Våge Skrevet 5. mars 2005 #1 Skrevet 5. mars 2005 Er det andre enn meg som får bedre selvtillit og føler at en har det bedre med seg selv når en onanerer.......si at det er lenge siden du har onanert......så en dag onanerer du kansje to ganger til dagen. Føler du at du har deg bedre med deg selv da? at du får bedre selvtillit og liksom kjenner deg selv bedre?
Gjest Chrizzy Skrevet 5. mars 2005 #2 Skrevet 5. mars 2005 Mja, ja og nei. Føler meg rolig og seksuell etterpå jeg. Og har det bedre med meg selv ja. Men akkurat det med selvtillit kjenner jeg ikke helt igjen. Tror det er skikkeli fint at det gjør de der med deg, sikkert mange som har det slik, og sikkert mange som ønsker det.
Gjest *Fiona* Skrevet 5. mars 2005 #3 Skrevet 5. mars 2005 Av en eller annen grunn føler jeg meg sexy da ja... at jeg liker kroppen min, kjenner den godt, at den fungerer og er frisk - jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det er intimt, trygt og føles bra. Om selvtillit er rette ordet vet jeg ikke, men jeg blir positivt selvbevisst og trygg på egen kvinnelighet og... Jo, selvtillit var kanskje riktig. Dæven, dette må jeg gjøre mer, skjønner jeg aldri tenkt over det sånn før!
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #4 Skrevet 5. mars 2005 For meg kommer det litt an på - onanering kan være noe som bare gjøres for å bruke kortest mulig tid per tømming og da har det ingen effekt. Dersom jeg tar meg god tid, lever meg inn i historier fra asstr.org og bruker diverse tekniske hjelpemidler, kan det få meg til å føle meg mer levende og opplagt.
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2005 #6 Skrevet 5. mars 2005 Onani gir meg ikke annet enn 2 sek morro. Er redd for dusjstråleorgasmer for de får meg til å falle på trynet etter 2 sekunder, og ta på meg selv orker jeg ikke det er så kjedelig. I dusjen blir man iallfall ren samtidig
Ernie Skrevet 6. mars 2005 #7 Skrevet 6. mars 2005 Ja, jeg føler i hvertfall at det ikke svekker selvtilliten. Dette fordi vi forteller hverandre at vi har onanert, og fordi vi vet at den andre liker at vi har det godt med oss selv. Vi er så heldige at vi begge onanerte mye mens vi var alene.
Gjest Moonshadow Skrevet 6. mars 2005 #8 Skrevet 6. mars 2005 Har aldri tenkt over det.. Føler meg vel egentlig "bare" tilfredstilt etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå