Gjest Nathalie Skrevet 15. august 2002 #1 Del Skrevet 15. august 2002 Det står et lys i vinduet slik at du skal se hvor du trår, når du kommer. En fortumlet nattsvermer flakser mot ruten. Lyset blafrer. Jeg har latt døren stå åpen mot natten og regnet. Vinden har blåst løvet inn i entreen min. Vil du elske med meg på dørstokken når du kommer? Jeg har kledd meg i silke og blonder for din skyld. Med ett står du der foran meg... Underkjolen min glir over skuldrene mine. Du kysser den levende magen min. Brystvortene strammer seg. Jeg er dryppende våt, - stumt har du tilfredsstilt mitt begjær. Det er lenge siden sist du kom... -ukjent- Følte bare for å skrive dette inn her, vet ikke riktig hvorfor - grunnen kan jo leserne gjette og finne opp i sitt eget hode... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr.ian Skrevet 16. august 2002 #2 Del Skrevet 16. august 2002 Koselig... Fint dikt! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 16. august 2002 #3 Del Skrevet 16. august 2002 Syntes det var et fint dikt jeg også, dorian... :D (Har jo ikke skrevet det selv) Dessuten har det plutselig blitt litt spesielt for meg.... Så da følte jeg for å sette det inn her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 16. august 2002 #4 Del Skrevet 16. august 2002 Hmmmm...... trodde det var til meg jeg.... gjett om jeg blei flau da.... :oops: Kjempefint dikt, Nathalie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 16. august 2002 #5 Del Skrevet 16. august 2002 :D Du så på overskriften og var overbevist om at det var til deg, da, Kevin?? hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 16. august 2002 #6 Del Skrevet 16. august 2002 Går jo an å håpe, Nathalie.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 18. august 2002 #7 Del Skrevet 18. august 2002 Visse ting bør man holde for seg selv.... Slik som sånne tanker som kommer med slike dikt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 19. august 2002 #8 Del Skrevet 19. august 2002 Man lærte jo på skolen å tolke diktene etter sitt eget hode, og deretter se sammenligningen med forfatterens...... og du har helt rett.... jeg burde skamme meg.... Fine pupper forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 19. august 2002 #9 Del Skrevet 19. august 2002 hehe.... Ja, tolkning er en fin ting, det.... hehe.... TAKK, men det er ikke mine pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 20. august 2002 #10 Del Skrevet 20. august 2002 Hmmm... der forvant den illusjonen og da... først julenissen og nå dette... vær så snill, ikke si at det ikke er DEG du har bilde av der da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 20. august 2002 #11 Del Skrevet 20. august 2002 Sorry, Kevin, det er ikke meg et er bilde av der, jeg er nemlig ti ganger lekrere..... Da ble vel ikke skuffelsen sååå stor, eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 23. august 2002 #12 Del Skrevet 23. august 2002 Nei, men det fikk da igang min skitne fantasi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 23. august 2002 #13 Del Skrevet 23. august 2002 hehe...Det er lov det, Kevin! Fantasiene kan ingen ta fra deg, vettu.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 24. august 2002 #14 Del Skrevet 24. august 2002 Nei, dersom jeg ikke hadde hatt fantasiene mine, hadde jeg nok tørket som en rosin.... nå er jeg enda en drue, men startet opp som en stolt banan.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå