AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #1 Skrevet 4. juli 2018 Jeg bestilte noen varer på nett, og betalte med kort, så fikk jeg hentemelding og ser der av kvitteringen at en ting mangler og at den står som annullert i kvitteringen. Men jeg har jo betalt for den. Vil de overføre pegene tilbake til min konto? Noen som vet noe om dette? Anonymkode: 160b4...443
Devilheart Skrevet 4. juli 2018 #2 Skrevet 4. juli 2018 Og dette skal vi vite hvordan? Har du prøvd deres kundeservice før du kom hit? 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #4 Skrevet 4. juli 2018 Ja, de overfører penger tilbake. Anonymkode: b0a85...259 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #5 Skrevet 4. juli 2018 4 minutter siden, Devilheart skrev: Og dette skal vi vite hvordan? Har du prøvd deres kundeservice før du kom hit? Ja, jeg har prøvd kundeservice og venter på svar, men det tar visstnok tid...Det er ikke helt utenkelig at noen her kan ha opplevd det samme og har svar. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, de overfører penger tilbake. Anonymkode: b0a85...259 Takk! Anonymkode: 160b4...443 1
Devilheart Skrevet 4. juli 2018 #6 Skrevet 4. juli 2018 Beklager, innlegget var ikke spydig ment. Ja, godt mulig, som oftest er kundeservice første veien å gå. Så pleier store bedrifter å fikse uventede situasjoner. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #7 Skrevet 4. juli 2018 Opplevde det samme da jeg hentet pakken min i dag. Kjenner jeg blir irritert over å få vite det først når jeg fikk pakken 14 dager etter at jeg bestilte. De kunne jo ha sendt en mail? Anonymkode: 10baf...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #8 Skrevet 4. juli 2018 15 minutter siden, AnonymBruker said: Opplevde det samme da jeg hentet pakken min i dag. Kjenner jeg blir irritert over å få vite det først når jeg fikk pakken 14 dager etter at jeg bestilte. De kunne jo ha sendt en mail? Anonymkode: 10baf...dcd Jeg opplevde nylig det samme. Hadde bestilt et skjørt på salg, men ble tydeligvis utsolgt. Fikk ikke beskjed om det før jeg stod der og leste gjennom pakkeslippen. Anonymkode: 2fe5b...8ff 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #9 Skrevet 4. juli 2018 Jeg Fikk det på mail da de sende ut mail om at varene var postlagt. Får nå vente å se når pengene kommer da. Har dere mottatt dem? Anonymkode: 160b4...443
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #10 Skrevet 4. juli 2018 Jeg har ikke opplevd dette med H&M, så jeg snakker basert på erfaringer med andre klesbutikker på nett. Du får normalt tilbake pengene for den annulerte våren, men det kan ta tid, dvs flere uker. Jeg ville fulgt litt med, og så kontaktet kundeservice hvis du ikke har fått pengene innen noen uker. Anonymkode: b9097...0f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå