AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #21 Skrevet 4. juli 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det du som datet hun som ikke tok oppvasken? Synes det var noe gjenkjennelig her. Anonymkode: 077e1...f51 Åpenbart. Anonymkode: 96e85...65a 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #22 Skrevet 4. juli 2018 28 minutter siden, Opplyst skrev: Jeg tror ikke den kommer til å bli godt mottatt, uansett hvordan du vrir og vender på den. De velger selv hvordan de skal motta det. Tolker de det feil er det hennes egen feil. Jeg kan ikke bestemme hvordan hun skal tolke ting. Det får hun ta konsekvensene av. Anonymkode: ba734...8ac
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #23 Skrevet 4. juli 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei! Kvinner er ikke ett jævla individ. Noen liker å få komplimenter, og blir smigret. Andre kunne ønske fyren holdt kjeft, fordi det er irriterende og det betyr ikke en jævla dritt. Anonymkode: 1f86b...a02 Derfor holder jeg tilbake komplimenter så lenge som mulig også. Dama må ha gjort seg fortjent til det. Anonymkode: ba734...8ac
Opplyst Skrevet 4. juli 2018 #24 Skrevet 4. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De velger selv hvordan de skal motta det. Tolker de det feil er det hennes egen feil. Jeg kan ikke bestemme hvordan hun skal tolke ting. Det får hun ta konsekvensene av. Anonymkode: ba734...8ac Autistliberalistisk tøveprat. 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #25 Skrevet 4. juli 2018 26 minutter siden, Guile skrev: "Du svetter lite til å være så feit!" Prøv den. Takk for tipset. Anonymkode: ba734...8ac
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #27 Skrevet 4. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 56722...223 Et teit sitat for usikre folk. Anonymkode: ba734...8ac 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #28 Skrevet 4. juli 2018 Er dette deg ts, eller kompisen din? Anonymkode: be5f0...126 3
Opplyst Skrevet 4. juli 2018 #29 Skrevet 4. juli 2018 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 56722...223 Gi krig en sjanse. Endret 4. juli 2018 av Opplyst 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #30 Skrevet 4. juli 2018 Den holdningen der ville ikke jeg hatt med meg inn i et forhold med noen. Tror faktisk jeg hadde dratt en ‘skal bare en tur på do’, og så bare dratt min vei i stillhet. Lukter bitter, mannsjåvinistisk gubbe. Anonymkode: 92b52...b73 10
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #31 Skrevet 4. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette deg ts, eller kompisen din? Anonymkode: be5f0...126 Inoen av oss.. Anonymkode: ba734...8ac
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #32 Skrevet 4. juli 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble trigget ja. Synes "Det verste sjekkerådet menn noensinne er blitt gitt, er at de skal holde tilbake komplimentene for å ikke gi henne mer selvtillit, eller desto verre; gi henne tvetydige eller sarkastiske tilbakemeldinger, slik at hun "jekkes ned" og du har bedre sjangs." ikke er et dårlig sjekketriks. Det er en latterlig enkel teknikk å få litt kontroll over dama og hennes følelser. Flere burde holde tilbake sånne ting. Ting eskalerer med en gang og dama tror at "hun har deg" før hun faktisk har det. Anonymkode: ba734...8ac Haha for det første må jeg bare si at det var jeg som laga den tråden, og at det hun jenta skrev angående at det å gi komplimenter til jenta er heelt riktig! Å gi et kompliment trenger ikke å være det første du gjør, men å sitte på en date og gi et oppriktig kompliment og se jenta smelte litt og kanskje gi et tilbake er jo helt innafor. Det skal jo være positiv energi :), og så lenge man ikke er creep og kommer med komplimenter om puppene eller «du har digge lepper ass», så er det jo helt innafor. Når det kommer til prinsessetypen som forventer komplimenter og fisker etter komplimenter, så skjønner jeg at det er tull å gjøre henne høy på seg selv, men det er jo bare å være selektiv når det kommer til jenter. Er joo så mye fantastisk å velge mellom i Norge, vi gutta burde være evig takknemlige for at vi har dem. Anonymkode: 5306a...8c8 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #33 Skrevet 4. juli 2018 Negging tror jeg det tullet der heter. Var på en date med en kar som prøvde seg på det, jeg bestilte mat, det dyreste jeg fant på menyen, den dyreste vinen, pluss en drink, ventet til det kom til bordet, sa jeg måtte bare en tur på do. Jeg blokkerte nummeret hans og facebooken hans på veien ut. Han fikk sitte alene med regningen. Anonymkode: b7c7b...7a9 9
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #34 Skrevet 4. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: men å sitte på en date og gi et oppriktig kompliment og se jenta smelte litt og kanskje gi et tilbake er jo helt innafor. Det skal jo være positiv energi :), Jeg var på date med ei jente som komplimerte meg med noe jeg hadde oppnådd. Hun sa det var bra jobba og var glad på mine vegne. Senere sa hun også at jeg hadde et fint smil. Jeg svarte med at "fra små barn og fulle folk får du høre sannheten". Da sa hun at hun mente det hun sa. Da sa jeg det samme igjen. Etter det har hun ikke sagt noe lignende eller gitt meg skryt for noe. Jeg har heller ikke gitt henne noe så lenge jeg hadde kjent henne. Hun spurte faktisk om jeg var i interessert i å forsette å treffes. Kan ikke skjønne hvorfor hun ble usikker på det. Anonymkode: ba734...8ac
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #35 Skrevet 4. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Negging tror jeg det tullet der heter. Var på en date med en kar som prøvde seg på det, jeg bestilte mat, det dyreste jeg fant på menyen, den dyreste vinen, pluss en drink, ventet til det kom til bordet, sa jeg måtte bare en tur på do. Jeg blokkerte nummeret hans og facebooken hans på veien ut. Han fikk sitte alene med regningen. Anonymkode: b7c7b...7a9 Hahaha, savage!! Jeg gjorde det samme med ei jente som sa at det er en selvfølge at menn betaler, men jeg blokka ikke henne. Utrolig hvor hardt hun klikka, tydeligvis aldri opplevd noe sånt før😂 Beste hummersushien jeg noen gang har smakt forøvrig:) Anonymkode: 5306a...8c8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #36 Skrevet 4. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Negging tror jeg det tullet der heter. Var på en date med en kar som prøvde seg på det, jeg bestilte mat, det dyreste jeg fant på menyen, den dyreste vinen, pluss en drink, ventet til det kom til bordet, sa jeg måtte bare en tur på do. Jeg blokkerte nummeret hans og facebooken hans på veien ut. Han fikk sitte alene med regningen. Anonymkode: b7c7b...7a9 Hvorfor? Anonymkode: ba734...8ac
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #37 Skrevet 4. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på date med ei jente som komplimerte meg med noe jeg hadde oppnådd. Hun sa det var bra jobba og var glad på mine vegne. Senere sa hun også at jeg hadde et fint smil. Jeg svarte med at "fra små barn og fulle folk får du høre sannheten". Da sa hun at hun mente det hun sa. Da sa jeg det samme igjen. Etter det har hun ikke sagt noe lignende eller gitt meg skryt for noe. Jeg har heller ikke gitt henne noe så lenge jeg hadde kjent henne. Hun spurte faktisk om jeg var i interessert i å forsette å treffes. Kan ikke skjønne hvorfor hun ble usikker på det. Anonymkode: ba734...8ac Nesten så jeg tror du troller, veldig slem oppførsel 😜. Man skal være slem i senga, ikke utenfor soverommet. Anonymkode: 5306a...8c8 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #38 Skrevet 4. juli 2018 1 time siden, Guile skrev: "Du svetter lite til å være så feit!" Prøv den. Herregud så dårlig! Men litt god også..neida, joda, neida. Anonymkode: 6a9a9...254
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #39 Skrevet 4. juli 2018 Synes svaret avhenger noe av om du er tilbake hos hun som ikke hjalp deg å rydde ut av oppvaskmaskinen, eller om du fortsatt holder på med hun som var noe overvektig. Spiller du inn riktig kompliment på riktig tidspunkt kan det jo være du klarer å endre slike uønskede personlighetstrekk... Eller så ser hun faresignalene, og løper alt hun kan i motsatt retning. Noe jeg håper de begge har gjort for lenge siden. Anonymkode: 2c886...cf7 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #40 Skrevet 4. juli 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes svaret avhenger noe av om du er tilbake hos hun som ikke hjalp deg å rydde ut av oppvaskmaskinen, eller om du fortsatt holder på med hun som var noe overvektig. Spiller du inn riktig kompliment på riktig tidspunkt kan det jo være du klarer å endre slike uønskede personlighetstrekk... Eller så ser hun faresignalene, og løper alt hun kan i motsatt retning. Noe jeg håper de begge har gjort for lenge siden. Anonymkode: 2c886...cf7 Om jeg er tilbake hos hvem? Jeg har ikke sagt hvem det gjelder i denne situasjonen. Anonymkode: ba734...8ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå