Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle vil kun ha folk i 20 årene, jeg er snart 40, men de som er yngre kommer alltid foran meg i køen..

Anonymkode: cf4c3...3c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle vil ikke ha de i 20 årene.  De vil ha de med de rette kvalifikasjonene og erfaringene. Hvis det er at du og en annen har helt like erfaringer så kan det være de går etter alderen ja.

Kan jeg spørre hvilke jobber du søker på ? Er det jobber som du har hatt erfaringer med tidligere?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Oddy skrev:

Alle vil ikke ha de i 20 årene.  De vil ha de med de rette kvalifikasjonene og erfaringene. Hvis det er at du og en annen har helt like erfaringer så kan det være de går etter alderen ja.

Kan jeg spørre hvilke jobber du søker på ? Er det jobber som du har hatt erfaringer med tidligere?

Egentlig alt fra vaskehjelp, butikk, kontor, barnehage..har erfaring fra alle

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig alt fra vaskehjelp, butikk, kontor, barnehage..har erfaring fra alle

Har du gode referanser?

AnonymBruker
Skrevet

Er man ufaglært og søker slike jobber, så foretrekker ofte arbeidsgiver yngre folk. De er rett og slett billigere å lønne. Hva med å søke som tillkallingsvikar innen helse? Da har du på sikt mulighet til å ta et fagbrev, noe som gjør at du er attraktiv uansett alder.

Anonymkode: 50bf8...76b

Skrevet

Vær ringevikar, utrolig hvor mange dører som kan åpne seg da. Det er min erfaring. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Oddy skrev:

Har du gode referanser?

Ja, kun gode referanser.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hmmmmmm skrev:

Vær ringevikar, utrolig hvor mange dører som kan åpne seg da. Det er min erfaring. 

Hvor er det lurest å søke som ringevikar ?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er man ufaglært og søker slike jobber, så foretrekker ofte arbeidsgiver yngre folk. De er rett og slett billigere å lønne. Hva med å søke som tillkallingsvikar innen helse? Da har du på sikt mulighet til å ta et fagbrev, noe som gjør at du er attraktiv uansett alder.

Har ikke erfaring innen helse.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke erfaring innen helse.

Det får du ved å være vikar.

Skrevet

Skoler/barnehager. Sikkert innen helse og. Vikarbyråer fins det jo mange av. Klue er, si ja til alle vakter. Da blir man tilslutt den førte som blir ringt til. 

AnonymBruker
Skrevet

Gjenvinning 😄

Teller så klart positivt om du har maskin/truckførerbevis, men det er en mannsdominert bransje med mange eldre karer. Å være yngre og kvinne er ikke to ulemper.

Anonymkode: be58d...5ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...