Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 4.7.2018 den 19.22, puppi skrev:

Annet enn litt ubehag rundt gamle tyrkiske menn som vil tilby din mor og far å få kjøpe deg for tre geiter, så går det nok greit.

Lykke til! :nordvesta:

Hvilke steder i Tyrkia skjer dette? :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Turen til flyplassen er farligere...

Anonymkode: f1068...610

• Liker 3
Skrevet

Nei, Tyrkia er et trygt land å reise på ferie til.

• Liker 1
Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Jeg anser Tyrkia som trygt, men ville kanskje vert litt mer restriktiv på å reise til Istanbul.. Der er gjerne der det skjer noe om det er noe :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, HanenIFlokken skrev:

Jeg anser Tyrkia som trygt, men ville kanskje vert litt mer restriktiv på å reise til Istanbul.. Der er gjerne der det skjer noe om det er noe :)

Enig! De typiske badestedene er rolige og har til nå vært helt ufarlig. Istanbul derimot er jeg litt mer skeptisk til, men jeg er også skeptisk til storbyer i både Frankrike og Storbritannia også. 

Jeg har hatt leiligheten i Alanya i over 10år, aldri opplevd noe ubehagelig der. Ikke hørt om noe heller utenom en gang da det var noen restauranter som ble satt fyr på pga noe krangling med PKK, men dette gikk i grunnen rolig for seg, og hensikten var ikke å skade mennesker, så det ble varslet på forhånd at de kom til å gjøre hærverk enkelte steder 

Anonymkode: 1a20f...952

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en dame som reiser alene. Tyrkia er trygt. Jeg reiser hvert år til Tyrkia for å kose meg med tyrkerkjepp. Aldri skjedd meg noe. 

Anonymkode: dcb79...289

AnonymBruker
Skrevet

Tyrkisk biltrafikk er livsfarlig (ikke tull). Ellers skal Tyrkia være trygt om man ikke befinner seg i grenseområdene mot Syria. Å unngå folkemengder etter en høyprofilert fotballkamp er også lurt - folk blir helt ville.

Anonymkode: 17e6d...280

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en dame som reiser alene. Tyrkia er trygt. Jeg reiser hvert år til Tyrkia for å kose meg med tyrkerkjepp. Aldri skjedd meg noe. 

Anonymkode: dcb79...289

Denne postet du anonymt, ja. :laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...