når du må maskere komplimentene på den måten. Anonymkode: 28a87...959 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #54 Skrevet 5. juli 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: TS er ikke klar for noe forhold i hvertfall, om han ikke er klar over det selv kommer han til å få seg en overraskelse. «Leke» med jenter er vel det lengste han kommer... Anonymkode: 3b0f3...cff Ser ikke for meg at TS har noe kontakt med jenter i det hele tatt. Bortsett fra mora si. Anonymkode: 20014...ac1 7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #55 Skrevet 5. juli 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke for meg at TS har noe kontakt med jenter i det hele tatt. Bortsett fra mora si. Anonymkode: 20014...ac1 Akkurat det jeg tenkte. Innlysende at TS ikke er noe til mann ihvertfall. Tror også noen har sommerferie og litt for mye fritid her, men la oss for moro skyld si TS ikke er et troll her; For et nitrist univers vi hadde levd i om alle tenkte slikt som deg, TS. Et forhold handler om kjærlighet, ikke makt. Men du ser ikke ut til å engang ha nestekjærlighet. Ut ifra innleggene dine å lese så er det heller ikke damene som trenger å jekkes ned, men du. Prøv å knuse det harde skallet du har dratt på deg så skal du se du finner ekte kjærlighet du også. Det er lett gjennomskuelig at du er uhyre usikker og leker tøff. Heldigvis finnes det innmari mange snille mannfolk som vet å behandle kvinner for oss å finne. Forøvrig, det er ikke kvinnene som dropper deg som går glipp av noe, det er du som går glipp av mange flotte kvinner som har vokst ifra seg barneskole-oppførselen. Anonymkode: fc16c...067 5
Gjest Minesveiper Skrevet 6. juli 2018 #56 Skrevet 6. juli 2018 (endret) On 7/4/2018 at 8:30 PM, AnonymBruker said: Jeg mener at om jeg skal gi henne et kompliment, si at hun er pen eller noe annet med utseendet så skal hun fortjene det, gjerne jobbe litt for å få det. Og har jeg sagt at hun er pen en gang, så sier jeg det ikke mer etter det. Kvinner blir så kjepphøye om de får komplimenter at de tror de blir likt mer enn de liker daten/kjæresten. Anonymkode: ba734...8ac Herregud. Det er ganske misforstått å bruke komplimenter som en del av et slags belønningssystem i datingsammenheng. Man gir jo komplimenter for å uttrykke at man liker ting ved personen det gjelder. Enten det er noe ved utseende, personlighet eller ferdigheter. Endret 6. juli 2018 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #57 Skrevet 6. juli 2018 Dette er motsatt av en annen tråd jeg leste for noen dager siden... der dama snakket om date som ikke ga noen komplimenter til henne, men at han hele tiden fisket etter de slik at hun følte hun måtte rose ham. Daten hadde en gang sagt at hun var pen... troll. Anonymkode: 00cd5...818 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #58 Skrevet 7. juli 2018 På 4.7.2018 den 21.16, AnonymBruker skrev: De velger selv hvordan de skal motta det. Tolker de det feil er det hennes egen feil. Jeg kan ikke bestemme hvordan hun skal tolke ting. Det får hun ta konsekvensene av. Anonymkode: ba734...8ac Du er litt patetisk for å skulle være en mann. Tolk det på eget ansvar. Anonymkode: f6398...1cb
Gjest Made4u Skrevet 7. juli 2018 #59 Skrevet 7. juli 2018 På 4.7.2018 den 20.30, AnonymBruker skrev: ..for da blir hun gira og tror at jeg liker henne. Jeg gjør ikke det, enda. Kanskje jeg kan gi et lite et på date nr 4. Men da må jeg ta det tilbake igjen med en gang eller pakke det inn med at flere også har denne egenskapen. "Du er flink som jobber så mye. Men det gjør jo alle for å tjene penger." "Du er smart til å være blond." Eller "du er smart til å være jente." "Du er vakker, men norske kvinner er stort sett det." Jeg mener at om jeg skal gi henne et kompliment, si at hun er pen eller noe annet med utseendet så skal hun fortjene det, gjerne jobbe litt for å få det. Og har jeg sagt at hun er pen en gang, så sier jeg det ikke mer etter det. Kvinner blir så kjepphøye om de får komplimenter at de tror de blir likt mer enn de liker daten/kjæresten. Anonymkode: ba734...8ac Idiot du er, dustete av deg å date damer som inspirerer så lite, du eier jo tydeligvis ikke krav og tar til takke med det meste.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #60 Skrevet 7. juli 2018 Ok. Ikke kom inn her å klag når hun velger en "badboy" (det dere menn kaller åpne og sjarmerende menn som faktisk viser at de liker jenta) som overøser hun med komplimenter og får hun til å føle seg spesiell og ikke gidder å kaste bort mere tid på deg. Anonymkode: 40778...840 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå