AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #1 Skrevet 4. juli 2018 Jeg kan begynne. Ikke veldig kinky, men jeg og eksen pleide innimellom å pisse på hverandre. Pleide også å se på hverandre mens vi bæsjet... Anonymkode: 5a7b7...34b
SlemUlv Skrevet 4. juli 2018 #2 Skrevet 4. juli 2018 Jeg lever i et 24/7 Dom/sub forhold med min Kjære.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #3 Skrevet 4. juli 2018 Vi har hatt analsex noen ganger. Han fikk "rester" på den. Ellers er det lite kinky greier. Han er kjedelig. Jeg er kjedelig. Vi er kjedelige, livet er kjedelig Anonymkode: 7bff0...e52 17
LiseOslo Skrevet 4. juli 2018 #4 Skrevet 4. juli 2018 Med min nåværende kjæreste: vi har tisset på hverandre, også i munnen vi fister hverandre av og til vi slikker hverandre bak hun har noen ganger fistet meg bak så, tror det dekker det meste av kinky ting vi gjør 🙂 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #5 Skrevet 4. juli 2018 Anal, fisting, rimming, sub/dom, trekant, gruppesex osv kan jeg skjønne, men at folk pisser på hverandre ifm sex - også inn i munnen - det er er helt ubegripelig for meg😳. Anonymkode: 3b45c...caf 30
Gjest HarryDotter Skrevet 4. juli 2018 #6 Skrevet 4. juli 2018 2 timer siden, SlemUlv skrev: Jeg lever i et 24/7 Dom/sub forhold med min Kjære. Av ren nysgjerrighet....betyr det at det er et slags seksuellt rollespill på en måte? 24/7? Altså at han/du kan bestemme?
SlemUlv Skrevet 4. juli 2018 #7 Skrevet 4. juli 2018 1 minutt siden, HarryDotter skrev: Av ren nysgjerrighet....betyr det at det er et slags seksuellt rollespill på en måte? 24/7? Altså at han/du kan bestemme? Nei, det betyr at han er sjefen hele tiden, at jeg har regler å følge og at han kan be meg gjøre hva som helst (innenfor våre satt regler selvfølgelig) nårsomhelst BDSM for oss, handler ikke om sex, sex er bare en liten del av vår BDSM 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #8 Skrevet 4. juli 2018 2 minutter siden, HarryDotter skrev: Av ren nysgjerrighet....betyr det at det er et slags seksuellt rollespill på en måte? 24/7? Altså at han/du kan bestemme? Det betyr at narsissisten har funnet en som er så avhengig av bekreftelse, kjærlighet og omsorg at hun er villig til å leve slik. Anonymkode: 6fe4b...884 48
Sokkar Skrevet 4. juli 2018 #9 Skrevet 4. juli 2018 2 minutter siden, HarryDotter skrev: Av ren nysgjerrighet....betyr det at det er et slags seksuellt rollespill på en måte? 24/7? Altså at han/du kan bestemme? Ikkje kun seksuelt, dei lev vel slik heile tida. Heile dagen?:) 24 timer i døgnet, 7 dager i veka.
Sokkar Skrevet 4. juli 2018 #10 Skrevet 4. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det betyr at narsissisten har funnet en som er så avhengig av bekreftelse, kjærlighet og omsorg at hun er villig til å leve slik. Anonymkode: 6fe4b...884 Eller ho vil leve slik, så partneren har gått med på det? 4
SlemUlv Skrevet 4. juli 2018 #11 Skrevet 4. juli 2018 6 minutter siden, Sokkar skrev: Eller ho vil leve slik, så partneren har gått med på det? Heldigvis var vi begge på jakt etter et slikt forhold 8
LiseOslo Skrevet 4. juli 2018 #12 Skrevet 4. juli 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Anal, fisting, rimming, sub/dom, trekant, gruppesex osv kan jeg skjønne, men at folk pisser på hverandre ifm sex - også inn i munnen - det er er helt ubegripelig for meg😳. Anonymkode: 3b45c...caf Wetsex for oss er veldig intimt, og vi liker det begge to. Men for all del: det er sikkert ikke for alle
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #13 Skrevet 4. juli 2018 Å leve som Dom/sub 24/7 ville jeg ikke kalle kinky. Heller regelrytteri og helt forutsigbart til det kjedsommelige. Anonymkode: 4fdd4...4c2 11
SlemUlv Skrevet 4. juli 2018 #14 Skrevet 4. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å leve som Dom/sub 24/7 ville jeg ikke kalle kinky. Heller regelrytteri og helt forutsigbart til det kjedsommelige. Anonymkode: 4fdd4...4c2 Mens for meg, så er ikke analsex kinky. Er det ikke bra vi er forskjellige? 3
Opplyst Skrevet 4. juli 2018 #15 Skrevet 4. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anal, fisting, rimming, sub/dom, trekant, gruppesex osv kan jeg skjønne, men at folk pisser på hverandre ifm sex - også inn i munnen - det er er helt ubegripelig for meg😳. Anonymkode: 3b45c...caf Så sleike i rompehullet hvor dritten kommer ut er greit, men ikke tissing i munnen? 19
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #16 Skrevet 4. juli 2018 Seriøst pisse hverandre i munnen, pisse i rumpa til dama og piss over hele senga er drøøøøyt 😅 Squirting skjønner jeg, pisse på dama i dusjen på kødd skjønner jeg også, men ren pissing på hverandre i senga er turnoff for meg. Folk er forskjellige selvfølgelig. Drøyeste jeg har gjort er vel å få blowjob mens hun snakka leeenge med moren sin på telefonen, ikke gjort noe sykt drøye ting egentlig, mest vill sex egentlig. Anonymkode: ef738...539 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #17 Skrevet 4. juli 2018 9 minutter siden, Opplyst skrev: Så sleike i rompehullet hvor dritten kommer ut er greit, men ikke tissing i munnen? Ja det er to totalt forskjellige ting. Rimming er ganske ordinært. Anonymkode: ef738...539
Sokkar Skrevet 4. juli 2018 #18 Skrevet 4. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst pisse hverandre i munnen, pisse i rumpa til dama og piss over hele senga er drøøøøyt 😅 Squirting skjønner jeg, pisse på dama i dusjen på kødd skjønner jeg også, men ren pissing på hverandre i senga er turnoff for meg. Folk er forskjellige selvfølgelig. Drøyeste jeg har gjort er vel å få blowjob mens hun snakka leeenge med moren sin på telefonen, ikke gjort noe sykt drøye ting egentlig, mest vill sex egentlig. Anonymkode: ef738...539 Snakket og sugde hun på samme tid? 16
Opplyst Skrevet 4. juli 2018 #19 Skrevet 4. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja det er to totalt forskjellige ting. Rimming er ganske ordinært. Anonymkode: ef738...539 Det var da pokker så petimeter folk er, da. Skille mellom dritt og piss, liksom. Hvor dritt er greit, men ikke piss? Jeg for din del holder meg unna begge deler, jeg da. 9
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #20 Skrevet 4. juli 2018 1 minutt siden, Sokkar skrev: Snakket og sugde hun på samme tid? Ja hun hadde jo HD voice på mobilen, satt på høyttaler og satte mobilen et lite stykke unna, lot moren ta seg av det meste av pratingen... Hun sugde jo før mobilen ringte, også fortsatte hun bare... 😆 Anonymkode: ef738...539 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå