Gå til innhold

H&M annullerte en vare jeg har betalt for!


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte noen varer på nett, og betalte med kort, så fikk jeg hentemelding og ser der av kvitteringen at en ting mangler og at den står som annullert i kvitteringen.

Men jeg har jo betalt for den. Vil de overføre pegene tilbake til min konto? Noen som vet noe om dette?

Anonymkode: 160b4...443

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dette skal vi vite hvordan? Har du prøvd deres kundeservice før du kom hit?

  • Liker 1
Skrevet

De overfører selvsagt pengene. De er proffe

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, de overfører penger tilbake.

Anonymkode: b0a85...259

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Devilheart skrev:

Og dette skal vi vite hvordan? Har du prøvd deres kundeservice før du kom hit?

Ja, jeg har prøvd kundeservice og venter på svar, men det tar visstnok tid...Det er ikke helt utenkelig at noen her kan ha opplevd det samme og har svar.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de overfører penger tilbake.

Anonymkode: b0a85...259

Takk! :) 

Anonymkode: 160b4...443

  • Liker 1
Skrevet

Beklager, innlegget var ikke spydig ment. :) Ja, godt mulig, som oftest er kundeservice første veien å gå. Så pleier store bedrifter å fikse uventede situasjoner.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Opplevde det samme da jeg hentet pakken min i dag. Kjenner jeg blir irritert over å få vite det først når jeg fikk pakken 14 dager etter at jeg bestilte. De kunne jo ha sendt en mail?

Anonymkode: 10baf...dcd

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Opplevde det samme da jeg hentet pakken min i dag. Kjenner jeg blir irritert over å få vite det først når jeg fikk pakken 14 dager etter at jeg bestilte. De kunne jo ha sendt en mail?

Anonymkode: 10baf...dcd

Jeg opplevde nylig det samme. Hadde bestilt et skjørt på salg, men ble tydeligvis utsolgt. Fikk ikke beskjed om det før jeg stod der og leste gjennom pakkeslippen.

Anonymkode: 2fe5b...8ff

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg Fikk det på mail da de sende ut mail om at varene var postlagt. 

Får nå vente å se når pengene kommer da. Har dere mottatt dem?

Anonymkode: 160b4...443

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke opplevd dette med H&M, så jeg snakker basert på erfaringer med andre klesbutikker på nett. 

Du får normalt tilbake pengene for den annulerte våren, men det kan ta tid, dvs flere uker. Jeg ville fulgt litt med, og så kontaktet kundeservice hvis du ikke har fått pengene innen noen uker.

Anonymkode: b9097...0f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...